Opgelost Winterbakker ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1688

Guest
is toch belachelijk maande terug heb ik mijn grote boerderij en al de andere boerderij verkocht omdat ik gebouwen had die meer opbrengen .
gisteren stond ik voor de keuze om 300 fp te verspelen voor kitjes wat ik niet heb gedaan op de hoop dat er vandaag diamanten konden komen maar het werd een banketbakker.
ik heb dus totaal geen banketbakker dus staat er in de missie dat je een banketbakkerij krijgt en krijgen is niet betalen word er gezegd dat ik maar al mijn sterren moet verspelen om die banketbakkerij te krijgen dus je krijgt niets. en nogmaals krijgen is dus gratis voor niets nada nopes nou ik voel mij dus goed genaaid en dit is ook niet de eerste keer en voor mij gevoel kunnen zij je dus goed genaaien
 

DeletedUser9709

Guest
Ik had dus op A 2 stuks een ervan gebouwd en daarna weer gesloopt er gebeurde dus niets ben de bakkerij kwijt heb er nog 1 in mijn inventaris staan en daar blijft hij voorlopig .Het zelfde gelde voor B alleen had ik daar maar 1 gewonnen .op speel veld C en D had ik geen problemen daar heb ik wel de grote ervoor terug gekregen .Ik heb dus voor A en B ook een support ticket gestuurd
 

DeletedUser

Guest
Weet niet hoe het bij jullie was, maar bij mij bleef die kaart staan op een renovatiekit en daar heb ik dus bewust sterren op uitgegeven. Waarom zou je daar dan voor gecompenseerd moeten worden? Het is een bewuste keuze en je weet toch nooit wat de volgende prijs gaat worden. Waarom zou je dan achteraf klagen als je iets misloopt?
 

DeletedUser

Guest
is toch belachelijk maande terug heb ik mijn grote boerderij en al de andere boerderij verkocht omdat ik gebouwen had die meer opbrengen .
gisteren stond ik voor de keuze om 300 fp te verspelen voor kitjes wat ik niet heb gedaan op de hoop dat er vandaag diamanten konden komen maar het werd een banketbakker.
ik heb dus totaal geen banketbakker dus staat er in de missie dat je een banketbakkerij krijgt en krijgen is niet betalen word er gezegd dat ik maar al mijn sterren moet verspelen om die banketbakkerij te krijgen dus je krijgt niets. en nogmaals krijgen is dus gratis voor niets nada nopes nou ik voel mij dus goed genaaid en dit is ook niet de eerste keer en voor mij gevoel kunnen zij je dus goed genaaien

Dat zijn jouw eigen spelkeuzes. Als jij je laat leiden door niet kloppende informatie is dat jouw probleem. Diamanten zijn nooit een onderdeel geweest van de prijzen bij dit evenement. Als jij je laat wijsmaken dat het wel zo is door wie wordt je dan genaaiet? Nergens staat ook dat je een banketbakker krijgt. Je krijgt een upgrade als je er eentje hebt.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bij mij (en wellicht andere spelers) waren alle pakjes gesloten want ik had in de vorige missie niets gekozen. Dat de dagprijs die getoond werd hetzelfde was als die van de dag ervoor zou een foutje kunnen zijn (hoe bedenk ik het) terwijl de banketbakkerij wel in de verborgen prijzen zat. In jouw reactie ga je ervan uit dat de spelers moeten inschatten of dat (de gesloten pakjes, zonder de 10sterren voor het openen) wel of niet bij het event hoort. Nu leg je de verantwoording, van het inschatten wat wel of geen bug is en hoe ver die bug dan wel of niet doorvoert, bij de spelers. Lijkt me niet helemaal fair.
Als je je bij alles gaat afvragen of het mogelijk een fout is kom je niet ver. De renovatiekit werd getoond als dagprijs en spelers hebben besloten om met die informatie pakketjes te openen, het blijft hun keuze om daarvoor sterren uit te geven.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij (en wellicht andere spelers) waren alle pakjes gesloten want ik had in de vorige missie niets gekozen. Dat de dagprijs die getoond werd hetzelfde was als die van de dag ervoor zou een foutje kunnen zijn (hoe bedenk ik het) terwijl de banketbakkerij wel in de verborgen prijzen zat.

