Bevestigd [TECH-7312] Vervelende grafische fout

Mr.Quib

Actief lid
Wat is de status van deze bug? Wordt hier nog wat mee gedaan op dit moment? Het lijkt alleen maar erger te worden.
 

ThaMartin

Actief lid
@Mr.Quib : Het zou reeds opgelost moeten zijn. Zou je je cachegeheugen eens willen wissen, nog eens willen kijken en mocht het zich nog voordoen, een nieuwe screenshot willen plaatsen?
 

Mr.Quib

Actief lid
Hey Martin,

Heb speciaal voor jou:

- Firefox afgesloten (cache wordt bij mij dan automatisch gewist)
- FoE opnieuw gestart
- Naar een laadscherm gekeken dat op 68% bleef hangen, vrij standaard de eerste keer dat ik inlog (screenshot zal niet echt iets toevoegen)
- Ctrl + F5, refresh + cache gewist
- Screenshot 1
- Opnieuw Ctrl + F5
- Screenshot 2
- Zie ook deze nieuwe melding: https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/onzichtbare-wegen-wereld-arvall.15392/

Deze voorbeelden zijn van het inloggen, maar ze doen zich ook voor tijdens het spel, wanneer ik naar een andere stad ga, terugkeer in mijn eigen stad, openen van GvG (Alle tijdperken blijft hangen op laadicoon) etc.

Laadproblemen01.png
Laadproblemen02.png
 

DeletedUser10501

Guest
Ongeveer een week geleden was ik van de 1 op de andere dag al m`n wegen kwijt. Omdat er geen melding kwam van gebouwen die niet aan het stadhuis zijn verbonden kwam ik er achter dat de wegen onzichtbaar waren.
Na een dag of 2 was er ineens weer een rijtje te zien, maar dat was na een dag alweer weg.

Nu wil ik een raffinaderij gaan bouwen maar wat ik ook probeer...ik krijg hem niet an het stadhuis verbonden..
Ik kan de onzichtbare weg verplaatsen..dat heb ik over het hele veld gedaan, maar ondanks dat alles verbonden is en het nieuwe gebouw aansluit op het wegennetwerk blijf ik de melding krijgen dat hij niet verbonden is en dus ook niet gaat bouwen.

Graag zou ik zsm weer mijn wegen kunnen zien zodat ikweer optimaal kan bouwen en produceren.

bvd
soepkippie

ps, dit geld alleen voor arvall, niet voor andere werelden bij mij
 

DeletedUser9703

Guest
Gebruik je wel een dubbelbaans weg?

Ik heb ook regelmatig dat er wegen, gebouwen of delen van gebouwen niet zichtbaar zijn. Maar ze zijn er wel. En na verloop van tijd komen ze wel.
 

DeletedUser10501

Guest
Dat was me inmiddels ook duidelijk geworden en hersteld.
Het heeft verder niet geholpen het beeld te herstellen, sterker nog, het breid zich regelmatig uit naar bezoekende steden
 
Het heeft ook te maken met de hoeveelheid geheugen op je grafische kaart. Ik heb heel lang 3 spellen (3 werelden) actief in mijn browser, maar de laatste tijd begint dat grafisch problemen op te leveren zoals het niet laden van de gebouwen of vastlopen van het spel (zeker bij GvG). Als je dan 1 spel afsluit gaat het weer een stukje beter.
 

Mr.Quib

Actief lid
Sinds de laatste update is bij mij alles weer ontzettend traag. Laden van mijn stad duurt minuten en gaat met horten en stoten. Ik speel in Firefox; in IE gaat het iets soepeler maar ook niet veel. Hebben hier meer mensen last van?
 

DeletedUser6877

Guest
Ik kan alleen bevestigen dat op de arctische kaart nog alles steeds heel traag is, zowel belegeringen zetten als slotjes vervangen etc.
 
Bovenaan