Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
bezem.png
Onze verteller heeft een mysterieus verhaal voor jullie!

Lees dit goed door en maak kennis met Brute Leones, Zwarte Boreanaz en hun roversbende..

halloween2023verhaal.png


blebleble.gif
 
Laatst bewerkt:

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
Boreanaz is bezig met de baby en wil haar de andere helft van het mooie medaillon omdoen, omdat ze weet dat het net zo magisch is en het zo een aantrekkingskracht op haar had in het kasteel. Ze zoekt en zoekt en vindt het niet. Ze gaat naar haar man Brute Leones en vraagt hem naar het sieraad, maar ook hij weet niet waar het is. Het moet dus wel gestolen zijn, maar door wie en waarom?

Als Leones naar buiten kijkt ziet hij zwarte mist optrekken vanuit de verte en steeds dichterbij komen. Hij trekt wit weg en vraagt zich af wat het is, de angst slaat hem om het hart.

Boreanaz vertelt hem dat er waarschijnlijk, nadat hij het medaillon heeft gebroken, een eeuwenoude vloek werd geactiveerd en dat betekent, dat de witte heks Witte Wieve is opgestaan en haar hulpjes die normaal als bedienden in het kasteel rondzwierven Babel onveilig maken en in zwarte mist hullen. Als baby Phaere niet snel het medaillon in zijn geheel terug krijgt en teruggebracht wordt naar Babel, zal de stad voor eeuwig onder de toverspreuk van de witte heks blijven en in verdoemenis vergaan.

Door angst gedreven rent Leones naar de abdij van Athlon om Pater Luuk de andere helft van het medaillon terug te vragen. Onderweg komt hij Dimitri tegen en vertelt hem het hele verhaal. Ze besluiten hun krachten te bundelen en rennen samen naar de abdij. Daar aangekomen rent Dimitri naar de achtertuin, als hij allemaal bloed aan de muur ziet rent hij het huis in , waar hij Leones naast het dode lichaam van de Pater ziet staan, op tafel staat een leeg juwelenkistje.

Samen besluiten ze iedereen bij elkaar te roepen in Helter Skelter, want de baby moet samen met het complete medaillon weer gauw worden teruggebracht naar haar ouders om de vloek weer ongedaan te maken.
 
Laatst bewerkt:

Zwarte Boreanaz

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Hebben jullie het gemerkt er is gewoon een vloek geactiveerd ik weet het zeker. Nadat mijn lieve Brute Leones het medaillon in twee stukken heeft gebroken.
 

Brute Leones

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Pater Luuk lag op de vloer in een plas bloed! Ik heb nog nooit zo veel bloed gezien!
Ik zag nog wat bloedsporen die naar de deur leidden, maar daarna ben ik snel naar buiten gerend en niet verder gekeken.

Terwijl ik naar buiten rende zag ik nog wel een juwelenkistje op tafel staan, en het leek alsof die leeg was...
 

Dimitry Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Ahhhhhhhh panieeeeeeek, de hele muur van da abdij zit onder het bloed. Ik weet het zeker. Ik heb gevoeld en het was nog niet opgedroogd. Maar mijn moeder zij nog zo doe dat nou niet.... maar ik deed het toch....
 

Brute Leones

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
We moeten het medaillon zo snel mogelijk weer terugvinden! De baby en het medaillon moeten terug naar Babel, misschien zal de vloek dan ongedaan worden gemaakt.
Denk goed na of jullie iets hebben gehoord of gezien! Ik heb een mooie prijs voor degene die het mysterie weet op te lossen!
 

Bendelid Arsenal

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Dat hele gedoe over de vloek van het medaillon vind ik maar een grote onzin. ik trek me er niet zo veel van aan. Ik geniet nog lekker van m'n biertje in plaats van me zorgen te maken over een "zogenaamde vloek. Alles zal wel goed komen er is niks aan het handje.
 

Dylan Bortje

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Ooooooh neeee, ik heb in tijden mijn baas Brute Leones zo wit gezien. Dit kan geen goede bedoeling zijn!
 

Nonewname de Bult

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Ik hoorde wel meer dan alleen de bliksem en het gedonder! Volgens mij hoorde ik ook gesis en ik hoorde gefladder vanuit de bomen! Het lijkt wel of er veel meer bedienden langs zwierven dan normaal!
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Ik doe het in mijn broek werkelijk... die bliksems en die donders alsof het door mijn fragiele botjes gaat! Dacht ik dat het afgelopen jaren zo verschrikkelijk was, maar die huilende wolven zijn werkelijk heilig... Ohhh en moet niet vergeten dat dat gekerm van Phaere ook echt wel door mijn botjes gegaan zijn de afgelopen nacht!
 

Biebs Wieven

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Die bij de kerk? Die is al jaren dicht en enkel bij Zwarte Boreanaz kan je een aangelenkt bier krijgen
 
Bovenaan