Opgelost Interne fout

DeletedUser440

Guest
Ook na de update krijg ik de fout nog steeds als ik een andere speler heb aangevallen :mad:
 

DeletedUser186

Guest
Als je later terug gaat naar die speler, en je klikt op de speler kun je alsnog sabotteren
 

DeletedUser

Guest
Ook ik heb hier last van. de meeste gevallen zijn logisch, en soms snap ik niet wat er fout is gegaan.
-Wanneer de timer bij een gebouw niet meer synchroon loopt en ik bijvoorbeeld nieuwe troepen wil maken dan stopt de server dit en geeft hij de interne fout.
-Wanneer de timer van de volgende aanval niet meer synchroon loopt en ik aanval dan stopt de server dit en geeft hij de interne fout.
-Wanneer ik iemand aangevallen heb en gewonnen heb. Direct na het laden van de stad van de tegenstander treed de interne fout op.
Om te kijken wanneer de fout wel optreed heb ik een aantal testen gedaan door verschillende spelers aan te vallen.
21 spelers met 0 punten aangevallen.
-20x interne fout (geen gebouw plunderbaar)
-1x geen fout (geen gebouw plunderbaar)

21 spelers met 50 punten of meer aangevallen
-1x interne fout (wel een gebouw plunderbaar)
-20x geen fout (11x een gebouw plunderbaar)

Om verschillen te vermijden heb ik alleen met 8 100% gezonde speermannen aangevallen en heb ik alleen aanvallen op 2 speermannen meegeteld. Voor elke aanval heb ik het spel opnieuw ingeladen en na elke interne fout is ook de browser opnieuw ingeladen. Elk gevecht werd geëindigd met 8 speermannen waarvan er telkens 2 gewond waren.
Het gereed zijn van productie of belastingen wanneer een gevecht begint of stopt heeft geen enkele invloed op de mogelijke interne fout.
 

DeletedUser515

Guest
ik speel het spel nog geen week en kan sinds vandaag pas op het forum, maar ik heb heel vaak die interne fout maar ik kom ook vaak van n andere site af en het lijkt alsof het spel niet doorloopt terwijl ik afwezig ben. gebruik google chroom btw

de productie en huizen gaan wel gewoon door, dus wat dat betreft is het erg lastig maar mee te spelen. bij The West heb ik het ook en daar heb ik me inmiddels aangeleerd om uit te loggen als ik van de site af ga.

andere fouten waar ik tegen aanloop is dat er regelmatig burgers bij mij verdwijnen en volgens mij gaat het bij de grondstoffen ook niet helemaal goed.

zo haalde ik bv 1 zandpad weg en de teller gaf min 27 inwoners, er was geen huis in de buurt dat daardoor niet aan het stadshuis verbonden zou zijn. maar ik merk het ook als ik geld aan het innen ben dan komt er ook min 27 in te staan.
het valt mij wel op dat het altijd het aantal inwoners is dat in de paalwoningen wonen en zodra het kan ga ik die maar eens plat gooien.
 

DeletedUser

Guest
ik speel het spel nog geen week en kan sinds vandaag pas op het forum, maar ik heb heel vaak die interne fout maar ik kom ook vaak van n andere site af en het lijkt alsof het spel niet doorloopt terwijl ik afwezig ben. gebruik google chroom btw

Bedoel je dat je het gevoel hebt dat de tijd in het spel niet netjes doorloopt als je in een ander tabblad van je browser actief bent? Als je denkt dat de tijd niet meer klopt kun je altijd het spel even verversen (F5), dan zou de tijd weer terug correct moeten lopen.

de productie en huizen gaan wel gewoon door, dus wat dat betreft is het erg lastig maar mee te spelen. bij The West heb ik het ook en daar heb ik me inmiddels aangeleerd om uit te loggen als ik van de site af ga.

andere fouten waar ik tegen aanloop is dat er regelmatig burgers bij mij verdwijnen en volgens mij gaat het bij de grondstoffen ook niet helemaal goed.

zo haalde ik bv 1 zandpad weg en de teller gaf min 27 inwoners, er was geen huis in de buurt dat daardoor niet aan het stadshuis verbonden zou zijn. maar ik merk het ook als ik geld aan het innen ben dan komt er ook min 27 in te staan.
het valt mij wel op dat het altijd het aantal inwoners is dat in de paalwoningen wonen en zodra het kan ga ik die maar eens plat gooien.

Het probleem dat er inwoners verdwijnen en verschijnen is hier ook al gemeld. Zou je je probleem met weglopende inwoners daar ook eens kunnen vermelden? Op die manier houden we de problemen mooi gescheiden van elkaar.
 

DeletedUser515

Guest
@Snicksie,

de tijd van de server loopt door maar de tijd op de pagina niet. ik moet vaak verversen om te zien of er gebouwen klaar zijn.
het klinkt misschien raar maar ik spring soms van The West naar FoE en weer terug om de boel in de gaten te houden.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat heb ik ook. Het openen van het berichtenscherm lost dit op, maar het is natuurlijk jammer dat dit gebeurt.
 