Als je een beetje je verstand gebruikt bedenk je dat aangezien de hoofdprijs niet veranderd is er onder de pakketjes ook nog steeds hetzelfde zit. Je houdt alles bij, maakt hele berekeningen en nu wordt je ineens in verwarring gebracht? o_O
 

DeletedUser1688

Guest
maanden terug heb ik al mijn banketbakkerij weg gedaan.oke en nu komt het

de opdracht van vandaag luid als volgt 1 van de twee opdrachten (ja je leest het goed twee opdrachten in 1)
was je krijgt een banketbakkerij en plaats hem in je stad .
de tweede was verkoop je banketbakkerij en krijgt er een grotere voor terug .
maar gezien ik geen boerderij bezit kan ik er ook geen i plaatsen.
en ja er staat krijgen dus dat is niet betalen voor je banketbakkerij.

en betreft over die diamanten was hoop en niet dat het er wel zou komen
 

FantasyFan

Actief lid
Voor de duidelijkheid, wanneer je een nieuw prijzenveld hebt zie je eerst altijd alle prijzen, dan klik je op de groene knop, krijg je 10 sterren en worden de prijzen pakjes. Lijkt me vrij moeilijk te missen dat dit niet gebeurde. Ik begrijp heel goed dat het vervelend is, maar je hebt gewoon prijzen gekregen voor de sterren die je uitgaf.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er zijn onwijs veel spelers die supportaanvragen insturen, antwoord kan dus wel even duren. Geen zorgen, elke supportaanvraag zal behandeld worden.
 

DeletedUser5889

Guest
Er zijn onwijs veel spelers die supportaanvragen insturen

Echt waar? Zou het dan wellicht een idee zijn om toch eens wat te gaan doen met de feedback vanaf de beta in het vervolg? Het zou jullie wat werk kunnen besparen; het is maar een suggestie natuurlijk.
Niet bepaald de eerste keer dat support zich blauw werkt en dat spelers zich benadeeld voelen omdat de beta-feedback genegeerd wordt.
 

DeletedUser9709

Guest
Probleem met de banketbakkerij is op gelost op bijde velden A&B .ticket naar support en zij hebben het net heel mooi opgelost heb nu mijn grote ervoor gekregen .
 

DeletedUser5540

Guest
In diezelfde duidelijke trend, was het zo dat je om 0:00 een nieuwe missie kreeg waarbij je na het completeren van de opdracht sterren kreeg.
Nu kreeg je een opdracht die geen sterren gaf maar 1 van de banketbakkers.
Een ware verandering van de trend, het kan dan zomaar dat die trendbreuk doorgezet zou zijn in het pakjesscherm.
Waardoor je niet de tien sterren krijgt om de prijzen te schudden maar dat de prijzen al geschud zijn. Uitgaande van het perfectionisme in de FoE geschiedenis kijk je niet vreemd op als bij de hoofdprijs de prijs van de dag ervoor nog als afbeelding staat, maar mag je ervan uitgaan dat de rest wel klopt zie

Ik heb geleerd dat als er iets mis is, lijkt te zijn of kan zijn, dat F5 mijn favoriete oplossing is voor het probleem.
Mijn sprekershoek was weg, refresh, terug.
Mijn chat was weg, refresh, terug.
Een quest is verdwenen of een scherm doet het niet, refresh - opgelost.

Ik ben het vaak met je eens (zeker met de hulde voor de mods in dit geval), maar er zijn hier ook genoeg domme mensen die niet lezen, domme dingen doen en dan zeiken. Loop maar tegen een steen en leer het dan!

