[Hulp] Stad simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10132

Guest
Mooie tool! Ik kan alleen de sprekershoek niet vinden. Kijk ik misschien verkeerd?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Krijg je dat te zien als je aan een nieuwe stad begint, of probeer je een eerder gemaakte stad te openen?
 

DeletedUser4704

Guest
Krijg je dat te zien als je aan een nieuwe stad begint, of probeer je een eerder gemaakte stad te openen?

eerder gemaakte stad die ik gemaakt heb.

maar ook wanneer ik bijv vorige week begonnen mee ben gesaved en deze week wil openen komt dat voor.
 

mcsp

Actief lid
Heb ik ook wel al voor gehad ... doet zich voor als je je ontwerp bewaart, en de link die je in de pop-up krijgt, kopieert en bijhoudt, en later opnieuw gebruikt ...
Kan je omzeilen door de link die je in de pop-up krijgt aan te klikken, en de url waarmee je ontwerp (opnieuw) geopend wordt te kopiëren en bij te houden ... dat werkt bij mij (toch de laatste keer dat ik de tool gebruikt heb) ...

Stadje wordt trouwens standaard in het Engels opnieuw geopend (zelfs als je nl had gebruikt bij het maken), maar dat kan je eenvoudig oplossen door de url even aan te passen.

Update: heb net een testje gedaan, en nu maakt het niet uit of je link uit pop-up kopieert, of de url na het heropenen. Taalinstelling wordt wel niet bewaard.
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het zou inderdaad niet moeten uitmaken of je erop klikt of de link die je ziet kopieert. Heb je toevallig een voorbeeld van een stad waarbij dit gebeurt?

De taalinstelling wordt momenteel inderdaad helaas nog niet overgenomen voor het opslaan, ik zal dat zsm toevoegen :)
 

mcsp

Actief lid
Nee, ik heb geen voorbeelden meer ... sorry ... Heb de gewoonte aangenomen om de link aan te klikken, en dan de url te kopiëren ...

Overigens: mag nog wel eens gezegd worden ... fantastische tool is die simulator :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat klopt, steden die voor begin november zijn gemaakt kunnen niet meer geladen worden, aangezien de database toen stuk was gegaan :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan