Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Heeft iemand eigenlijk Arsenal nog gezien, die is weg gegaan om te onderzoeken, maar heb hem nooit meer gezien?
 

Zwarte Boreanaz

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
maar meestal proberen dromen je wel wat te vertellen dus of ze dan stom zijn weet ik nog zo net niet en nee Arsenal is weer eens nergens te bekennen al moet ik zeggen dat ik mijn wederhelft brute leones ook niet zie
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Dimitry is ook gewoon verdwenen.... en botje en nek zijn er ook niet oei oei waar zijn al die mannen Boreanaz
 

aktepz01

Nieuw lid
Tja dan moet ik maar verder denken . op de bank kan je goed slapen koud en hard maar beter dan op de grond . Slapt lekker en welterusten
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Vreemd vreemd.... Arsenal ik weet het allemaal niet hoor, de abdij allemaal bloed, jij die niets vindt
 

Zwarte Boreanaz

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Welk onderzoek heb je gedaan dan??? Ik dacht eerder dat jullie de 3 muskettiers aan het spelen waren :p maar wat Biebs ook al zegt de abdij allemaal bloed en jij die niets vind. *brengt voor aktepz even een warme deken*
 

aktepz01

Nieuw lid
snurken snurken bomen omhakken snurken brrrrrrr......... droom van Halloween nachtmerrie zwarte Boreanaz Biebs Dimi Asenal en al de anderen:D tot de volgende keer welterusten :)
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
Zo, dit was de laatste bijeenkomst in Helter Skelter. Aangezien geen van al die vreemde figuren echt betrouwbaar is zal ik voor jullie alle aanwijzingen nog eens op een rijtje zetten, zodat jullie de drie belangrijke vragen kunnen beantwoorden::

1. Wie heeft beide delen van het medaillon gestolen en pater Luuk vermoord

2. Waarmee is pater Luuk vermoord

3. Waar is pater Luuk vermoord?

Zoals jullie weten heeft Leones een beloning uitgeloofd voor de 3 deelnemers met de beste antwoorden.

Hopelijk weten jullie met zijn allen het mysterie op te lossen.

Succes daarmee. Bedenk wel dat 1 november uiterlijk 23.59 uur jullie antwoorden binnen moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan