[Hulp] Stad simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5846

Guest
Is er een optie dat je de kaart van je stad kan uploaden naar de planner en vervolgen kan veranderen?
Zou mooi zijn als je een kaart opslaat dat hij dan je stad meteen veranderd.
Het spel Backyardmonsters heeft zo'n optie in z'n spel zitten en het is helemaal top om te gebruiken!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het spel maakt het niet mogelijk om de stad van iemand op te halen, het is dus (nog) niet mogelijk om een stad te importeren naar de planner.
Een stad direct bouwen als je deze hebt gemaakt in de planner gaat sowieso niet gebeuren, aangezien dit compleet los staat van het spel.
 

DeletedUser5846

Guest
Erg jammer want het is een erg handige tool.
De simulator is leuk maar als je niet meteen je stads plattegrond heb en telkens gebouwen moet selecteren die je nodig hebt voegt het voor mij niet veel toe.
Gezien er spellen zijn die dit wel doen is het dus niet onmogelijk om zo'n planner in je spel te hebben en meteen actief aan je stad te koppelen.
Is er een rede waarom hier niet naar gekeken word?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De toevoeging van de simulator is dus dat je wat uit kan proberen terwijl daar in het spel zelf kosten voor berekend worden als je bijvoorbeeld een gebouw moet verwijderen om goed dingen te kunnen verplaatsen, in de simulator is alles gratis.

Waarom dit in het spel zelf niet zit kan ik niet zeggen, dat is een keuze geweest van de ontwikkelaars denk ik.
 

DeletedUser6001

Guest
Bij de grote banketbakkerij, rendierwei en grote liefdesboom wordt (nog) niet aangegeven wat ze opleveren. Nu met de renovatiekits is het wel handig om te zien wat een upgrade zou doen.
De blokhutten schijnen met een update van onlangs meer inwoners te leveren. Het aantal munten dat ze opleveren in kol klopt in ieder geval niet, daar staat nu 99/8 uur.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De inwonersaantallen zijn aangepast, wat zou dan wel het jusite aantal munten zijn in het koloniale tijdperk?
 

DeletedUser

Guest
ik krijg deze melding

error while connecting to database Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111)

ik ben pas nieuw dus er kan natuurlijk al veel veranderd zijn waardoor ik dit krijg...
 

DeletedUser4704

Guest
tja werkt bij mij niet in chrome, in firefox wel.

ik merk namelijk niet dat 2.0 geactiveerd wordt als ik dat aanklik.
 

DeletedUser7182

Guest
Ik krijg helaas de melding 502 bad gateway en nu kan ik niet meer bij mijn stad komen. misschien is het tijdelijk dat hoop ik maar. Tevens het verzoek of het veld wat ruimer gemaakt kan worden zodat je alle gebouwen die je wil gebruiken eerst naast het te beschikbare oppervlakte van je stad kan neerzetten zodat je niet steeds hoeft te zoeken naar het juiste gebouw.

met vriendelijke groet herman
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De server heeft momenteel wat problemen, er wordt aan gewerkt om het op te lossen. De suggestie die je doet zal in ieder geval niet geïmplementeerd worden op die manier, maar misschien komt het wel op een andere manier ergens in de toekomst.
 

DeletedUser7182

Guest
dank voor het antwoord, ik hoop dat het snel wordt opgelost en ben benieuwd op wat voor andere manier geïmplementeerd gaat worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan