[hulp] Troepensterkte (NL-Talig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik kan het overzicht van de troepensterkte niet meer oproepen.
 

DeletedUser

Guest
ik kan dit ook niet openen
net zoals een paar anderen kom ik op pagina van google drive (en ja ik heb een google account)

het overzicht van gebouwen van leones kan ik wel openen
 

DeletedUser

Guest
Voor de spelers die de link niet geopend krijgen:

iDYZmHrhkkOOjVIUFHhGGU2snl8ulqjjxFXSfK389M23FrrkhDQKk_x4xP0jQMMW6zNR7ZnlG0M

Gewoon effe rechtermuisknop ==> afbeelding bekijken :)
 

DeletedUser

Guest
Mooi overzicht, gebruik het vaak.
Een boogschutter kost trouwens 170 goud 40 voorraad.
Huurling = 150 goud, 150 voorraad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heel handig, bedankt:)

Maar ik snap wel iets niet.
Ruiters/bereden krijgers hebben zogezegd 22 verplaatsafstand en 1 gevechtsafstand, dus 23 in totaal.
Een ballista(foutief blijde in het overzicht zoals al eerder opgemerkt) heeft 13 schietafstand en 6 verplaatsafstand, dat is 19 samen. Toch kunnen die ***** ballista's mij raken terwijl mijn ruiters/bereden krijgers er nog niet aan kunnen? :p

me dont snap:(
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De verplaatsafstand moet je doorgaans door 2 delen voordat je echt weet hoe ver een eenheid kan lopen. Voor de verplaatswaarden voor verschillende 'tegels' kijk je hier.
 

DeletedUser

Guest
heel fijn dit overzicht.. daar worden mensen zoals ik vrolijk van! :D
 

DeletedUser3856

Guest
Ik heb wel een aanvulling, zet het op Google Docs, blijft de link hetzelfde, en is makkelijker lezen naar mijn mening.

Geweldig, Bedankt! Maar zou je ook de stats voor de Koloniale tijd (en zodra die bekend zijn de Industriële tijd) erbij kunnen zetten?
 

FantasyFan

Actief lid
Volg de link die Maarten plaatste naar het nieuwe topic, daar vind je een spreadsheet met de gegevens voor alle tijdperken.

PS. Kunnen we dit oude en niet meer actuele topic niet begraven of zo? Of anders het eerste bericht aanpassen dat het duidelijk naar het nieuwe topic verwijst?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Volg de link die Maarten plaatste naar het nieuwe topic, daar vind je een spreadsheet met de gegevens voor alle tijdperken.

PS. Kunnen we dit oude en niet meer actuele topic niet begraven of zo? Of anders het eerste bericht aanpassen dat het duidelijk naar het nieuwe topic verwijst?

Mee eens. Ik ga dit topic nu sluiten en in de loop van volgende week verwijderen. Het andere topic is immer een stuk actueler :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan