Opgelost Winterbakker ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.
is inderdaad op zijn zachts gezegt een beetje vreemd , ik ook heb op 2 werelden een extra bakker gekregen, heb echter maar voor 1 wereld een support gemaakt met het event , waarom ik die extra bakker op de andere wereld gekrgen heb weet ik niet , op de overige 2 werelden heb ik geen bakker extra gekregen , vraag me af wat de voorwaarde geweest is voor het wel/ niet krijgen van een extra bakker ?

Ikke denk dat ze dat zelf ook niet weten. Het resultaat van een knullig geschreven, niet getest scriptje, zo vermoed ik.
 

FantasyFan

Actief lid
Alle spelers die tijdens de periode waarin de opdrachten stuk waren (0:00 tot 2:20) op 3 januari en een tijdje voordat het evenement eindigde, hebben een banketbakkerij ontvangen, hiervoor is gekozen zodat we er zeker van waren dat geen enkele speler geen bakkerij ontving. Hierdoor hebben inderdaad spelers twee bakkerijen kunnen ontvangen, maar liever te veel dan te weinig.
 
Niet dus, want dan had ik ook een exemplaar in mijn inventaris moeten ontvangen op C. Daarom zeg ik ook dat jullie het ook niet weten want jullie beweren hier dingen die in de praktijk niet kloppen.

Bij mij ging het als volgt, ik kreeg een onuitvoerbare missie, ik moest iets verkopen dat ik niet had en waar ik ook niet aan kon komen. Support heeft toen handmatig die missie aangepast, die heb ik gedaan en darna dus via die missie de juiste bakker ontvangen. Maar mensen die wel de juiste missie in 1x gekregen hebben, hebben dus wel opeens een extra bakkerij ontvangen in hun inventaris. Kotom op dat uitdelen zat blijkbaar een soort randomizer dat is ook waarom ik behoorlijk ontstemd ben over de gang van zaken. En dat support dan dingen blijft herhalen waarvan ik zelf kan vaststellen dat het niet klopt, helpt ook niet heel erg.

Dus nog even voor alle duidelijkheid: jullie beweren dat iedereen die tussen 00:00 en 2:20 online was, een extra banketbakkerij ontvangen hebben, ongeacht of ze de goede of de verkeerde missie gekregen hebben. Ik was online en heb niets ontvangen, ergo, jullie bewering klopt niet.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Blijkbaar was ik een paar woordjes vergeten in mijn post, ik heb het nu aangepast. Het gaat om spelers die in die tijdspanne een banketbakkerij hebben verkocht.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar was ik een paar woordjes vergeten in mijn post, ik heb het nu aangepast. Het gaat om spelers die in die tijdspanne een banketbakkerij hebben verkocht.

Ook dat klopt niet. Bij een aantal spelers die in die tijdspanne een bakkerij hebben verkocht hebben julie het direct handmatig aangepast, om vervolgens gezien het grote aantal, maar op het script te wachten. Daardoor hebben die spelers er nu 2. Ik heb om 00.24 al een support ingediend, maar daar hebben jullie 11 uur later pas op gereageerd en toen was er al sprake van dat er een script zou komen. Als jullie direct op mijn support aanvraag haddden gereageerd en het handmatig hadden opgelost, dan had ik er nu ook 2 gehad. Er is hier sprake van willekeur. Lost het op en haal die tweede weg, of geef de mensen met een support aanvraag ook een tweede.
 
Ook dat klopt niet. Bij een aantal spelers die in die tijdspanne een bakkerij hebben verkocht hebben julie het direct handmatig aangepast, om vervolgens gezien het grote aantal, maar op het script te wachten. Daardoor hebben die spelers er nu 2. Ik heb om 00.24 al een support ingediend, maar daar hebben jullie 11 uur later pas op gereageerd en toen was er al sprake van dat er een script zou komen. Als jullie direct op mijn support aanvraag haddden gereageerd en het handmatig hadden opgelost, dan had ik er nu ook 2 gehad. Er is hier sprake van willekeur. Lost het op en haal die tweede weg, of geef de mensen met een support aanvraag ook een tweede.

Mee eens, als jullie binnen 5 min. mijn missie hadden aangepast ipv de volgende dag, had ik ook binnen die tijdspanne een bakker verkocht. Ik blijf ook een voorstander van rechtzetten. Mijn 1e keus zou zijn onterecht uitgedeelde bakkers weer innemen, compenseer dat dan maar met een fp pakketje ofzo, of anders toch echt het gelijke monniken, gelijke kappen principe hanteren en iedereen die een supportje had aangemaakt een 2e exemplaar doen toekomen. Ook daar zou development toch in theorie ook best een scriptje voor moeten kunnen schrijven.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ook dat klopt niet. Bij een aantal spelers die in die tijdspanne een bakkerij hebben verkocht hebben julie het direct handmatig aangepast, om vervolgens gezien het grote aantal, maar op het script te wachten. Daardoor hebben die spelers er nu 2. Ik heb om 00.24 al een support ingediend, maar daar hebben jullie 11 uur later pas op gereageerd en toen was er al sprake van dat er een script zou komen. Als jullie direct op mijn support aanvraag haddden gereageerd en het handmatig hadden opgelost, dan had ik er nu ook 2 gehad. Er is hier sprake van willekeur. Lost het op en haal die tweede weg, of geef de mensen met een support aanvraag ook een tweede.
Dat is niet helemaal hoe het gebeurde, sowieso is er slechts bij een beperkt aantal direct gereageerd, omdat wij ook slapen. Daarnaast was er direct sprake van dat er een script zou gaan draaien om het op te lossen, wanneer we de supportaanvraag hebben beantwoord heeft geen invloed gehad op de handelswijze.
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet helemaal hoe het gebeurde, sowieso is er slechts bij een beperkt aantal direct gereageerd, omdat wij ook slapen. Daarnaast was er direct sprake van dat er een script zou gaan draaien om het op te lossen, wanneer we de supportaanvraag hebben beantwoord heeft geen invloed gehad op de handelswijze.

