Discussietopic archeologie evenement

Joey-the-king

Actief lid
Ben het vaak niet met die kerel eens, maar in dit geval heeft ie wel degelijk gelijk. Dagprijzen kunnen van Beta afwijken.

Maar schaakmat komt nog wel hoor. Eurotjes.

BP heeft vaak ook niet gelijk maar nu wel :)... Inno wilt natuurlijk geld verdienen, dus ze zullen die schaakmat of anders wel de carroussel nog terug laten komen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Nee dat het tot nu toe altijd dezelfde prijzen zijn geweest als op de bèta-server. Dat verhaaltje dat nu opgehangen wordt vind ik een beetje mosterd na de maaltijd, want het is letterlijk nog nooit eerder gebeurd. Daarom vind ik het ook laf en denk dat de overgrote merendeel van de spelers het volgende keer ook gewoon niet meer vertrouwt, terecht ;).
Letterlijk nooit eerder gebeurd? o_O Het is altijd zo geweest...

De wikia heeft speciaal een aparte pagina voor de Beta prijzen
 

PartyPoison

Actief lid
Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat geen prijs die door bijna iedereen geambieerd werd eruit gehaald werd.. alleen soms één keer minder, maar het is niet het gebouw dat iedereen wilde.

niet alsof ik interesse heb in die dingen haha, liever nog een keer die wereldtentoonstelling selectiekits ;)
 

Graecus 002

Actief lid
Dacht idd dat die lijsten beter overeen kwamen, blijkbaar zijn er toch iets meer afwijkingen.
Blijft wel dat als er een kampioenenbarrak of massa-zelfhulpkit uitgaat, niemand dat opmerkt, is toch waardeloos. Schaakmat is beste prijs volgens mij (naast eventueel wereldtentoonstelling) die er nu uitgaat. Dat is iets schokkender...

Verder ben ik vandaag voor een carrousel gegaan. Zware teleurstelling: 3 carrousellen met meer dan 5k rollen... 27 tabletten gekregen, maar 2 stuks helemaal niet. Ik weet dat het event nog niet over is, maar ik vrees dat dit niet mijn favoriete event wordt...
 

Wildstorter

Actief lid
Je kan nu alweer dia met rollen bijkopen :)
Dan zal die schaakmat er morgen wel als prijs zijn, als je om 10:00 uur kijkt heb je nog tijd genoeg om de aanbieding te accepteren.

Dus allemaal op tijd je bedje uit!
 

Wildstorter

Actief lid
waar blijft die schaakmat

Welke schaakmat? Heeft iemand jou een schaakmat beloofd dan? Als dat zo is dan die persoon er maar even op aanspreken want ik weet 100% zeker dat het niemand van Inno Games is geweest, die doen namelijk nooit uitspraken over de prijzen tijdens een event.
 

Wildstorter

Actief lid
zeg ik nu dat iemand die mij beloofd heeft? :p

Blijkbaar ben je in de veronderstelling dat die voorbij moet komen. En zoals ik aangeef worden die uitspraken nooit gedaan door Inno Games. Ook niet als jij het vraagt... En vragen waar iets blijft impliceert dat er een zekerheid is dat deze in het event voorbij komt, dus wie heeft jou verzekert (beloofd) dat deze erin zit?
 
daarom dat ik er ook bij zeg dat er geen garanties zijn, hoe impliceer ik dan zekerheid dat er iets langs zou komen?
maar wel zwaar teleurgesteld zal zijn als die toch niet langskomt.
kan gewoon allebei joh
ben je advocaat voor innoGames ofzo? djeezes wat interesseert het ons wat die uitspreken
 

DeletedUser13259

Guest
daarom dat ik er ook bij zeg dat er geen garanties zijn, hoe impliceer ik dan zekerheid dat er iets langs zou komen?
maar wel zwaar teleurgesteld zal zijn als die toch niet langskomt.
kan gewoon allebei joh
ben je advocaat voor innoGames ofzo? djeezes wat interesseert het ons wat die uitspreken

Ja het is gewoon een beetje irritant doen op een forum, niks meer niks minder.. Hij begrijpt niet dat we teleurgesteld zijn gezien iedereen die prijs had verwacht.
 
Bovenaan