[hulp] Troepensterkte (NL-Talig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoe bedoel je de bijlage? Voor mij is hij duidelijk genoeg iig.
 

DeletedUser

Guest
My god had beter dat schema eerst eens bekeken. Vermits die blijdes van de vijand regelmatig lastig doen dacht ik bij mezelf van hey ik zal vlug wat blijdes maken. Die doen dus amper damage :( Zijn eigenlijk dure eenheden die niet zo goed presteren, dus een tip... geen blijdes nemen :p
 

DeletedUser

Guest
Haha en je werkt zelf er nog wel aan mee:inlove:

Ik wil een overzicht maken welke troepen de minste effect hebben en welke je dus beter niet kan maken:)
 

DeletedUser398

Guest
Mooi schema! De trainingstijd zou inderdaad ook nog een mooie aanpassing zijn.

Ik wil een overzicht maken welke troepen de minste effect hebben en welke je dus beter niet kan maken:)

Misschien zou je in plaats daarvan nog een kolom kunnen maken met welke eenheden het best zijn voor het aanvallen van spelers en veroveren van provincies en een kolom waarin je de beste verdedigingseenheden. Dat je in de kolommen gewoon een x zet.

Of je geeft de beste in hun soort een kleur, dus bijvoorbeeld aanval rood en verdediging blauw. (Ik denk dat dit wat duidelijker zal zijn, omdat je anders misschien veel kolommen krijgt.)
 

DeletedUser

Guest
Mooi schema! De trainingstijd zou inderdaad ook nog een mooie aanpassing zijn.



Misschien zou je in plaats daarvan nog een kolom kunnen maken met welke eenheden het best zijn voor het aanvallen van spelers en veroveren van provincies en een kolom waarin je de beste verdedigingseenheden. Dat je in de kolommen gewoon een x zet.

Of je geeft de beste in hun soort een kleur, dus bijvoorbeeld aanval rood en verdediging blauw. (Ik denk dat dit wat duidelijker zal zijn, omdat je anders misschien veel kolommen krijgt.)

Bedankt! ik moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpassen, ik denk dat ik het morgen ga doen:)
ik denk dat ik hiervoor een kort overzicht maak met de beste kwaliteiten van elk soort en er een klein verhaaltje bij zet;)
Iedereen speelt toch het liefst op zijn "stijl" dus het zijn alleen maar tips;)
 

DeletedUser

Guest
Ik was zelf ook al zoiets aan het maken. maar dan in php, wat je online gewoon kan aanpassen.
Maar had niet alle gegevens.
Maar daar kan ik dus mee stoppen :D
BEdankt voor de moeite, super dat je dit gedaan hebt :)
 

DeletedUser

Guest
Ik was zelf ook al zoiets aan het maken. maar dan in php, wat je online gewoon kan aanpassen.
Maar had niet alle gegevens.
Maar daar kan ik dus mee stoppen :D
BEdankt voor de moeite, super dat je dit gedaan hebt :)

Jij ook bedankt dat je iig tijd erin stopt om anderen te helpen!
Ik herhaal nog een keer dat Aymon en Arwenden mij geholpen hebben:D hartelijk dank hiervoor jongens!
 

DeletedUser326

Guest
Bedankt! ik moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpassen, ik denk dat ik het morgen ga doen:)
ik denk dat ik hiervoor een kort overzicht maak met de beste kwaliteiten van elk soort en er een klein verhaaltje bij zet;)
Iedereen speelt toch het liefst op zijn "stijl" dus het zijn alleen maar tips;)

misschien 2 lossen tabellen maken hier voor


waar in de x-as en y-as troepen met sterk en zwak staan aangegeven in kleur
 

DeletedUser

Guest
Ehm, vraagje: die genezingstijd, als er staat voor bijvoorbeeld krijgers dat ze 3 minuten genezingstijd hebben, is dat dan 3 minuten per blokje? Het lijkt veel langer te duren...
 

DeletedUser

Guest
Even verplaatst naar discussie ;)

In ieder geval erg handig dat dit er nu is :D
 

DeletedUser

Guest
Even verplaatst naar discussie ;)

In ieder geval erg handig dat dit er nu is :D

Hm je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar waarom discussie? dit is een hulp topic... er zijn wat dingen die niet kloppen, en aangezien ik ziek ben en een ontsteking in mijn lip heb heb ik nog geen tijd/zin gehad om de niewere versie te uploaden;)
Verder maakt het mij niet uit waar hij staat hoor;)
 

DeletedUser784

Guest
prachti goverzicht prima af te drukken en te lezen
bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan