[hulp] Troepensterkte (NL-Talig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dames en heren,

Hierbij de vertaalde versie over de uitleg van troepensterkte Hij is nog niet helemaal af, Dit komt omdat de Engelse versie ook nog niet af is, ik hoop hem z.s.m te verbeteren.

https://docs.google.com/open?id=0B6vj2hJGouSdSGlfc1ZhSWtqLVk

Aymon & Arwenden bedankt voor de tips en afbeeldingen:)
Ik kreeg van iemand de tip om de recruteer tijden er bij te plaatsen, ook dit zal binnenkort gebeuren!

EDIT: Binnenkort word de rekruteer tijd per eenheid toegevoegd!

Heeft er iemand aanvullingen?:
(let op: dit zijn de tijden NA de update!)

speerman - 20 seconden
slingers - 1 uur
ruiter - 1 uur
Krijger - 1 uur
Steenwerper - 2 uur

soldaat - 2 uur
boogschutter - 2 uur
Legionair - 2 uur
blijde - 2 uur

Bereden Boogschutter - 4 uur
Huurling - 4 uur
Katapult - 4 uur

Trebuche - 4 uur

Kanon - 4 uur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik heb wel een aanvulling, zet het op Google Docs, blijft de link hetzelfde, en is makkelijker lezen naar mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Of sla de afbeelding op als gif. Gif heeft geen compressie terwijl het nu door de JPG compressie moeilijk te lezen is. Vermits het aantal kleuren beperkt is zou gif beter moeten zijn (of eventueel png). Nu is het inderdaad wat moeilijk leesbaar.
 

DeletedUser

Guest
Of sla de afbeelding op als gif. Gif heeft geen compressie terwijl het nu door de JPG compressie moeilijk te lezen is. Vermits het aantal kleuren beperkt is zou gif beter moeten zijn (of eventueel png). Nu is het inderdaad wat moeilijk leesbaar.

als ik het goed heb kon ik hem niet uploaden met gif/png, ik zal hem morgen even extern uploaden:D
 

DeletedUser470

Guest
Hoe kan het dat hij het bij mij niet doet???
ik heb chrome, explorer en firefox geprobeerd, maar ik kom gewoon op startpagina van google drive.
???

oh, sorry, ik klikte overigens op antwoord met Citaat
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan het dat hij het bij mij niet doet???
ik heb chrome, explorer en firefox geprobeerd, maar ik kom gewoon op startpagina van google drive.
???

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zelf heb ik er geen problemen mee...
 

DeletedUser470

Guest
maar zijn er verder geen problemen met het document???
dan ben ik weer de enige....
 

DeletedUser

Guest
Ik ben op dit moment bezig de afkortingen aan te passen, ik laat het eten als ik de niewe versie heb geupload:) hopen dathet daarna voorbij is.
desnoods zet ik hem weer als bijlage hierin, maar dan word hij iets vager helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan