Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

Pater Luuk

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Waarom, oh waarom, heb ik ooit die deur opengedaan voor die schurken? Ik voelde al dat er iets niet klopte!
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Wat is dat wat ik hoorde galmen laat in de avond?? pater Luuk leek langs me te zweven en in mijn oor te fluisteren? Is hij aan het ronddwalen tot wij erachter zijn wat er is gebeurd? :eek:
 

Beyzieee

Nieuw lid
Och arme Luuk! Hopen dat de Sheriff gauw komt

En gefeliciteerd met de baby ! Wel knap dat Dimitry ging samenwerken met Leones, die hem had geslagen met een knuppel en zn pas geboren kindje had ontvoerd .....
 
Laatst bewerkt:

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
Het is de tweede dag sinds het onheil over Athlon kwam. De uitgesneden pompoenen met kaarsjes overal lijken door de gebeurtenissen nu extra grimmig en iedereen kruipt weer dicht bij mekaar in Helter Skelter, waar het nog enigszins veilig lijkt.
 

Zwarte Boreanaz

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
weeeeeeeh ik heb gewoon snik, geen oog dicht gedaan, snik de baby huilt verschrikkelijk ze mist de bedienden die wil ze echt terug zien. Oh oh oh weeeeeeh.
 

Dylan Bortje

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Ik schrok me gister ook al een hoedje van zo'n harde knal en nu weer. Ik weet alleen niet wat het geweest kan zijn.
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
*zit met Baby Phaere te knuffelen en kijkt op*
Hier heb je een zakdoek Boreanaz, het zal wel weer goed komen. Trouwens het musket is al jaren is verbannen uit het Zwarte Woud, dus dat kan het niet zijn geweest dan.
 

Bendelid Arsenal

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Nee dat klopt echt niet!

Ik heb er echt een zien hangen, ik ben namelijk tijdens de rooftocht hun kasteel binnengeslopen.
 

Brute Leones

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
*kijkt naar Dimitri, die rood aanloopt van woede of schaamte en stelt hem gerust.*

De knal die door Dylan is gehoord, is misschien van de donder. Want het ging die avond behoorlijk tekeer buiten. Werd er zelfs angstig van, zo hard was het!
 
Bovenaan