DeletedUser341

Guest
Met google chrome heb ik ook regelmatig dit probleem - met name na het winnen en dan de switch naar de tegenstander voor een actie
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik firefox, laatste versie, proxy, cache etc leeg en de ene interne fout na de andere. Spel is gewoon niet speelbaar. Ik heb nog geen een gevecht gespeeld zonder interne fout. Eventjes een paar gebouwen produktie incasseren, interne fout. Even een ontwikkeling proberen te doen, interne fout. Dit is echt bagger en ook nergens voor nodig. Ik sta nu 2e op mijn wereld, maar heb echt geen fun hieraan. Het lijkt wel of een er steeds een stack overloopt. Zoals het nu loopt vergaat mij zelfs de lust serieuze kritiek als beta tester te geven. Ik moet nu al blij zijn als er geen interne fouten meer zijn (of de browser zelfs hangt, ook regelmatig het geval, vooral als je de landkaart op zoekt, maar niet alleen). Maar dat is niet waar de wereld bij een spel op zit te wachten.
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik firefox, laatste versie, proxy, cache etc leeg en de ene interne fout na de andere. Spel is gewoon niet speelbaar. Ik heb nog geen een gevecht gespeeld zonder interne fout. Eventjes een paar gebouwen produktie incasseren, interne fout. Even een ontwikkeling proberen te doen, interne fout. Dit is echt bagger en ook nergens voor nodig. Ik sta nu 2e op mijn wereld, maar heb echt geen fun hieraan. Het lijkt wel of een er steeds een stack overloopt. Zoals het nu loopt vergaat mij zelfs de lust serieuze kritiek als beta tester te geven. Ik moet nu al blij zijn als er geen interne fouten meer zijn (of de browser zelfs hangt, ook regelmatig het geval, vooral als je de landkaart op zoekt, maar niet alleen). Maar dat is niet waar de wereld bij een spel op zit te wachten.

Zoals ik ook hier heb vermeld:

De interne fout komt onder andere voor als je huisjes aanklikt waarbij de timer eigenlijk nog niet is afgelopen. De timer kan wat voorlopen, waardoor deze huisjes aangeven al geproduceerd te hebben, maar waarbij het eigenlijk nog enkele seconden duurt. Je kan je timer regelmatig proberen correct te zetten door bijvoorbeeld het berichtenscherm te openen(tijdelijke oplossing dus). Op die manier is de kans groot dat je minder vaak een interne fout krijgt bij het ophalen.

Ik denk zelf dat de interne fout bij de ontwikkelingen wordt veroorzaakt doordat de timer van de forgepunten ook foutief loopt. Deze fout zal denk ik ook minder gaan voorkomen als je regelmatig even je berichtenscherm opent om de timers correct te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik ook hier heb vermeld:

De interne fout komt onder andere voor als je huisjes aanklikt waarbij de timer eigenlijk nog niet is afgelopen. De timer kan wat voorlopen, waardoor deze huisjes aangeven al geproduceerd te hebben, maar waarbij het eigenlijk nog enkele seconden duurt. Je kan je timer regelmatig proberen correct te zetten door bijvoorbeeld het berichtenscherm te openen(tijdelijke oplossing dus). Op die manier is de kans groot dat je minder vaak een interne fout krijgt bij het ophalen.

Ik denk zelf dat de interne fout bij de ontwikkelingen wordt veroorzaakt doordat de timer van de forgepunten ook foutief loopt. Deze fout zal denk ik ook minder gaan voorkomen als je regelmatig even je berichtenscherm opent om de timers correct te zetten.

Wordt hier ook iets aan gedaan? (aan het deel van de huisjes vooral). Want het is best vervelend ;)
 

DeletedUser

Guest
Wordt hier ook iets aan gedaan? (aan het deel van de huisjes vooral). Want het is best vervelend ;)

Hier zal zeker wel iets aan gedaan worden, alleen is het niet zo simpel lijkt me, zeker omdat dit door allerlei factoren veroorzaakt kan worden. Het kost tijd en er zal wel getracht worden om deze fout zo spoedig mogelijk uit het spel te halen (lijkt me).
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg nu de hele tijd deze melding als ik een gebied wil aanvallen... . Oplossingen?
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg nu de hele tijd deze melding als ik een gebied wil aanvallen... . Oplossingen?

Welke stappen onderneem je om deze interne fout te bekomen? Is dat: 'map'-> provincie aanklikken -> sector aanklikken -> 'aanvallen' aanklikken -> interne fout of komt deze interne fout al eerder?
 

DeletedUser

Guest
Als ik bij het aanvallen zelf kwam.
Maar als de eerste zet niet aan mij is. Of als ik de eerste zet manueel doe, heb ik de foutmelding niet. Ik doe het dus nu zo :)
 

DeletedUser

Guest
Als ik bij het aanvallen zelf kwam.
Maar als de eerste zet niet aan mij is. Of als ik de eerste zet manueel doe, heb ik de foutmelding niet. Ik doe het dus nu zo :)

Ik ga er vanuit dat jouw probleem dan gerelateerd is aan deze fout die wordt opgelost in versie 0.10.0:

- Een zet automatisch maken werkt nu naar behoren.


Ik ben blij dat je in de tussentijd hier een oplossing voor hebt, zodat je toch gewoon kan verder spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Toch maar eens IE geprobeerd ipv Firefox. En .................. wow, bijna geen interne fouten fouten meer. Waar ik ze met firefox om de halve minuut had (ik overdrijf niet), heb ik ze nou eens in het uur of nog minder. Wat mij betreft is het spel nu weer speelbaar :D
 

DeletedUser

Guest
Toch maar eens IE geprobeerd ipv Firefox. En .................. wow, bijna geen interne fouten fouten meer. Waar ik ze met firefox om de halve minuut had (ik overdrijf niet), heb ik ze nou eens in het uur of nog minder. Wat mij betreft is het spel nu weer speelbaar :D
Een vriend van mij gebruik google chrome, en die heeft er ook geen last van. Ikzelf gebruik opera. En ik heb er wel veel last van. :p
 

DeletedUser515

Guest
vanmiddag liep het gevecht elke keer vast

maar vanavond krijg ik na elk gevecht n foutmelding.

schiet niet echt op zo
 
Bovenaan