Zelf de strategie bepalen van je verdediging

Mr.Quib

Actief lid
Als je op voorhand een strategie mag zetten, moet de aanvaller niet eindeloos wachten.
Jullie halen er telkens het plunderen bij, deze topic gaat hier niet over, enkel de onmacht die de verdediger heeft.
Ik heb andere strategie spelletjes gespeeld, een aanval nam tijd en strategisch denken in beslag en bepaalde eenheden en hun sterkte voor een voordeel, niet de gebouwen.
Veel strategisch denken zit er in aanval en verdediging niet in, enkel op de tegenstrever stormen, een flank aanval en inhouden van vuren is niet echt mogelijk.

Een mega plunderaar aanvallen is eigenlijk verloren moeite, daar valt zo goed als niets te rapen, er zijn plunderaars die nul productie gebouwen hebben en dit compenseren met GG en plunderen, nogmaals over dit deel gaat het echt niet.
Blijf maar roepen zo vaak je wilt dat het niet zo is, maar de enige reden om dit aan te passen is vanwege het plunderen. Als je niet geplunderd zou worden zou je je er helemaal niet druk om maken.
 

DeletedUser13612

Guest
Blijf maar roepen zo vaak je wilt dat het niet zo is, maar de enige reden om dit aan te passen is vanwege het plunderen. Als je niet geplunderd zou worden zou je je er helemaal niet druk om maken.
Die jammeraars, die angst hebben om moeite te moeten doen om wat nu toch o zo gemakkelijk is te zien veranderen, mogen stilaan ook gaan stoppen.
Plunderen zou de hoogst mogelijke beloning moeten zijn, niet iets waar je al het andere mag en kan voor opzij zetten.
Ik vind geplunderd worden niet leuk, dit klopt, en hoe het nu zit heb ik er weinig middelen om mij hiertegen te verdedigen dan een hoop gebouwen neer te planten, lijkt wel de eerste de beste building sim.
Ik vecht niet tegen anderen zolang er geen strategisch denken in aanval of verdediging zit, vechten met gebouwen heeft niets met strategie te maken.
Eenheden zijn ondergeschikt en hebben weinig of geen belang in de strijd, zolang je maar voldoende gebouwen hier voor hebt.
Om me te beschermen tegen deze scheve situatie ben ik het spel gaan beschouwen als een building sim, voor mijn verdediging, gelukkig biedt het productie gedeelte van het spel wel voldoende strategisch denken om het nog interessant te houden.
 
Bovenaan