Discussietopic 1.179

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er zouden hiervoor wat verbeteringen moeten zitten in deze update, maar dat is helaas niet een probleem dat ooit helemaal opgelost gaat worden.
 

Mr.Quib

Actief lid
De Dynamic Tower is aangepast naar de Wapenstilstandstoren en het uiterlijk zal binnenkort worden aangepast. In de tussentijd zal het gebouw worden vervangen door een bouwplaats. De vaardigheden zullen niet worden gewijzigd.
Net als met Himeji Castle en Dynamic Tower: hou de naam ajb in het engels, de vertaling klinkt nergens naar.
 
En de meldingen op de app voor voltooide productie van voorraden en goederen? Nog steeds geen nieuws?
Hebben er meer mensen dit probleem of ben ik de enige?

Ik krijg wel meldingen als de 24 uur voorbij zijn, in de nederzetting iets klaar is, maar nooit in mijn stadje, ook niet bij de terminals, blijf het toch raar vinden
 

Markus

Actief lid
zeg, de vervanging van Dynamic Tower heet in beta "Truce Tower". Dus kunnen we dat niet in de nederlandse vertaling met "van Gaal" engels vertalen naar Truus Tower? zijn vrouw heet zelfs Truus dus het past hier perfect :D
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
zeg, de vervanging van Dynamic Tower heet in beta "Truce Tower". Dus kunnen we dat niet in de nederlandse vertaling met "van Gaal" engels vertalen naar Truus Tower? zijn vrouw heet zelfs Truus dus het past hier perfect :D
Goed idee, ik zal het aanpassen :p

De huidige vertaling is in ieder geval een snelle vertaling, wanneer de afbeelding bekend is zal het mogelijk worden aangepast naar iets anders dat beter past, of gewoon de Engelse variant.
 

DeletedUser5986

Guest
De Dynamic Tower is aangepast naar de Wapenstilstandstoren en het uiterlijk zal binnenkort worden aangepast. In de tussentijd zal het gebouw worden vervangen door een bouwplaats. De vaardigheden zullen niet worden gewijzigd.
Heerlijk...(sarcasme) weer zo'n verandering die we ook zo graag willen...(sarcasme)en dan die naam...
Zeg dan gewoon Vredestoren komt op hetzelfde neer, is niet zo onhandig lang en wel duidelijk
 

DeletedUser5986

Guest
De verandering schijnt met copyrights te maken te hebben.
Kennelijk wil de eigenaar/ontwerper/architect van de echte Dynamic Tower niet dat anderen geld verdienen aan hun werk.
bb8170f752be5bbcb83277346ec02598.jpg

En dan moet Innogames wel inbinden en aanpassen....en aangezien de meeste andere GG's publiek domein zijn, veranderen die dus niet.
dus helaas geen upgrade voor Collosseum ...zodat hij nuttig wordt, ipv n log ding dat niks doet...of toch?
 

DeletedUser13259

Guest
zeg, de vervanging van Dynamic Tower heet in beta "Truce Tower". Dus kunnen we dat niet in de nederlandse vertaling met "van Gaal" engels vertalen naar Truus Tower? zijn vrouw heet zelfs Truus dus het past hier perfect :D

Ooohhh Louisssssss jij man van veeeeel gezichten
 

PartyPoison

Actief lid
Vredespaleis was ook wel een goed idee geweest, en een mooi gebouw.
en daarnaast heeft het totaal niks te maken met het "morgen" tijdperk ;)

is er een optie om mijn goedjes terug te krijgen voor dit gebouw? ik had m puur staan voor het leuke draai effect, en als er niet iets soortgelijks terugkomt zie ik liever goedjes terug komen.

of gewoon de Engelse variant.
doe die maar idd, want de afkorting 'WSST' lijkt nergens op :p
 
Bovenaan