Jeff Redoran
Reactiescore
15

Profielberichten Laatste activiteit Berichten Over mij

  • Ik zal de onzin regels van dit formum iig niet missen... Het heeft me ook 100 euro gekost aan diamanten voor FoE, maar voor mijn gezondheid is het het tiendubbele waard. Ik wens iedereen het beste!
    Tot ooit of vaarwel!
    Alaindros Petitos
    Hey. Ook gestopt met roken en dit spel beginnen spelen! Op 1 december 2019!
    En ja hoor samen met FoE en Niqitin nog steeds niet gerookt! De afleiding helpt.
    Het spel heeft me ook al dik 120 € aan diamanten gekost maar het is nog steeds goedkoper en gezonder dan roken!
    Atokirina
    Atokirina
    Hey!
    Heel fijn om te lezen dat je gestopt bent met roken en probeert af te stappen van je slechte gewoontes, blijf zo doordoen! Wie weet komen we elkaar nog een keertje tegen op het forum of in het spel.
    Voor degene die dit leest, of ooit zal lezen, ik ben er vandoor. Dit forum heeft me geholpen met genoeg afleiding om te stoppen met al mijn slechte gewoontes en te detoxen maar er is geen reden voor mij om hier te blijven posten, of er mensen zijn die het lezen of niet.
    Ga binnenkort verhuizen naar Groningen als alles goed gaat. :) Ik ben toe aan een nieuwe start in mijn leven.
    Ben vandaag me kat kwijt, kan er volgens de wet helaas niets aan doen aangezien het officieel niet mijn kat is maar van een huisgenoot, die haar verwaarloosde :'(
    Voor mij was ze een beste vriend...
    Al 12 dagen gestopt met roken :D Mijn hele mond zit onder de zweren, last van hoofdpijn en zweetaanvallen en ik slaap slecht. Maakt me des te meer vastberaden om te stoppen. Watvoor een rotzooi moet het zijn als mijn lichaam zo erg reageert erop!
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan