Winter evenement 2019 discussie

Wildstorter

Actief lid
Tja, ze geven dingen gratis weg en dan zijn het nog steeds oplichters want daarmee ben je natuurlijk ontzettend hard benadeeld :rolleyes:

Dat jij een aanname doet wil toch niet zeggen dat het ook zo moet zijn. Zolang er vooraf geen lijst met prijzen per dag gecommuniceerd wordt kan alles en ben je afhankelijk van het aanbod. En ze zeiden "dagelijks een prijs" nou die heb je toch ook, dat jij het niet interessant vindt en wat anders wil doet daar niets aan af.

Overigens haalt het ook niks uit om hier oplichters te gaan roepen, als het al aangepast wordt is dat heus niet omdat jij hier aan het droeftoeteren en bent en mensen vals beschuldigd van oplichting ;)
 

DeletedUser13785

Guest
O, zeker ze geven te veel gratis weg in mijn optiek.
Diamanten farmen op meerdere werelden bijvoorbeeld, dan is US in het voordeel ten opzichte van NL (meer werelden) het komt dan bij het totaal van alle werelden en uiteraard om uit te geven op de hoofdwereld ik zou het bij die specifieke wereld houden i.e. farm je diamanten op Brisgard dan blijven ze ook alleen daar.
Dit soort ‘aanbiedingen’ vind ik echter wat vreemd.

Edit: Heb je ook gelijk minder last van uitgestorven buurten en lurkers in diversen gilden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11203

Guest
Even een vraagje, graag antwoord van iemand van foe zelf , als het event ten einde loopt , krijg je dan de gewonnen artikelen uit de rendierenslee , of moet je alsnog 2995 dias betalen
 

Wildstorter

Actief lid
Even een vraagje, graag antwoord van iemand van foe zelf , als het event ten einde loopt , krijg je dan de gewonnen artikelen uit de rendierenslee , of moet je alsnog 2995 dias betalen

Beide niet. Ze zijn dan gewoon weer weg, als je ze wil hebben moet je ze tijdens het event kopen.
 

DeletedUser11203

Guest
Ik ga geen 2995 dias soenderen aan wat prullen , er is maar 1 ding wat er interesa bijzit , is die wagon , maar die heb ik ondertussen vandaag uit de dagprijs gehaald , dus krijgen ze geen dias van mij ,
 

DeletedUser12504

Guest
Knipsel1.PNG

Ik had bijna alles vrij gespeeld behalve de hussel, helaas was mn laatste keuze toch de hussel :p
 

Azgalaxa

Actief lid
Daar zou ik niet zo van balen. Een overwinningstoren en upgrade zijn namelijk geen goede gebouwen.

De hussel levert tenminste nog een gratis beurt op en dus ook 1 ticket voor de hoofdprijsreeks.
 
Heb met veel pijn en moeite in de laatste twee weken van het winterevenement toch me trein naar niv. 6 weten te halen :) Jammer dat ik pas sinds twee weken speel..
 

DeletedUser13854

Guest
met rendieren missie is weer eens een grote misleiding en oplichting in het spel gestopt
 
tja, hot topic op het forum momenteel. Ik zou zelf NOOIT bijna 3k diamanten uitgeven in een keer, of zelfs die hoeveelheid aanschaffen. Maar dat is mijn mening. De rendierenprijzen kan je ook verdienen met verder reizen op het treinspoor en de kado's, dus zelf voel ik mij niet opgelicht of misleid eerlijk gezegd :confused:
 

squirrel

Actief lid
Ik vind er geen enkele oplichting in zitten. Je had de rendieren niet nodig voor het event. Je kon de trein op max halen zonder die rendieren te hoeven kopen. Kortom, die rendieren waren een extra mogelijkheid om iets te kopen, net als aanbiedingen in hun 'winkel'. Dat de rendieren bij mij geen noemenswaardige bijzondere inhoud had, maakte dat ik ze niet kocht. Hadden de rendieren echter een leuke inhoud gehad die mijn spelplezier hadden vergroot, had ik er zeker over nagedacht en afgewogen of het de diamanten waard was. Ik speel voor mijn plezier, een avondje uit kost ook geld, dus af en toe iets kopen waarvan je de inhoud duidelijk ziet, de prijs duidelijk ziet, is geen oplichting maar een vrije keuze....

Het event was in mijn optiek als beginnend speler goed te doen. Okay, kansen hebben nooit aan mijn zijde gestaan, maar die steeds weer te vroeg komende hussel frustratie, ben ik inmiddels weer vergeten door mijn trein die mij bevalt. Kosten van dit event voor mij een 2100 diamanten, ik wilde perse slaapwagons en door mijn pech, toch maar extra 'beurten' die dag gekocht... nodig? absoluut niet.... de moeite en het waard voor mij? absoluut.....
 

bonke35

Actief lid
zonder die rendierenslee en diamanten heb ik twee keer een trein waarvan 1 op level 3 weten te halen
dus kans op een complete trein was dus voor iedereen mogelijk
op de twee werelden waar ik speel heb ik op de ene 10 wagons en op de ander 11 wagons weten te behalen
dus eigenlijk was het best een leuk evenement
wat me wel weer opviel was dat ik op beide werelden bijna evenveel sterren heb gehad ( zat nog geen 10 sterren verschil tussen)
 

DeletedUser10482

Guest
Hoi, Weet iemand hoe het zit met het "opknappen" van de trein en de diverse wagons?
Wat is daar de toegevoegde waarde van?
 
Bovenaan