Winter evenement 2019 discussie

DeletedUser13612

Guest
Ik heb er nu ook 9, mooie versiering voor mijn stad, die 3000 diamanten gebruik ik wel voor iets anders.
 

DeletedUser13616

Guest
De wagons hoeven niet in een bepaalde volgorde, maar je moet ervoor zorgen dat de weg verbonden is het met basisgebouw, niet met een van de wagons.

Dat heb ik op een gegeven moment ook doorgekregen, dat de wagons zelf niet aan een weg hoeven te liggen, wel de wintertrein.
Nog een consternatie voorgehad, als ik in contructiemodus m'n hele stad wil legen vraagt de modus of ik zeker ben dat de wintertrein mag gereset worden na herbouw, niet doen dus, best deze dus eerst in de opslag plaatsen via aparte selectietool en dat eerst de wagonnetjes en dan pas de wintertrein, als je gaat herplaatsen begin je eerst met je wintertrein en dan de wagons..
 

DeletedUser13624

Guest
Heel raar hoe het geregeld is rondom de rendierenslee. Je wordt aangemoedigd om 9 van die rendieren te verzamelen en als dat dan gebeurt is mag je bijna 3000 diamanten betalen om je, onbekende, prijs te krijgen. Wat een geweldige kerstgedachte .. not :(

Deze zijn niet onbekend. Je kan ze ten alle tijden bekijken door op de rendieren in je stad te klikken.
 

DeletedUser13785

Guest
Hallo,

leuk evenement en evenementsgebouw voor een gedeelte echter is de vertaling vanuit het Engels er niet.

MvG,

Mar

3CF88B12-F728-4560-90D6-4AD7CA057A03.jpeg
 

DeletedUser13694

Guest
Heel iets anders. Omdat het morgen kerst is zou ik het leuk vinden als Forge of Empires cadeaus onder de boom zou plaatsen. Bijvoorbeeld Incidenten met sterren voor het winter event. Zou dat lukken om in gang te zetten vandaag nog?
mvg Dabwy
 

DeletedUser13614

Guest
Heel iets anders. Omdat het morgen kerst is zou ik het leuk vinden als Forge of Empires cadeaus onder de boom zou plaatsen. Bijvoorbeeld Incidenten met sterren voor het winter event. Zou dat lukken om in gang te zetten vandaag nog?
mvg Dabwy

Je hebt vandaag een charmant huisje gehad en die sterren zitten al sinds het begin van het evenement in de incidenten :). Een mooie kerstversiering in het dorp zijn we altijd voor, maar denk niet dat dit gepland zal staan :)
 

MariMaria

Actief lid
De incidenten waar sterren in zitten hebben ze dan wel heel erg goed verstopt. Ik haal er dagelijks zeker 10 op en krijg af en toe een ster. Twee sterren heb ik niet gezien en 3 sterren ben ik 1 keer tegengekomen.
 

DeletedUser13614

Guest
De incidenten waar sterren in zitten hebben ze dan wel heel erg goed verstopt. Ik haal er dagelijks zeker 10 op en krijg af en toe een ster. Twee sterren heb ik niet gezien en 3 sterren ben ik 1 keer tegengekomen.

Heb al 2 x 20 gehad, een paar keer 10 en vaak 1-2-3-5 dus zitten er wel degelijk genoeg in :)
 

BPCastellano

Actief lid
Alle wagons zijn 3 keer voorbijgekomen behalve de aanvals wagons. Ik mag toch aannemen dat die ook nog een keer voorbij komt anders zijn jullie weer lekker aan het kloten.
 

BPCastellano

Actief lid
Werkplaats voor de kerstman...........wat moeten we met die rommel. Oplichters met jullie meuk. Kom op het eind ook eens met wat fatsoenlijks. Alle wagons 3 keer voorbijgekomen behalve de wagon die bijna iedereen wil. Alles op dia gericht.
 

DeletedUser13785

Guest
Ik miste één type wagon inderdaad en dacht dat het aan mij lag of dat ze random kwamen één van de drie.
Een beetje verwarrend.
 

DeletedUser13785

Guest
Voel me ook niet altijd even serieus genomen lol
Maar ach dan niet toch, mijn probleem verder niet ☺
Volgens mij zit hier de wagon tussen die je bedoelde @BPCastellano koopje toch?
A3AAA029-8BC1-4863-A62F-D006AC2AE9A8.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bonke35

Actief lid
Werkplaats voor de kerstman...........wat moeten we met die rommel. Oplichters met jullie meuk. Kom op het eind ook eens met wat fatsoenlijks. Alle wagons 3 keer voorbijgekomen behalve de wagon die bijna iedereen wil. Alles op dia gericht.
is het evenement al voorbij dan ?
 
Bovenaan