Opgelost Interne fout

DeletedUser

Guest
Klopt.
Maar ze moeten dringend iets doen aan die 'Interne fout'

Zoals al eerder is gezegd, dit is een beta versie. Door op dit forum fouten te melden en er samen uit te komen hoe ze zijn te vermijden zal het spel verbeterd worden. Er zal dus vast wel wat aan de fout worden gedaan, maar het spel is nou eenmaal nieuw en je zal nog wel meer fouten tegenkomen.
 

DeletedUser

Guest
ik kan geen Diamanten kopen scherm blijft wit :(
Dat kan je voorkomen door even een andere browser te gebruiken, in een ander topic werd dat probleem ook gemeld. Volgens mij was het probleem met IE en/of met een niet geüpdate versie van Flash. Flash updaten en een andere browser gebruiken en dan doet hij het in ieder geval ;)

EDIT: Het ligt idd aan IE. Hier een link naar het desbetreffende topic, waar ook het antwoord op het probleem staat (namelijk een andere browser gebruiken). Even zoeken of het probleem al gemeld is kan ook altijd helpen en als je even had gekeken zag je zelfs gewoon het topic staan zonder te hoeven zoeken ;)
diamantenschermopentnie.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb deze fout ook, en negeerde de fout eerst. Maar op een gegeven moment kwam er een patroon in en ging ik hem herkennen.
De fout treed elke keer op nadat ik een speler heb aangevallen.

Als het goed is kan je na het aanvallen van een speler, hem ook plunderen. Ik zeg als het goed is, want ik heb dit nog niet kunnen doen. Dit heb ik nog niet kunnen doen omdat ik elke keer deze fout krijg.



Iemand een oplossing?
Ik hebt dit geval ook al 2 maal voorgehad. Jammer is het wel. Ik heb het telkens wanneer ik een aanval win en dan krijg ik de melding. Hierdoor verlies ik eventuele goederen of geld. omdat ik na het heropstarten, niet meer kan saboteren.
 

DeletedUser

Guest
Als je een interne fout krijgt nadat je een speler hebt aangevallen, kun je nadat het spel opnieuw geladen is gewoon de speler bezoeken (door op zijn avatar te klikken) en alsnog plunderen, wanneer hij gebouwen heeft die te plunderen zijn.
Ok zal eens proberen
 

DeletedUser

Guest
Dat kan je voorkomen door even een andere browser te gebruiken, in een ander topic werd dat probleem ook gemeld. Volgens mij was het probleem met IE en/of met een niet geüpdate versie van Flash. Flash updaten en een andere browser gebruiken en dan doet hij het in ieder geval ;)

EDIT: Het ligt idd aan IE. Hier een link naar het desbetreffende topic, waar ook het antwoord op het probleem staat (namelijk een andere browser gebruiken). Even zoeken of het probleem al gemeld is kan ook altijd helpen en als je even had gekeken zag je zelfs gewoon het topic staan zonder te hoeven zoeken ;)
diamantenschermopentnie.png



oke bedankt :)
 

DeletedUser

Guest
het licht niet alleen aan ie ook chrome heeft er last van
 

DeletedUser

Guest
Bij mij gebeurd het meestal (nou, eigenlijk altijd) nadat ik iemand heb aangevallen en wil gaan saboteren...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er ook redelijk veel last van (met chrome)
Bij mij komt er telkens een interne fout/langdurige hapering v/h spel als ik eerst al mijn munten oogst (redelijk veel, en duurt tijdje om dat erbij te voegen), dan mij pottenbakkerijen en dergelijke oogst (tot hier toe alles goed), maar dan probeer ik die laatste opnieuw in te stellen, maar dat duurt altijd een (paar) minuut(en) voor het werkt. Als het dan werkt, maar ik zie nog altijd de maan probeer ik soms opnieuw op de grondstoffenproductie te klikken, en dan geeft hij zo'n error (als hij iets probeert te openen wat niet meer mogelijk is)

doe nu eerst altijd grondstoffen en daarna goud, dan heb ik het niet
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er ook redelijk veel last van (met chrome)
Bij mij komt er telkens een interne fout/langdurige hapering v/h spel als ik eerst al mijn munten oogst (redelijk veel, en duurt tijdje om dat erbij te voegen), dan mij pottenbakkerijen en dergelijke oogst (tot hier toe alles goed), maar dan probeer ik die laatste opnieuw in te stellen, maar dat duurt altijd een (paar) minuut(en) voor het werkt. Als het dan werkt, maar ik zie nog altijd de maan probeer ik soms opnieuw op de grondstoffenproductie te klikken, en dan geeft hij zo'n error (als hij iets probeert te openen wat niet meer mogelijk is)

doe nu eerst altijd grondstoffen en daarna goud, dan heb ik het niet

Goede oplossing:) ik had dit eerst ook, dit kwam omdat ik te snel alles binnen haalde.
 

DeletedUser

Guest
Ik begin nu echte negatieve gevolgen hiervan te krijgen, ik heb vandaag 8 mensen aangevallen, en 6 keer kreeg ik na de aanval een interne fout, waardoor ik niets kon plunderen :(
 

DeletedUser

Guest
Ik begin nu echte negatieve gevolgen hiervan te krijgen, ik heb vandaag 8 mensen aangevallen, en 6 keer kreeg ik na de aanval een interne fout, waardoor ik niets kon plunderen :(

Als je terugkomt kun je alsnog plunderen, gewoon op zijn naam klikken;)
 

DeletedUser

Guest
Deze week is er een update geïnstalleerd die het aantal fouten drastisch zou moeten verminderen. Hiermee heb ik uiteraard niet gezegd dat er geen fouten meer zijn. :)
 

DeletedUser

Guest
Deze week is er een update geïnstalleerd die het aantal fouten drastisch zou moeten verminderen. Hiermee heb ik uiteraard niet gezegd dat er geen fouten meer zijn. :)

De update heb ik meegekregen, doordat ik niet kon inloggen op dat moment :p
Ik krijg inderdaad minder vaak de melding. maar het komt nog steeds voor.
Ook als ik de muntjes verzamel van de huizen dan staat er na 10sec weer dat ik de munten kan ophalen.
Als ik dan erop klik krijg ik weer zo'n melding.
 
Bovenaan