Bevestigd [TECH-7312] Vervelende grafische fout

DeletedUser4100

Guest
Ik weet niet of deze bugg al bekend is, maar bij mij laden sommige gebouwen
niet of slechts gedeeltelijk. Een vervelende grafische fout. Opnieuw laden en
uitloggen/inloggen helpt niet. Dit is een screenshot, van de fout:
Grafischefout.png
 

DeletedUser10111

Guest
Nee, plaatjes komen van de server, die verbindings problemen heeft, zodat niet alle plaatjes werkelijk beschikbaar zijn om te tonen. Het spel slaat die plaatjes gewoon over, zodat gebouwen "verdwijnen".

Ik heb al compleet leeg groen grasveld gehad bij bezoek aan een gildelid. Vanmorgen had ik in mijn stad wel gebouwen, maar geen groen grasveld eronder.
 

DeletedUser4100

Guest
Nee, plaatjes komen van de server, die verbindings problemen heeft, zodat niet alle plaatjes werkelijk beschikbaar zijn om te tonen. Het spel slaat die plaatjes gewoon over, zodat gebouwen "verdwijnen".

Ik heb al compleet leeg groen grasveld gehad bij bezoek aan een gildelid. Vanmorgen had ik in mijn stad wel gebouwen, maar geen groen grasveld eronder.
Dat zal het zijn geweest. Op mijn béta had ik er geen last van. Nu zijn die grafische problemen
er niet meer. Hoop dat het zo blijft.
 

DeletedUser2772

Guest
Ik heb animaties allemaal uitstaan, en ik heb hier nog steeds last van, ook bij het laden van mijn eigen stad. En het wordt erger en erger
 

DeletedUser8253

Guest
Helaas is het probleem weer terug in alle hevigheid vandaag in ieder geval, op B en op D op de andere servers gaat t goed, op D is momenteel ook GvG kaart onzichtbaar , of in vage flarden ,hoe vaak ik ook refresh , dus we wachten t maar weer af dan
 

DeletedUser5889

Guest
Ik snap niet goed waarom deze gemarkeerd is als "geen bug". Mijn vriendin en ik hebben hier ook last van. Niet bij onze eigen stad, maar wel als je andere steden bezoekt. Een van de gevolgen van het niet volledig laden is dat je de stad niet heen en weer kunt slepen, waardoor je de stad eerst moet sluiten en opnieuw moet openen. Meestal laadt 'ie de tweede keer wel volledig.

We hebben wel het idee dat dit alleen bij bepaalde steden speelt. Bijv. bij het openen van de stad van ion27049 gebeurt het om de haverklap. Wellicht heeft het te maken met bepaalde gebouwen die in de stad staan, of anders met de hoeveelheid gebouwen?
 

DeletedUser5889

Guest
Nu ik nog eens goed naar de print screen van drakenridder kijk, zie ik ook twee "witte balken" over de spelers staan. Dat herken ik niet. Misschien hebben draak en ik het niet over hetzelfde probleem.
 

DeletedUser4100

Guest
Klopt die balken heb ik zelf geplaatst.:) De (speler)namen van anderen zijn
niet relevant.:p Die witte balk aan de zijkant komt door Paint. Om de een of
andere reden heeft paint een deel wit weergegeven.
 

ThaMartin

Actief lid
Zou iedereen die deze problemen ervaart, hier alsjeblieft een ingevuld bugmeldsjabloon willen toevoegen? Zo kunnen we zoeken naar overeenkomstige factoren en daarmee mogelijk dichter bij de oorzaak komen. Dank jullie wel alvast :)
 

Mr.Quib

Actief lid
Gebruikersnaam: Mr.Quib (179084)
Wereld: Brisgard, nl2
Flash Player versie: WIN 20,0,0,306
Besturingssysteem: W7
Browser & versie: Firefox/44.0.2
Viewport grootte: 1920x1080 (Fullscreen)


Beschrijving:
stad laadt niet of niet volledig; soms alleen groen scherm of alleen gras en hier en daar een gebouw
Screenshot(s): zie posts hierboven
Reproductiestappen:
1.
laad je eigen stad
2. laad een stad van een buur/vriend/gildelid
3. resultaten zijn willekeurig, de ene keer nergens last van, de andere keer constant. Soms kwestie van een paar minuten wachten, soms veranderd er niks hoe lang je ook wacht. Refresh helpt ook niet altijd.
 

DeletedUser2772

Guest
Gebruikersnaam: H.FlashmanVC
Wereld: alle
Flash Player versie: WIN 20.0.0.306
Besturingssysteem: W10
Browser & versie: Firefox/43.0.
Viewport grootte: 1366x705


Beschrijving:
stad laadt niet of niet volledig; soms alleen groen scherm of alleen gras en hier en daar een gebouw
Screenshot(s):
Reproductiestappen:
1.
laad je eigen stad
2. laad een stad van een buur/vriend/gildelid
3. resultaten zijn willekeurig, de ene keer nergens last van, de andere keer constant. Soms kwestie van een paar minuten wachten, soms veranderd er niks hoe lang je ook wacht. Refresh helpt ook niet altijd.
 

DeletedUser4100

Guest
Het probleem heb ik ook op Google Chrome. Meestal als Elvenar open staat, maar
het gebeurt ook het niet open staat en soms als ik bv. de stad van een gilde lid bezoek.
 

DeletedUser2772

Guest
Ik was net overgestapt op firefox van Chrome vanwege deze problemen. maar dat hielp dus ook niet .
 
Bovenaan