Winter evenement 2019 discussie

Raar dat ik niet geloofd wordt daar. Zwe deneken dat ik F en C door elkaar haal. Weet zeker van niet. C is mijn main en zit ik in indu en op F pas in VME!
 
Oh ik zie nu dat jij heb geantwoord Elderot.

Hoe kan dit? Ik zit hier echt niets te verzinnen. Was juist zo blij dat ik kon beginnen. Maar ondat ik niet verder kwam, naar andere werelden gegaan om te starten. Daarna terug naar C om te kijken of ik nu wel verder kon met de missie. En poef, kreeg ik weer missie 1 te zien. Maar al mijn gebouwen waren inmiddels leeg gehaald, dankzij de missies die ik al had gedaan. Zit nu dus te wachten tot ik wéér missie 1 kan doen
 

DeletedUser13624

Guest
Oh ik zie nu dat jij heb geantwoord Elderot.

Hoe kan dit? Ik zit hier echt niets te verzinnen. Was juist zo blij dat ik kon beginnen. Maar ondat ik niet verder kwam, naar andere werelden gegaan om te starten. Daarna terug naar C om te kijken of ik nu wel verder kon met de missie. En poef, kreeg ik weer missie 1 te zien. Maar al mijn gebouwen waren inmiddels leeg gehaald, dankzij de missies die ik al had gedaan. Zit nu dus te wachten tot ik wéér missie 1 kan doen

Heb je al geprobeerd het spel te herladen? Soms wanneer mijn internet uitvalt lijkt het visueel alsof alles werkt maar omdat mijn internet dan weg is, is de vooruitgang uiteraard niet opgeslagen.
 
Helaas wordt deze bug niet erkent door support en moet ik nu opnieuw gaan starten op C. Loop hierdoor nu een halve dag achter op alle andere
 

DeletedUser12695

Guest
Heb je al geprobeerd het spel te herladen? Soms wanneer mijn internet uitvalt lijkt het visueel alsof alles werkt maar omdat mijn internet dan weg is, is de vooruitgang uiteraard niet opgeslagen.
Dat is helaas vaak een paar kleine acties, het spel kan geen vervolg missies inladen dan bijvoorbeeld :)
 

squirrel

Actief lid
Dan moeten ze er ook geen troep voor geven.
Zie de rendieren zelf als echt iets los van het event, zit er iets leuks in, kan ik erover denken, zo niet, jammer maar geen probleem voor het event.
Presentjes event zelf vielen me wel tegen zojuist, fragmentje altaar, fragmentje ..., 5fp, voorraden,....
 

DeletedUser9703

Guest
Moet een wagon trouwens echt aangesloten zijn achter de trein? Of mag de wagon ook de trein op een andere plek aanraken om de bonus te krijgen.
 

squirrel

Actief lid
Die shuffle irriteert behoorlijk, stuk van vak met presentjes leeg, shuffle, dit zo meermaals, kortom geen dagprijs, kans dan ineens veel lager dan 1/18 zo. Gildeleden meer geluk, enkeling al drie keer dagprijs.... Krijg dejavu naar mijn 50 pompoenen die ene dag zonder ook maar 1 dagprijs. Denk dat ik maar stop met events, veel tijd en voorraden voor flut presentjes , yeah weer een fragment ,... De dagopdracht, GB en GE zijn nog belonender.... En niet steeds fp te hoeven kopen die muntjes leeg zuigt.... mijn derde event en zal laatste zijn zo. Scheelt jullie weer leesvoer hier
 
Bovenaan