Melkweg + innen via dias

Guillome

Actief lid
Beste,

Welke gebouwen krijgen voorrang voor de dubbele inning van de melkweg als je int met de Diamanten optie (alles in 1 keer innen)?
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het ophalen van alle productie gebruikt geen prioriteit, welke gebouwen kans maken op de verdubbeling is dus willekeurig.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik kreeg op mijn support dit antwoordt:
Dan wordt als het goed is de prioriteit van het helpen gevolgd, dus eerst gebouwen die forgepunten opleveren, dan goederen, enzovoorts.
Dat klopt dus niet?
 

DeletedUser6867

Guest
ik in de melkweg als eerste handmatig dan 2 marahdjha paleizen , me zwarte toren , me lvl 7 helden pilaar en dan me grote brug dan switch ik meestal over na de terras boerderijen tot ie X2 op is en dan gebruik ik de dia optie :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik kreeg op mijn support dit antwoordt:
Dan wordt als het goed is de prioriteit van het helpen gevolgd, dus eerst gebouwen die forgepunten opleveren, dan goederen, enzovoorts.
Dat klopt dus niet?
Dat was in eerste instantie de informatie die we kregen, maar uiteindelijk bleek het toch compleet willekeurig te gebeuren.
 

Guillome

Actief lid
En hoe zit het met als je `m disconnect. Telt ie dan ook af?
Want wat dacht je anders van als je missies doet voor een event ofzo, 50x 5min productie in smidjes. krijg je paar hamertjes extra via de melkweg en ben je je bonus elke keer kwijt..
 
Het is een actieve bonus die ingaat zodra je hem int, dus loskoppelen gaat niet werken lijkt me, kwestie van plannen wanneer je hem int en wat je erna int
 

Guillome

Actief lid
Nog een detail dat ik niet wist: je hebt zeg: 5 keer 30% kans op verdubbeling.
Hij telt alle inningen, ook als je geen winst hebt. Je hebt dus niet altijd 5 verdubbelingen op een dag, maar KANS OP.
Kan ook zijn dat je 0 verdubbelgingen hebt..
 
Nog een detail dat ik niet wist: je hebt zeg: 5 keer 30% kans op verdubbeling.
Hij telt alle inningen, ook als je geen winst hebt. Je hebt dus niet altijd 5 verdubbelingen op een dag, maar KANS OP.
Kan ook zijn dat je 0 verdubbelgingen hebt..

Je hebt met 30% kans sowieso wel heel veel mazzel nodig voor 5x verdubbeling. Je zal gemiddeld 1 a 2 gebouwen verdubbeld krijgen met die percentages, maar dat lijkt me vrij duidelijk als je de omschrijving uit de aankondiging leest
 
Bovenaan