Invloed heeft het wel gehad want bij de personen waar direct gereageerd is staan nu 2 bakkerijen. Als er al direct sprake was van een script is het al helemaal vreemd dat jullie er een aantal handmatig opgelost hebben en dat die nu 2 bakkerijen hebben.

Oplossing blijft hetzelfde. Haal die dubbele weg of deel bij de anderen ook een tweede uit.
 

DeletedUser4527

Guest
raar , dacht dat ik op a ook in die tijdspanne de bakker verkocht had , heb daar echter geen extra exemplaar gekregen
 

DeletedUser10111

Guest
Invloed heeft het wel gehad want bij de personen waar direct gereageerd is staan nu 2 bakkerijen. Als er al direct sprake was van een script is het al helemaal vreemd dat jullie er een aantal handmatig opgelost hebben en dat die nu 2 bakkerijen hebben.

Oplossing blijft hetzelfde. Haal die dubbele weg of deel bij de anderen ook een tweede uit.
Beide suggesties zijn onhaalbaar naar mijn mening. Het aantal mensen dat het erg vindt dat ze iets extras krijgen is op 1 hand te tellen (of stuur jij support requests voor het laten weghalen van onverwachte meevallers?). Dientengevolge zal weghalen van de extra bakkerij tot grote chaos leiden.

Meer extra meevallers uitdelen heeft datzelfde probleem maar de andere kant op. Ik heb geen bakkerij, en nu krijg jij er 1 extra, voor hetzelfde als wat ik gedaan heb? Ook dat is willekeur, alleen zit jij dan aan de "goede" kant, en is het niet een probleem?

De enige uitweg in die richting is gewoon iedereen een bakkerij geven die aan het winter-evenement meegedaan heeft, oftwel alle 30,000 spelers of zo. Dat zou de bakkerij zijn speciale karakter ontnemen, wat ook niet de bedoeling kan zijn.

Al met al is de huidige status de minst slechte. Iedereen die recht heeft op een bakkerij heeft er 1 gekregen. Sommigen hebben wat mazzel gehad, en hebben nu 1 extra. Een andere keer heb jij mazzel, en krijg jij wat extra.
 

DeletedUser1688

Guest
Beide suggesties zijn onhaalbaar naar mijn mening. Het aantal mensen dat het erg vindt dat ze iets extras krijgen is op 1 hand te tellen (of stuur jij support requests voor het laten weghalen van onverwachte meevallers?). Dientengevolge zal weghalen van de extra bakkerij tot grote chaos leiden.

Meer extra meevallers uitdelen heeft datzelfde probleem maar de andere kant op. Ik heb geen bakkerij, en nu krijg jij er 1 extra, voor hetzelfde als wat ik gedaan heb? Ook dat is willekeur, alleen zit jij dan aan de "goede" kant, en is het niet een probleem?

De enige uitweg in die richting is gewoon iedereen een bakkerij geven die aan het winter-evenement meegedaan heeft, oftwel alle 30,000 spelers of zo. Dat zou de bakkerij zijn speciale karakter ontnemen, wat ook niet de bedoeling kan zijn.

Al met al is de huidige status de minst slechte. Iedereen die recht heeft op een bakkerij heeft er 1 gekregen. Sommigen hebben wat mazzel gehad, en hebben nu 1 extra. Een andere keer heb jij mazzel, en krijg jij wat extra.
ik heb hem nog steeds niet gehad
 

DeletedUser10171

Guest
Innogames maakt er een gokkast van; je kunt geluk hebben... o_O
 

DeletedUser5889

Guest
raar , dacht dat ik op a ook in die tijdspanne de bakker verkocht had , heb daar echter geen extra exemplaar gekregen
Idem. Maar gelukkig is de gokkast inmiddels met de mantel der liefde (sorry, mantel der doodzwijgen) bedekt. Dank jullie support voor de heldere verklaringen. Ik weet dat jullie vinden dat cynisme of sarcasme de communicatie niet ten goede komt, maar jullie hebben in deze melding zeer lang de tijd van me gekregen voordat ik cynisch werd, en jullie maken er gewoon een potje van. Dan verdienen jullie ook niet anders dan een cynisch applausje. Bij deze.
Als jullie dit voortaan liever niet hebben ter verbetering van de algehele communicatie, dan stel ik voor dat jullie van jullie kant je best eens doen tot duidelijke uitleg als we hier om vragen.
 

ThaMartin

Actief lid
Er is al meermaals vrij duidelijk uitgelegd dat we geen tweede bakkerijen gingen uitdelen aan spelers die vonden dat ze hier "recht op hadden" omdat een aantal andere spelers door een bug, een mazzeltje hadden. Veel helderder dan dat, kunnen we het niet maken voor je. Verder heeft het geen enkel nut om zo'n oud topic weer omhoog te halen om nog even je gal te spuwen. De bug is verleden tijd, de uitleg is gegeven, we hebben aangegeven dat we geen extra bakkerijen gaan bijschrijven en daar zul je het mee moeten doen. Dit topic gaat nu dan ook op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan