Zoekresultaten

  1. Mr.Quib

    Wanneer begint t nieuwe event ?

    En je denkt dat het hierdoor sneller komt? :rolleyes:
  2. Mr.Quib

    Discussietopic 1.179

    Net als met Himeji Castle en Dynamic Tower: hou de naam ajb in het engels, de vertaling klinkt nergens naar.
  3. Mr.Quib

    Naam portretten

    Je kunt ze hier zien: https://forgeofempires.fandom.com/wiki/Portraits
  4. Mr.Quib

    Discussietopic archeologie evenement

    Letterlijk nooit eerder gebeurd? o_O Het is altijd zo geweest... De wikia heeft speciaal een aparte pagina voor de Beta prijzen https://forgeofempires.fandom.com/wiki/2020_Archaeology_Event/Beta
  5. Mr.Quib

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Dat mag. Zelf vind ik het vrij logisch. Dit hele spel bestaat uit (veel) klikken, GvG, GE, helpen, buren aanvallen, noem maar op. Er is maar 1 onderdeel waar over geklaagd wordt, nl. het 'helpen'. En dat zou dan opgelost moeten worden met een '1 klik om iedereen te helpen'. Naar mijn mening zou...
  6. Mr.Quib

    Discussietopic 1.177

    Stiekem al toegevoegd? Prettig dat daar nu 1 toets voor is. :cool:
  7. Mr.Quib

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Ook maar instellen op de GS dan? Hoef je maar 1 keer te klikken om een sector in te nemen. ;) Vind het wel grappig. Heb hier nog nooit iemand horen klagen dat ie zoveel moet klikken om al zijn buren te plunderen.
  8. Mr.Quib

    Discussietopic 1.177

    Vriendelijk verzoek om dit toe te voegen aan alle schermen buiten de stad: GE, onderzoeksboom, nederzettingen etc.
  9. Mr.Quib

    Discussietopic 1.176

    Krijgen ook een bonus als ze lid worden op het forum? Het is inmiddels een hele kudde o_O
  10. Mr.Quib

    Discussietopic nieuw onderzoek uiterlijk

    Noodzakelijk volgens wie? Met zowel het nieuwe forum als de onderzoeksboom is door veel spelers aangegeven dat de kleur te licht is. Dit zorgt bij sommigen voor leesproblemen en andere klachten zoals hoofdpijn. Lijkt mij het type feedback waar je wat mee doet voor je het doorzet.
  11. Mr.Quib

    Discussietopic nieuw onderzoek uiterlijk

    Waarom heet dit topic dan 'nieuw onderzoek'? Klinkt toch alsof er om een mening gevraagd wordt. Gefeliciteerd, het minst belangrijke probleem is na al die weken opgelost.
  12. Mr.Quib

    Discussietopic nieuw onderzoek uiterlijk

    Nou, wat een feest. Wordt er nog wat gedaan met de feedback, of was dat 'uitgebreid testen' alleen voor de show?
  13. Mr.Quib

    St. Patrick's Day discussietopic

    Dan ook niet gaan klagen wanneer je niet verder komt, eigen keus.
  14. Mr.Quib

    St. Patrick's Day discussietopic

    Click Patrick's Day. Veel plezier, maar ik pas.
  15. Mr.Quib

    Discussietopic nieuw onderzoek uiterlijk

    Hoezo is dit gebruiksvriendelijk? Zoals op Beta al weken wordt gemeld is de achtergrond te licht (net als het nieuwe forum). Beta is er om te testen. Zelfs daar heeft niet iedereen dit nieuwe uiterlijk. Als je het zo breed mogelijk wilt testen, doe dat dan bij alle spelers op Beta, kun je eerst...
  16. Mr.Quib

    Gebouwen 90 graden draaien.

    Bovenaan het lijstje ;)
  17. Mr.Quib

    Online?

    Maar dat kun je uitzetten als je wilt.
  18. Mr.Quib

    Zelf de strategie bepalen van je verdediging

    Blijf maar roepen zo vaak je wilt dat het niet zo is, maar de enige reden om dit aan te passen is vanwege het plunderen. Als je niet geplunderd zou worden zou je je er helemaal niet druk om maken.
  19. Mr.Quib

    Gildestrijdperken discussie

    De teller voor gewonnen gevechten / onderhandelingen blijft hangen. Dit was al bekend en volgens mij opgelost op Beta.
  20. Mr.Quib

    Discussietopic forumupdate

    Wacht hier ajb mee tot dat de wijzigingen zijn uitgevoerd die op Beta zijn aangevraagd. De nieuwe kleuren doen pijn aan mijn ogen.
Bovenaan