Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

aktepz01

Nieuw lid
Ik was gisteren in de kerk. Bieten in de kerk . Maar Pater Luuk was er en hij zag dat hij Bibs ook mist en dat zij het medaillon kan niet vinden.
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
En zo eindigt weer een dag vol emotie en vragen. Pater Luuk is dood en Arsenal is de enige die wel vaak weg gaat en boos wegloopt.... Hopelijk krijgt men snel de antwoorden waar men op wacht, maar eerst morgen een samenzijn ter ere van de pater.
 

aktepz01

Nieuw lid
Biebs ohohoh maar ik ben buitenlander Sorry maar de kerkwijn is niet zo lekker . Sorry naar 4 flesen gaat dat niet meer zo goed. Ik ga best wel naar huis. hahaha
 

aktepz01

Nieuw lid
Schiet de snackbars zijn al dicht. Ik denk ik zoek beter een plek om te slapen. Biebs droom fijn van Pater Luuk die was heel boos dat je niet in de kerk was. By by ik ben dan maar weg. Slaap lekker Biebs o_O
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Bye bye Akte en fijn dat je met me meeleeft... ga mijn troost maar zoeken bij Dimitry want die mist mij ook erg
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Dimi Dimi nee nee... ik tuurlijk niet dat weet je toch hopelijk wel, of mag ik biechten bij jou?
 

Pater Luuk

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
In het maanlicht zag ik een schaduw bewegen. Kijk goed om je heen, want niet alles is wat het lijkt.
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Wat moeten we eigenlijk doen als we iemand verdenken?
Goedemorgen... ben nog moe van al dat geklets van gisterenavond en pater Luuk die ik weer meen te hebben gehoord rond te dwalen hier, maar als jij het weet NeeNeen, kijk dan even goed naar de Aankondiging!

Wat ik me verder meen te herinneren, heeft de verteller het volgende gezegd van de week:

Jullie als deelnemers moeten dit mysterie gaan oplossen. De vragen die beantwoord moeten worden:
1. Wie heeft beide delen van het medaillon gestolen en pater Luuk vermoord
2. Waarmee is pater Luuk vermoord
3. Waar is pater Luuk vermoord.
 

Pater Luuk

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
De bomen in de tuin waren getuigen. Ze zwijgen, maar hun bladeren vertellen verhalen.
 

aktepz01

Nieuw lid
Man wat een avond. Ik droomde over pater Luuk. Ik zag het medaillon door de lucht vliegen in de tuin en moeder natuur bedekte het met bladeren. Pater Luuk lachte en ik werd wakker van zijn gelach. Zoals ik al zei, het was maar een droom waarom heb ik zo stomme dromen
 
Bovenaan