St. Patrick's Day discussietopic

Azgalaxa

Actief lid
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden heb je veel tijd dan ga je naar al die 20 stadjes zoals die mooie gids van Atokirina het voorschrijft. Heb je minder tijd doe je hem 5 keer met zoveel mogelijk opdrachten, minus wat managers en doe je daarnaast ook 5 keer alle 6 kisten open.
 

bonke35

Actief lid
Bij mij komen zelden tot nooit Botanische rotondes voorbij. Een keer gehad deze week en toen gevraagd of het wat vaker zou kunnen. Dag later kon ik er een kopen voor 1000 dia..........KOEKKOEK. Niet gedaan uiteraard.

Nu komt ie natuurlijk niet meer voorbij.........


En waar zijn de sleemakers gebleven bij de dagelijkse aanbiedingen. ook al ruim een maand niet meer gezien. Zucht.
Belachelijk slecht event. Grote faal. Toch niet kunnen laten op een wereld toch te gaan proberen. Wat een grap. Niet normaal wat je er allemaal voor moet doen. Heel snel kappen met deze onzin.
het lijkt me duidelijk dat dit spel jou geen genoegen geeft :)
misschien zijn er ergens anders GRATIS spelletjes waar je wel lol in hebt
ik vind het event best wel geinig, geen idee of ik hem uit kan spelen maar dat zien we dan wel weer
het gebouw ( mocht ik het winnen ) komt waarschijnlijk maar in 1 stadje te staan in de plaats van een terrasboerderij
 

BPCastellano

Actief lid
het lijkt me duidelijk dat dit spel jou geen genoegen geeft :)
misschien zijn er ergens anders GRATIS spelletjes waar je wel lol in hebt
ik vind het event best wel geinig, geen idee of ik hem uit kan spelen maar dat zien we dan wel weer
het gebouw ( mocht ik het winnen ) komt waarschijnlijk maar in 1 stadje te staan in de plaats van een terrasboerderij

Hier weer een willekeur fan die leest wat ie wil lezen:D
 
Wow, wat een vreselijk event dit! In de 5 jaar dat ik speel nog nooit een event laten lopen, maar dit? Echt.. wat dachten ze in godsnaam? Dat mensen dit spelen joh. Ik heb nog een leven naast FoE gelukkig. Kansloos event.
 

53 K-Aman

Actief lid
Da's bagger, als je stad nog in de bronstijd zit loop je mooi vast op de opdracht : win 2 gevechten zonder te verliezen of doneer 30 goederen aan het gilde
op de continentkaart zijn de legers inmiddels uit de koloniale tijd, geen schijn van kans dus.
 

Atokirina

Actief lid
Da's bagger, als je stad nog in de bronstijd zit loop je mooi vast op de opdracht : win 2 gevechten zonder te verliezen of doneer 30 goederen aan het gilde
op de continentkaart zijn de legers inmiddels uit de koloniale tijd, geen schijn van kans dus.
Op 16 dagen tijd moet het lukken om in IJzertijd te geraken.

De developers hebben niet de intenties om het blijven zitten in een tijdperk te steunen want dit is ook niet het doel van het spel.
Geen voortgang maken in de tijdperken is een keuze, en het is goed mogelijk dat die keuze negatieve zaken met zich meebrengt.

Als je al zo ver gevorderd bent op de continentkaart zit je waarschijnlijk al een poosje in de Bronstijd.
 
Laatst bewerkt:

Wildstorter

Actief lid
Da's bagger, als je stad nog in de bronstijd zit loop je mooi vast op de opdracht : win 2 gevechten zonder te verliezen of doneer 30 goederen aan het gilde
op de continentkaart zijn de legers inmiddels uit de koloniale tijd, geen schijn van kans dus.

Tja, je kan altijd nog vooruit in de techtree...
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik wil met deze stad ( 1 van 4) eigenlijk in de bronstijd blijven tot mijn Toren van Babel level 10 heeft bereikt. Heb met andere steden nogal geworsteld om genoeg bewoners te krijgen om de uitbreidingen mogelijk te maken.
Dan ook niet gaan klagen wanneer je niet verder komt, eigen keus.
 

DeletedUser6085

Guest
Dit is het slechtste evenement ooit. Niet alleen lijdt het aan hetzelfde mankement als alle andere evenementen, waarbij je een deel van je stad moet afbreken en veel tijd spenderen om door de gebruikelijke hoepeltjes te springen (bouw een A-gebouw uit je tijdperk, voltooi xx-tig producties van B uur, etc. je kent het wel), maar daarnaast moet je om daadwerkelijk je prijzen op te kunnen halen ook nog eens heel erg veel tijd steken in langdurige en enorm tijdrovende upgrades om een stad te voltooien voor een paar prijzen.

Op zich prima dat er wat minder prijzen op te halen zijn dan anders (het hoeft van mij echt niet elke paar weken prijzenfestijn te zijn, sterker nog, schroef het aantal evenementen liever een flink eind terug, er zijn inmiddels al meer dan genoeg (=teveel) zijdebezigheden, zoals GE, GS, GvG en CN om de mensen met teveel tijd over van bezigheidstherapie te voorzien), maar de hoeveelheid tijd die je in St Patrick moet steken is echt totaal uit verhouding met andere evenementen. Op deze manier krijg ik zelfs een hekel aan de feestdag zelf.
 

DeletedUser13588

Guest
Als je bijvoorbeeld 3x de Staande Steen plaatst, krijg je dan ook de bonussen? Of krijg je die alleen als het naast VERSCHILLENDE delen staat, en dus niet naast DEZELFDE delen?
 

DeletedUser13460

Guest

Veel plezier met dit evenement!

Ik moet even zeggen .... in het allerbegin ging het wel lekker ... goed bezig geweest en dan in één keer ... een stop ... sparen voor de klavertjes om dan toch maar het laatste clickje aan het vuurwerkfabriekje te kunnen geven ... mischien vanavond dan naar het volgende dorp voor het volgende deel van het spel !
 

bonke35

Actief lid
als je snel wil kan je in een dag verder maar is niet aan te raden omdat je dan in de knel komt met je potten
aangeraden is om het 3 dagen te doen en dan verder naar de volgende stad
 

DeletedUser5986

Guest
Er zit ook n grove vertaal fout in
Majestic Fawn is niet Majestueus Veulen maar moet zijn Majestueus Reekalf
een Veulen is nml alleen bij paardachtigen(eenhoevigen) in gebruik, een Fawn is voor rendieren(meerhoevigen)
Qua letters hoeveelheid zou ik Majestueus Ree voorstellen, of zelfs gewoon Mooi Ree
 

Kennix

Lid
Met afstand het slechtste event van de afgelopen jaren, en de rewards zijn ook de moeite niet waard. Ik speel FoE nu al jaren, en zo leuk als de events een aantal jaar geleden waren, zo saai en geestdodend zijn ze tegenwoordig, het is alsof het dev team niet eens meer de moeite neemt om wat leuks te verzinnen. Als de events van dit niveau zijn, mogen er van mij rustig wat minder zijn op jaarbasis, ik zou zeggen terug naar hoe het vroeger was, met 4 events per jaar, met beloningen die de moeite van het spelen waard zijn, niet om de maand weer een of ander flutevent bomvol dertien in een dozijn rewards. Die opdrachten zoals "verkrijg 25000 tevredenheid' of '24x4 uurs producties' komen zo onderhand mijn neusgaten uit, elk event is het weer dezelfde reeks saaie opdrachten. kom eens met iets origineels of stop er anders gewoon mee, op deze manier is het pure tijdverspilling.
 
Bovenaan