St. Patrick's Day discussietopic

DeletedUser13201

Guest
Zit er ingewikkeld uit maar dit is net " fun "....iets voor de groene, succes iedereen !
 

Biervent

Actief lid
Tja, ik weet het ook nog niet zo goed. Het hoofdgebouw 6x5 is wel weer groot. Voorlopig heb ik zoveel ruimte nog niet. Dus het moet me niets gaan kosten als ik dit event ga doen.
 

Atokirina

Actief lid
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of hier een aantal knappe bollen waren die even konden uitpluizen of je met 11 Keltisch Woud-selectiekitjes meer dan 22 Forgepunten kan produceren.

Momenteel zit ik aan 22 FP met een ratio van 0.46/tile.


Ik vroeg me ook af of iemand een leuke lay-out had voor 12 kitjes, gefocust op FP en tile-ratio.

Beide Druïdenwilgen LVL 1 met 11 kits.
1Hnwhxz.png
 
Laatst bewerkt:

Azgalaxa

Actief lid
Compleet Keltisch woud is net zo groot als een Terrasboerderij en levert veel meer op qua fp en daarnaast ook nog nuttige aanvalsbonussen.

Dus zo slecht is het niet.

En als je er echt zoveel wilt leggen als 11 dan zal je denk ik zelf moeten gaan puzzelen. Dat is wel heel veel. Ik hoop er op 1 a 1,5 uit te komen.
 

Atokirina

Actief lid
Compleet Keltisch woud is net zo groot als een Terrasboerderij en levert veel meer op qua fp en daarnaast ook nog nuttige aanvalsbonussen.

Dus zo slecht is het niet.

En als je er echt zoveel wilt leggen als 11 dan zal je denk ik zelf moeten gaan puzzelen. Dat is wel heel veel. Ik hoop er op 1 a 1,5 uit te komen.
Mijn excuses.

Ik bedoelde selectie-kits.
 

Azgalaxa

Actief lid
met 10 selectiekits heb je een complete set en zou je nog 1 extra ding kunnen leggen. Het staat er overgens correct 12 kitjes. Ik las het verkeerd
Ik denk dat je dan het beste een extra druide wilg en misschien wel een extra hert kan leggen.

Zelf ga voor extra hert, wilg en maanpoort . Hoe dat gaat passen is nog even te zien. Dat zijn dus 16 selectiekitjes/gebouwen uit de missiemijlpalen.
 

DeletedUser13614

Guest
Lijkt leuk evenement maar ga het toch ook laten passeren.

5x6 is te groot en lijkt echt onhandig om te plaatsen :).

Succes al degenen die er toch voor gaan
 

DeletedUser13349

Guest
Heb net het filmpje gezien en lijkt me een heel erg tijdrovend en complex spel. Dan ook nog een heel onhandig groot geheel om te plaatsen. Ik sla denk ik ook maar over.
 

Atokirina

Actief lid
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn naar een guide; dan heb ik hier eentje, hopelijk is het een goede hulp:

PS: Het kan wel eens zijn dat je zal moeten inzoomen om alles duidelijk te kunnen lezen.
St_Patricks_Guide

Mocht het je in-game met je gildegenoten willen delen, dan kan je deze link gebruiken: http://tiny.cc/St_Patricks_Guide_2020
 
Laatst bewerkt:

Fdm1407

Actief lid
Ik juich een beetje uitdaging in een evenement van harte toe, maar hier schieten ze hun doel voorbij het kost enorm veel tijd en als je je niet heel strikt aan een bepaalde strategie houd (er circuleren er meerdere) kun je het vergeten dat je de hele set op level 2 krijgt, daarbij zijn de prijzen die je uit de kisten kunt halen nauwelijks goed genoeg voor de antiquair, ook de set op zich vind ik weinig interessant, 6% aanvalsbonus als onderdeel van een 5x6 terwijl ik 10% krijg van een schaakbord of een botanische rotonde van 3x3 die ik regelmatig ophaal bij de antiquair en er zijn ook legio makkelijkere manieren om aan 14 fp p/d te komen.
Ik ga de quests doen voor de drie gratis gebouwen die leveren nog wat op bij de antiquair en voor de rest heel jammer dat zo'n leuk spel idee (want dat is het wel) zo'n slechte invulling krijgt.
Ik denk wel dat het voor spelers die nog niet zo heel ver in het spel zijn en nog veel ruimte te besteden hebben een aardige prijs kan zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5986

Guest
eerste wat je doet bij openen event screen is de max button klikken
t helpt echt

up de fabrieken en managers zsm zodat t automatisch en hoog gaat
De max klopt blijft aan staan als t scherm open blijft. houdt t vent scherm dus open voor de max knop, ook als je niks doet dus
je kan wel andere dingen op de pc doen schijnbaar als t event scherm op foe maar open blijft...ok
Managers kosten munten die je uit de quests haalt

als je rechtsboven op de 3 balkjes kijkt zie je links van het balkje n klein plaatje of hoofdje ...hover daarop en zie de opdracht die de balk beïnvloeden
 

DeletedUser5491

Guest
Een idle game .... hoe origineel!!!! :eek::eek::eek:

Kan als het afgelopen is meteen de prullenbak in .... grote miskleun, er zijn al genoeg idle games .... weg hiermee, en hoe sneller hoe beter want dit is echt om te janken zo slecht!!!!!
 

DarthRonin

Actief lid
Compleet Keltisch woud is net zo groot als een Terrasboerderij en levert veel meer op qua fp en daarnaast ook nog nuttige aanvalsbonussen.

Dus zo slecht is het niet.

En als je er echt zoveel wilt leggen als 11 dan zal je denk ik zelf moeten gaan puzzelen. Dat is wel heel veel. Ik hoop er op 1 a 1,5 uit te komen.

Levert meer op dan een gebouw wat al jaren de moeite niet meer is....
Tis maar net waar je happy van wordt.
 

DeletedUser5491

Guest
St Patrick's Day is 17 maart ... evenement is klaar op 12 maart ....
Misschien het winter evenement maar een keertje in de herfst doen en world cup voetbal evenement tijdens de olympische winterspelen houden?
Halloween evenement kan natuurlijk ook met Pasen een keertje gehouden worden .... :eek::eek::eek::eek::eek:
 
Bovenaan