Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

Dylan Bortje

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Heb jij eigenlijk wel eens het verhaal gehoord over de spook in het Verlaten Gesticht? Er schijnt nog een spook rond te zwerven van een van de oude bewoners. Ook zouden nieuwe bezoekers vervloekt worden bij het tegen komen van het spook. Zullen wij daar misschien is een keer een kijkje nemen?
 

Nonewname de Bult

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Nou samen word het denk ik wel een drama, misschien kunnen we vragen of onze baas Brute Leones ons komt vergezellen op ons avontuur?
 

Pater Luuk

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Een geest kan vergeven, maar zal nooit vergeten. De waarheid zal zich openbaren, vroeg of laat.
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
Alweer de 3e dag en iedereen is moe, bang en gestresst. Ze zitten weer met zijn allen in Helter Skelter en de dwergen Nonewname de Bult en Dylan Botje.
Toch kijken ze niet vrolijk en er zijn weer heel wat verhitte gesprekken gaande... Erg vrolijk kijken ze niet. Het is een gespannen boel in Helter Skelter. Laten we eens gauw luisteren wat ze allemaal te vertellen hebben :oops:
 

Brute Leones

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
*zit peinzend door het raam naar buiten te kijken*

Ik vertrouw het allemaal niet! Stel dat die knal niet van het onweer is? Dat... dat zou dan betekenen dat we een verrader in ons midden hebben hier in Helter Skelter.:eek:
 

Zwarte Boreanaz

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
NIET ENKEL EEN VERRADER , EEN DIEF EN EEN MOORDENAAR EN IEDEREEEN JA IEDEREEN IS HIER VERDACHTo_O

*
fluistert in biebs haar oor* de baby is in elk geval gedoopt.
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
wehhhh wehhhh ik mis pater Luuk, die lijkt rond te dwalen, en ik mis hem zo .... Hij was mijn grootste vriend en die ben ik kwijt!! :(
:(
 

Nonewname de Bult

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Ik was vannacht de klok aan het verzetten toen ik opeens de geest van onze pater zag. Het leek haast of hij wraak wilde nemen!
 

Dylan Bortje

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Natuurlijk, geesten bestaan helemaal niet!

*Laten we hopen dat ze niet door hebben dat ik zelf ook bang ben*
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Vertelt, dat Babel in verdoemenis zal gaan en haar baby toch echt beide stukken van het medaillon weer moet hebben, anders zal de Witte Wieve de stad overnemen en dat is niet goed. Weten jullie wie oh wie toch dat medaillon heeft?
 

Dylan Bortje

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
"ZZZ-Zzzz-ZZzzz-Pmpoenen-hngGGggh-Allemaal pompoenen die boos om Babel dansen-Ppbhww- zZZzzzZZ
 
Bovenaan