Opgelost Winterbakker ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.

midas89

Actief lid
Halverwege het testen op beta verzon men dat er een paar extra missies bij moesten komen.
Maakt niet uit, we verschuiven het gewoon, geen probleem.
Oh, alleen de einddatum kunnen we niet veranderen, dus de laatste paar dagen kunnen we niet testen.
Maakt niet uit joh! Gaat helemaal goed komen.

Wat een ongelooflijke prutsers werken hier zeg, OMGWTFBBQ
Leer es van je eigen fouten ofzo, sjongejonge
 

Bijlagen

  • klasse.jpg
    klasse.jpg
    216,3 KB · Weergaven: 286

DeletedUser6867

Guest
Ik heb dus helaas hetzelfde en supportje in gestuurd :)
maar ik heb me reusachtige bakkerij al verkocht maar heb goed vertrouwen dat support het netjes zal regelen :)
 

FantasyFan

Actief lid
Beste spelers, we hebben helaas last van een aantal fouten.

Het feit dat het prijzenscherm niet is vernieuwd is bekend en zullen we onderzoeken.

Daarnaast gaat er iets fout met de missies rond de legendarische banketbakkerij. Sommige spelers krijgen de verkeerde missie, andere kunnen de missie niet voltooien. Heb je hier last van dien dan alsjeblieft een support ticket in. We vragen even jullie geduld terwijl we naar een oplossing zoeken en zullen jullie zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
 

midas89

Actief lid
Dus elke speler die geen support ticket indient die krijgt straks geen prijs?
Dat lijkt me niet goed.
Veel mensen hebben het forum nog nooit bekeken en weten ook niet dat er überhaupt zoiets is als een support team.

Een paar van die bananen in Hamburg moeten dit op hun vrije zondag heel rap gaan fixen en daarna direct ontslagen worden.
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers, we hebben helaas last van een aantal fouten.

Het feit dat het prijzenscherm niet is vernieuwd is bekend en zullen we onderzoeken.

Daarnaast gaat er iets fout met de missies rond de legendarische banketbakkerij. Sommige spelers krijgen de verkeerde missie, andere kunnen de missie niet voltooien. Heb je hier last van dien dan alsjeblieft een support ticket in. We vragen even jullie geduld terwijl we naar een oplossing zoeken en zullen jullie zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Ik heb er vertrouwen in dat jullie het oplossen, maar het is natuurlijk wel bizar dat een fout van de beta weer gewoon op de live werelden komt. Op de beta is die laatste missie er zelfs uitgehaald en dan komt hij hier wel?o_O
 

midas89

Actief lid
Dit was 7 uur geleden trouwens al bekend, dat het compleet mis zou gaan, toen de eerste live server aan de beurt was.
Niet eens een in-game waarschuwing naar de spelers ofzo? Nu krijg je dus dit.
 

DeletedUser

Guest
Dit was 7 uur geleden trouwens al bekend, dat het compleet mis zou gaan, toen de eerste live server aan de beurt was.
Niet eens een in-game waarschuwing naar de spelers ofzo? Nu krijg je dus dit.

Dat was al bekend toen het op de beta fout ging en dat was meer dan een week geleden.
 

DeletedUser

Guest
Waarom denk jij dan dat die missie op de beta werd afgeblazen? o_O
 

DeletedUser4527

Guest
ben ik nu ook mijn bakker kwijt ? heb voor de zekerheid ook mar supportje gemaakt...
 

DeletedUser8900

Guest
"Daarnaast gaat er iets fout met de missies rond de legendarische banketbakkerij. Sommige spelers krijgen de verkeerde missie, andere kunnen de missie niet voltooien."
Dit klopt volgens mij niet helemaal. Als ik een beetje rond me heen kijk gaat het niet bij sommige spelers fout, maar bij ALLE spelers op alle 4 werelden fout. Dus niet wachten totdat iemand reageert, maar het probleem oplossen voor IEDEREEN s.v.p.
 

ThaMartin

Actief lid
Haha, ze vertelden ons dat ze heel wat supports hadden, 191 tickets was het toch?
Wellicht het record vandaag verbreken xD

Laten jullie ons weten of dat is gelukt?

Ja, dat is gelukt... :D

Dank jullie wel allemaal voor je geduld. De opdracht zou nu gefixt moeten zijn voor iedereen die hem vanaf nu (of eigenlijk vannacht ergens) krijgt. Voor de mensen die hem voor die tijd al openden, zijn er in principe 3 dingen die fout kunnen zijn gegaan:

1. Je hebt het type banketbakkerij verkocht waar naar gevraagd werd in de opdracht, maar je hebt geen betere banketbakkerij in je inventaris ontvangen.

2. Je hebt de opdracht gekregen een formaat banketbakkerij te verkopen die niet in je stad staat.

3. Je hebt verschillende formaten banketbakkerijen in je stad staan en de opdracht vraagt om een lagere banketbakkerij te verkopen dan je "max" banketbakkerij.

Hieronder de oplossingen:

Voor punt 1: Onze ontwikkelaars zullen aankomende week een script runnen om jullie allemaal alsnog een juiste banketbakkerij in je inventaris te laten krijgen. In dit geval vragen we dus jullie geduld hiervoor.

Voor punt 2 en 3: Stuur ons alsjeblieft een support ticket zodat we met jouw specifieke situatie kunnen meekijken.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!
 

DeletedUser6695

Guest
Misschien is het handig om ingame een melding te geven aan spelers? Maar een klein percentage komt hier op het forum. Is toch wel het minste wat er voor de spelers gedaan kan worden :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Daar zullen we niets voor kunnen doen. Hoewel vervelend, heb je nu eenmaal beloningen ontvangen voor de ingezette sterren.
 
De eerste banketbakkerij die ik verkocht was de opdracht verkoop een enorme bakkerij. De sterrenpagina was nog niet vernieuwd. Ik had een gewone bakkerij. dus die was ik kwijt. Nadat de sterrenpagina wel was vernieuwd heb ik een nieuwe bakkerij gewonnen, deze verkocht en dus weer niets gekregen. Tot nu toe staat er nog steeds verkoop een enorme bakkerij, tijd 14.20 uur.
Bij andere gildeleden lukt het wel, hebben dus voor een gewone bakkerij een grotere gekregen.
Waar zit de fout?? Onze eigen schuld??
 

Bijlagen

  • winter evenement.png
    winter evenement.png
    189 KB · Weergaven: 177

DeletedUser

Guest
@Gerda, dit is een bug, dien hierover een support in en dan zal er naar gekeken worden.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als speler kies je er zelf voor om jouw sterren al dan niet te gebruiken en of je de mogelijke beloningen het waard vindt. Het evenement loopt nog meer dan 2 dagen, je had ook kunnen wachten of er eventueel nog andere beloningen waren gekomen.
 

DeletedUser5540

Guest
Ik krijg nét een pop-up van een nieuwe quest: de gefixte variant van voorheen.
Er wordt nu gevraagd of ik mijn enorme (wat bij mij de max grootte is) banketbakkerij wil verkopen.
De oude quest staat nog wel open, maar is na een refresh weg.

Bij support zijn ze er dus actief mee aan de slag, heb geduld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan