[hulp] Troepensterkte (NL-Talig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Als je de nieuwe rekruteer-tijden ook toevoegt, je zou ook de rekruterings-kosten voor ijzertijd en later kunnen toevoegen
 

DeletedUser

Guest
Is er iemand die dit over wil en kan nemen?
ik heb er helaas de tijd niet meer voor, de FAQ zal ik wel blijven bijhouden zolang dit gaat
Graag een pm met je mailadres. dan kan ik het excel bestand doorsturen

Mvg,
spekiej
 

DeletedUser997

Guest
Mooi lijstje met de trainingstijden. Is er ook ergens een overzicht wat het bereik is van de eenheden? Ik bedoel dan afstand die ze kunnen "lopen" en waarop ze effectief zijn? Ik zou zo'n lijst wel handig vinden.
 

DeletedUser

Guest
Klik maar es op de link in de eerste post, dat is een document waar zo'n beetje alles in staat ;)
 

DeletedUser997

Guest
Ah kijk. Daar had ik dus helemaal over heen gelezen. Bedankt voor de verwijzing :)
 

DeletedUser656

Guest
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan het overzicht niet vinden. Wel die van de gebouwen, maar van de aangepaste troepensterkte niet. Ik zie wel het lijstje dat ik een paar weken geleden al gevonden heb, en dat is in al die tijd nog nooit veranderd.
 

DeletedUser

Guest
Is er een gevechtssimulator in de maak zou wel erg handig zijn net als op Grepolis...! ];-)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Een gevechtssimulator is onmogelijk, omdat je hier zelf je eenheden kan besturen.
 

DeletedUser

Guest
Er zou er wel 1 kunnen komen voor de gevechten die de computer bestuurd. Er kan er ook 1 komen waarbij je enkel kijkt naar de sterkte van de troepen, en niet naar de tactiek en het veld. Hetgene dat altijd verschilt is de tactiek en het veld. Als we deze links laten liggen is het wel mogelijk, maar het zal niet accuraat zijn
 

DeletedUser

Guest
Voor wie er het nut van deze troepensterkte niet inziet, hier is een prt scrn van het resultaat van een gevecht: Klik hier. Zoom in en zie dat je bij handige planning en goede tactiek een eerlijk gevecht kan winnen zonder een kransje op te lopen
 

DeletedUser1188

Guest
Impressive, Nickdebeste :)

Zelfs met taktiek krijg ik dit niet voor elkaar hoor :)

Maarja, ik speel nu pas 3 dagen dit spel :)

Troepensterkte plaatje erg handig.
Thanks hiervoor
 

DeletedUser

Guest
Waar staat aanvalsbonus voor?

En is het niet een idee om een plek te hebben waar mensen hun tactieken kunnen delen?
 

DeletedUser

Guest
Impressive, Nickdebeste :)

Zelfs met taktiek krijg ik dit niet voor elkaar hoor :)

Maarja, ik speel nu pas 3 dagen dit spel :)

Thanks hiervoor

Ik speel het al 2 maanden of zo, ik zit nu in de Vroege Middeleeuwen.
Mijn strategie is de boogschutters (hier slingeraars) de vijand te verzwakken en de infanterie de genadestoot te laten geven.

1) Waar staat aanvalsbonus voor?

2) En is het niet een idee om een plek te hebben waar mensen hun tactieken kunnen delen?

1) De aanvalsbonus is de bonus die een bepaald type eenheden heeft op een ander type. Een slingeraar bv. heeft een bonus op zware mêlee, de slingeraars doen dan meer schade bij de zware mêlee en de zware mêlee doet dan minder schade bij de slingeraars.

2) Je kan zelf een topic hierover op het Discussie en feedback of op het Vrij forum
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp is dat getalletje erachter de hoogte van de bonus?
Dankjewel! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan