Winter evenement 2019 discussie

DeletedUser13624

Guest
Die shuffle irriteert behoorlijk, stuk van vak met presentjes leeg, shuffle, dit zo meermaals, kortom geen dagprijs, kans dan ineens veel lager dan 1/18 zo. Gildeleden meer geluk, enkeling al drie keer dagprijs.... Krijg dejavu naar mijn 50 pompoenen die ene dag zonder ook maar 1 dagprijs. Denk dat ik maar stop met events, veel tijd en voorraden voor flut presentjes , yeah weer een fragment ,... De dagopdracht, GB en GE zijn nog belonender.... En niet steeds fp te hoeven kopen die muntjes leeg zuigt.... mijn derde event en zal laatste zijn zo. Scheelt jullie weer leesvoer hier

Je kan beter op sparen tot dat je iets ziet wat je nou echt wilt hebben. Daarnaast is dan je kans aanzienlijk groter om het item te treffen. Kan uiteraard niet voor jou bepalen wat jij leuke items vind, maar de dagprijzen waren tot nu toe echt extreem niet boeiend.
 
Klopt het dat de '2x' de 'Toon 2' niet verdubbeld?
Ik had de pech die twee achter elkaar te krijgen, maar er werden toch slechts 2 getoond.
 

Graecus 002

Actief lid
Er worden er maar 2 getoond, maar de 3 sterren die je krijgt worden wel verdubbeld. Persoonlijk vind ik ook dat er 4 zouden getoond moeten worden, maar inno vindt blijkbaar van niet...
 

squirrel

Actief lid
Je kan beter op sparen tot dat je iets ziet wat je nou echt wilt hebben. Daarnaast is dan je kans aanzienlijk groter om het item te treffen. Kan uiteraard niet voor jou bepalen wat jij leuke items vind, maar de dagprijzen waren tot nu toe echt extreem niet boeiend.
Ik had gespaard want ik ben bij met dagopdrachten , gelukkig op andere server vandaag vijf slaapwagons gepakt, wel 100 sterren bijgekocht omdat die vijfde daarmee zeker binnen te halen was (toon had shuffle open gelegd en nog maar paar verpakt, dus moest ik wel )
 

DeletedUser13616

Guest
Voor zover ik heb begrepen staat de rendierenverzameling los van het event zelf. Nu kom ik af met een vraag aangaande dat eventuele extra'tje dat je dient te betalen, betaal je voor de hele verzameling of voor maar 1 enkele item ?
 

DeletedUser13614

Guest
Zelfs met alle 9 opties vrijgespeeld is 3000 dia wel heel excessive. Als je dan al moeite moet doen om iets te verzamelen, kunnen ze de prijs ook iets realistischer maken vind ik, anders moet het gewoon 3k zijn en alle 9 gewoon vrijspelen, nu ga je mensen hebben die 3k spenderen als ze de eerste prijs zien en dan enkel die prijs krijgen :p
 

DeletedUser13299

Guest
wat ik het meest vervelende vind is dat ik op andere sites moet lezen dat de beste deal betekent, dat het beter is om 3000 dia te betalen voor 9 rendieren dan voor bv 2. Het laat je in de waan dat die rendieren echt iets betekenen in het spel. Ik vind het niet erg dat mensen die willen investeren iets extra's kunnen kopen, maar wees er wel duidelijk over. Als je dat niet bent, dan laat je mensen moedwillig in een waan en dat is niet alleen hebberig, maar leidt mensen om de tuin en dat is gretigeheid. En nee, ergens publiceren op je website is niet voldoende, er moet in het spel een duidelijke waarschuwing/uitleg zijn
 

DeletedUser13299

Guest
Voor zover ik heb begrepen staat de rendierenverzameling los van het event zelf. Nu kom ik af met een vraag aangaande dat eventuele extra'tje dat je dient te betalen, betaal je voor de hele verzameling of voor maar 1 enkele item ?
Daar lijkt het anders helemaal niet op. Als het los zou staan van elkaar, zouden ze het dus niet in een venster moeten zetten (het rijden van de trein en het winnen van de dagprijs)
 

DeletedUser6877

Guest
Een belachelijke toevoeging aan dit winterevent zijn die rendieren. Wie dat heeft verzonnen moet meteen ontslagen worden.
 

Felair

Actief lid
Een belachelijke toevoeging aan dit winterevent zijn die rendieren. Wie dat heeft verzonnen moet meteen ontslagen worden.

Nouja zeg :p hier heb je alvast een nieuwe avatar albert :p

1576006798196.png


Dat het altijd diamanten moet kosten is inderdaad echt onzin maar vind het idee wel leuk.
 

DeletedUser13614

Guest
Die toevoeging heeft absoluut geen waarde, je wint er niets mee behalve enkele dingen die je waarschijnlijk al in het honderdvoud door de antiquair hebt vermalen. Als mensen daar 3000 dia voor willen betalen is dat hun zaak. Voor een kleiner bedrag zouden mssn meer mensen interesse tonen, maar denk eerlijk gezegd niet dat velen hier effectief geld aan gaan spenderen... Als FoE er echt iets aan wilt verdienen moeten ze het goedkopen en interessanter maken :)
 

bonke35

Actief lid
het zal me niets verbazen als je op het eind net 1 upgrade te weinig hebt en waar vind je de laatste upgrade ?

juist
 

Breijn

Lid
Als ik een wagon achter de trein hang is de trein niet meer verbonden met de weg...... moeten die wagons in een bepaalde volgorde of zo??
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De wagons hoeven niet in een bepaalde volgorde, maar je moet ervoor zorgen dat de weg verbonden is het met basisgebouw, niet met een van de wagons.
 

Tovro

Nieuw lid
Heel raar hoe het geregeld is rondom de rendierenslee. Je wordt aangemoedigd om 9 van die rendieren te verzamelen en als dat dan gebeurt is mag je bijna 3000 diamanten betalen om je, onbekende, prijs te krijgen. Wat een geweldige kerstgedachte .. not :(
 
Bovenaan