Opgelost Interne fout

DeletedUser

Guest
Ik krijg regelmatig de melding: sorry er is een interne fout opgetreden. Dan herstart ie automatisch en kan ik gelukkig weer verder. Wel irritant.

-----------

Het oplossen hiervan is en blijft een on-going proces. We doen ons best om zoveel mogelijk interne fouten uit het spel te halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb er bijna niet last van. Ik gebruik dan Google Chrome
 

DeletedUser

Guest
ik gebruik mozilla firefox en heb net al weer zo'n melding gehad
 

DeletedUser

Guest
Ik denk eigenlijk dat dit niet echt browser gerelateerd is, het zal meer komen door een software fout in het spel zelf waardoor hij niet goed meer werkt.
 

DeletedUser

Guest
Dat zou kunnen maar ik heb eigenlijk bijna niet zo interne fout melding, en jullie blijkbaar wel
 

DeletedUser

Guest
Ik heb deze fout ook, en negeerde de fout eerst. Maar op een gegeven moment kwam er een patroon in en ging ik hem herkennen.
De fout treed elke keer op nadat ik een speler heb aangevallen.

Als het goed is kan je na het aanvallen van een speler, hem ook plunderen. Ik zeg als het goed is, want ik heb dit nog niet kunnen doen. Dit heb ik nog niet kunnen doen omdat ik elke keer deze fout krijg.

Iemand een oplossing?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb na het plunderen van een speler deze error niet.
Probeer toch maar eens om het spel op een andere browser te openen. Veel andere ideeën heb ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hem zo nu en dan, maar zo te horen niet zo vaak als andere. Het zal vast een klein beetje per browser verschillen (hoe die herlaad, hoe die cache opslaat enz.) maar het blijft een fout van de software waar FoE op draait.
 

DeletedUser

Guest
Nee, het ligt niet aan de browser. Het ligt aan de server, er gebeuren soms dingen die de server niet aan kan.

Voorbeeldje:
Je valt iemand aan, maar er valt niks te plunderen. Server snapt het niet en schakelt je even uit met als reden interne fout.
Door een laggy PC of door een server fout eis je perongeluk van een hutje 2x7 goud op in plaats van 1 keer, opnieuw snapt de server het niet schakelt je uit en lost het probleem op. Na een tijdje begon ik te zien waar de interne fouten zaten en waar niet dus heb ik ze onbewust leren vermijden.
 

DeletedUser

Guest
ik krijg deze fout ook heel vaak en ik gebruik google chrome
 

DeletedUser

Guest
fout ik heb ook af en toe, maar zeker niet zo vaak als de rest hier, blijkbaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee, het ligt niet aan de browser. Het ligt aan de server, er gebeuren soms dingen die de server niet aan kan.

Voorbeeldje:
Je valt iemand aan, maar er valt niks te plunderen. Server snapt het niet en schakelt je even uit met als reden interne fout.
Door een laggy PC of door een server fout eis je perongeluk van een hutje 2x7 goud op in plaats van 1 keer, opnieuw snapt de server het niet schakelt je uit en lost het probleem op. Na een tijdje begon ik te zien waar de interne fouten zaten en waar niet dus heb ik ze onbewust leren vermijden.

Je hebt gelijk. Bij het aanvallen van kleine spelers heb je er last van aangezien deze nog geen gebouwen hebben, bij grotere spelers heb je er totaal geen last van.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg de fout alleen als ik mijn berichten opendoe en dit enkel bij de inbox als ik op het icoontje bericht versturen bij een speler druk krijg ik deze fout niet ik gebruik google chrome
 

DeletedUser

Guest
Ook hier de Interne fout (onder Chrome )
Maar ach, het is en blijft een beta versie he
dus we zullen nog wel meer bugs tegen komen

Zolang we daarna gewoon verder mogen en kunnen spelen is het voor mij geen enkel probleem
 

DeletedUser

Guest
Het is wel lastig
Juist dorpje aangevallen, troepen beschadigd en als ik buit wil incasseren : interne fout...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb deze fout ook, en negeerde de fout eerst. Maar op een gegeven moment kwam er een patroon in en ging ik hem herkennen.
De fout treed elke keer op nadat ik een speler heb aangevallen.

Als het goed is kan je na het aanvallen van een speler, hem ook plunderen. Ik zeg als het goed is, want ik heb dit nog niet kunnen doen. Dit heb ik nog niet kunnen doen omdat ik elke keer deze fout krijg.

Iemand een oplossing?

Het is wel lastig
Juist dorpje aangevallen, troepen beschadigd en als ik buit wil incasseren : interne fout...


Als je een interne fout krijgt nadat je een speler hebt aangevallen, kun je nadat het spel opnieuw geladen is gewoon de speler bezoeken (door op zijn avatar te klikken) en alsnog plunderen, wanneer hij gebouwen heeft die te plunderen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Klopt.
Maar ze moeten dringend iets doen aan die 'Interne fout'
 
Bovenaan