Mijn frosty quest was die dubbele, voor een gewone banketbakkerij upgraden. Maar ik had een grote.
Ik las dat er iets niet klopte, refresh hielp niet - support ticket aangemaakt!
Ik kreeg een nette reactie, een oplossing en ik kan verder. Nu ben ik een slimme meid, maar dit zou elke speler moeten kunnen bedenken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Echt waar? Zou het dan wellicht een idee zijn om toch eens wat te gaan doen met de feedback vanaf de beta in het vervolg? Het zou jullie wat werk kunnen besparen; het is maar een suggestie natuurlijk.
Niet bepaald de eerste keer dat support zich blauw werkt en dat spelers zich benadeeld voelen omdat de beta-feedback genegeerd wordt.

Welke feedback vanaf de beta? Die zien ze hier toch niet! Daar moeten ze op de beta iets mee doen! Voor klachten moet je dus op de beta zijn!

Als je een beetje je verstand gebruikt heb je allang door dat ik reageer voor een aantal niet reagerende spelers, ik spendeer genoeg diamanten om me niet druk te maken over een paar sterren. Het is altijd makkelijker te twijfelen aan het verstand van een ander dan aan het eigen verstand.

Ongeacht voor wie je reageert gaat het nog steeds op. Als jij als je als woordvoerder van een groep die schijnbaar niet voor zichzelf op kan komen aangesproken gaat voelen en mee gaat in hun onvermogen om zelf na te denken is dat jouw probleem.

In diezelfde duidelijke trend, was het zo dat je om 0:00 een nieuwe missie kreeg waarbij je na het completeren van de opdracht sterren kreeg.
Nu kreeg je een opdracht die geen sterren gaf maar 1 van de banketbakkers.

Praat je nu voor jezelf of weer voor anderen? Namens mijzelf kan ik beweren dat ik slechts de opdracht kreeg om mijn enorme banketbakker te verkopen. Geen sterren, geen banketbakker, maar nog steeds die renovatiekit.

Daarom blijf ik bij het punt dat een compensatie op zijn plaats zou zijn.

Als je nu op de Engelse server had gespeeld had je volgens goed Amerikaans gebruik ook nog diamanten kunnen eisen ter compensatie van geestelijke schade die je geleden hebt.

Ik heb geleerd dat als er iets mis is, lijkt te zijn of kan zijn, dat F5 mijn favoriete oplossing is voor het probleem.
Mijn sprekershoek was weg, refresh, terug.
Mijn chat was weg, refresh, terug.
Een quest is verdwijnen of een scherm doet het niet, refresh - opgelost.

Ik ben het vaak met je eens (zeker met de hulde voor de mods in dit geval), maar er zijn hier ook genoeg domme mensen die niet lezen, domme dingen doen en dan zeiken. Loop maar tegen een steen en leer het dan!

Mijn frosty quest was die dubbele, voor een gewone banketbakkerij upgraden. Maar ik had een grote.
Ik las dat er iets niet klopte, refresh hielp niet - support ticket aangemaakt!
Ik kreeg een nette reactie, een oplossing en ik kan verder. Nu ben ik een slimme meid, maar dit zou elke speler moeten kunnen bedenken...

Ik ben het volkomen met je eens. Ben opnieuw ingelogd en toen dat niet hielp heb ik een support aangemaakt. Ben mijn enorme banketbakker kwijt en zal nu een paar dagen moeten wachten op een legendarische banketbakker. Loop ik wat productie mis. Nou en???? Dat is nu niet bepaald het einde van de wereld. Het wordt gewoon netjes opgelost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Markus

Actief lid
ik had ook de verkeerde missie maar dat is inmiddels gefixt, dank aan support :)

maar zo zie je maar weer, iets testen voordat het 'live' in het spel komt is eigenlijk gewoon noodzakelijk als je geen puin wilt ruimen en veel werk achteraf wenst ;)
 

DeletedUser5889

Guest
Is er al een datum bekend waarop we onze bakkerij kunnen verwelkomen? Begint nu wel erg veel voorraadjes te kosten.

(ik dacht...laat ik weer even on topic gaan)
 

DeletedUser5889

Guest
Dat klopt. Ze zijn vandaag uitgegeven. En zoals altijd is het weer eens verprutst door Inno. Er zijn nu veel te veel banketbakkerijen uitgedeeld. Mensen die er al een hadden, die hebben er nu 2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan