Feedbacktopic nieuwe Ranking

DeletedUser

Guest
Jammer van die onvolkomenheid met betrekking tot opgeheven gildes. Treft niet alleen slopers natuurlijk, maar ook spelers van gildes die ontbonden zijn om andere redenen. Ik noem de mensen van Wolverines bijvoorbeeld. Maar deze hele onvolkomenheid roept andere vragen bij me op: begrijp ik het nou goed dat de info wie welke goederen heeft gedoneerd op gildeniveau wordt opgeslagen? Betekent dit dat de info niet verloren is gegaan voor spelers die tussentijds hun gilde hebben verlaten (ik noem bijvoorbeeld handelaren, of spelers die van gilde zijn geswitched)?

ThaMartin zei:
We hebben de data die verbonden is aan alle Gildekas-stortingen van een speler, zolang alle Gildes waar die speler bij aangesloten is geweest en bij heeft gestort, nog steeds bestaan.

Alleen voor die gildes die helemaal niet meer bestaan is niets opgeslagen. Als een gilde bestaat dan is het, ook al zit je daar niet meer in, nog terug te halen :)
 

DeletedUser7153

Guest
gildekas was er toen ook al trouwens al vanaf het begin alleen kon er men niet makkelijk bij en moest je storten via de sectors op de kaart.
 

DeletedUser

Guest
Er hebben er een aantal een behoorlijke vrije val gemaakt. Nu wordt vooral het vechten op de automatische piloot hoog gewaardeerd. Dat is natuurlijk wel een prestatie die dat verdient.

De puntenaantallen zijn overigens nog steeds belachelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ja autofight op gvg met steeds terugtrekken van bl is nu de waardemeter... Triestig. Van een slecht systeem van punten naar een nog slechter. Mooie prestatie Innogames.
 

DeletedUser

Guest
Dank je voor het samenvoegen ThaiMartin maar wordt er ook iets mee gedaan met die feedback? Want het lijkt me dat het geen enkel nut heeft want iedereen kan nog oneindig aanvallen op de gvgmap en zo een belachelijk aantal gevechten zonder enige moeite watdanook winnen om zo weer op een belachelijk makkelijke manier hoog in de ranking te komen. En deze zaken die al verschillende keren gemeld zijn werden belachelijk genegeerd want het nieuwe systeem is live gegaan zonder dat er iets aan gedaan werd.
 

ThaMartin

Actief lid
Uiteraard wordt de feedback doorgegeven. In hoeverre de Game Designers daardoor dingen gaan veranderen, is niet aan ons als Support team maar we geven het zeker door zodat zij op basis daarvan beslissingen kunnen nemen.
 

DeletedUser6792

Guest
Laat maar ook. Feedback heeft toch geen zin. Bericht verwijderd hierboven.
 

DeletedUser8890

Guest
Blijkbaar krijg je ook punten al je sw , ato of arc int .

Vind dit een rare norm voor een rang...
Ik die veel vecht sta lager dan iemand die alle drie de gg heeft en al 2-3 jaar int ...
Nogal onzin (Is geen mening maar een conclusie)
Punten krijgen door laconiek je sw , ato en arc te innen zie ik niet als inspanning tonen.
Integendeel tot uit eigen kas spekken .
Dat heeft Munten / Voorraden gekost en je verliest goedjes .
 

DeletedUser5889

Guest
Blijkbaar krijg je ook punten al je sw , ato of arc int .

Vind dit een rare norm voor een rang...
Ik die veel vecht sta lager dan iemand die alle drie de gg heeft en al 2-3 jaar int ...
Nogal onzin (Is geen mening maar een conclusie)
Punten krijgen door laconiek je sw , ato en arc te innen zie ik niet als inspanning tonen.
Integendeel tot uit eigen kas spekken .
Dat heeft Munten / Voorraden gekost en je verliest goedjes .

Er zijn een hoop mensen die veel goederen in de gildekas storten, zodat anderen kunnen vechten. Jij als vechter zou juist blij moeten zijn dat deze mensen hiervoor beloond worden; da's alleen maar een motivatie zodat ze nog meer goederen gaan doneren, waarmee jij lekker jouw spel kunt spelen. Van mij kunnen ze niet genoeg beloond worden...ook al heb ik geen goederendoneerders in het gilde ;)
En dat mensen die veel goederen doneren hoger staan dan mensen die veel vechten, dat lijkt me op niets gebaseerd. Kijk eens goed naar de ranglijst.
 

DeletedUser8890

Guest
Heb ik gedaan....
van iedereen die hoger staat op A (313)
heb ik meer battles dan 100 personen ik vecht niet op lage tijdperken...
alleen toekomst / morgen / hdt
Ik zit niet in een groot gilde met veel gebied ... gvg ggs zijn ook niet verplicht in mijn gilde .
*Heb ook een hekel aan gildes met verplichte donaties .
Jij wil vechten.... betaal het dan ook zelf .*
 

DeletedUser8890

Guest
Met blijkbaar bedoel ik niet dat ik t niet wist maar om t aan te geven.....

Nee ,

dat kost op zn snelst 30 sec / fight ...
Innen van die gg max 10 sec / dag....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8890

Guest
Dan zou je ook van fabriceren , plunderen en GG punten krijgen....
 

Didi 666

Actief lid
van 3 miljoen naar 1 750 000 en weer 250 000 erbij voor zo een zwaard, dus eigenlijk 33 % gedaald. Ach ja, keek ff naast me, zit niemand die me dwingt om te spelen, maar baalde best wel een beetje :)
 

DeletedUser8890

Guest
Dus omdat je veel vaker op een knopje klikt ben je een held en hoor je bovenaan te staan? o_O

Omdat je meer inspanning toont.....

Zoals ik al eerder zei waarom geen punten voor : plunderen , fabriceren en GG goedjes innen ?
Het spel kan nu beter Guild Of Empires heten...
 

DeletedUser275

Guest
plunderen: heeft nog nooit punten op geleverd. Als ze dat zouden doen dan zou minstens de helft van de spelers stoppen met spelen omdat ze constant geplunderd worden. slecht idee dus.

fabriceren en GG. voor die goederen krijg je al punten als je ze ergens voor gebruikt. 1 keer punten krijgen is wel voldoende.
 

Joey-the-king

Actief lid
Omdat je meer inspanning toont.....

Zoals ik al eerder zei waarom geen punten voor : plunderen , fabriceren en GG goedjes innen ?
Het spel kan nu beter Guild Of Empires heten...


Hoezo wel?
Waarom zou je voor plunderen überhaupt puntjes moeten krijgen? Dat is wel heel belachelijk.
Is wel jammer ja dat je ze niet krijgt voor innen, mis ik heel wat mee.. Heel kut... Zo kreeg ik mn punten.. Dat is wel naaiend voor spelers die drie jaar spelen. Dat mag wel terug komen..
Maar droppen in gilde kas en punten ervoor krijgen is ook lekker...

Ik heb er zelf amper van wat gemerkt dat er punten verandering is geweest.. Op b,c,d heb ik het dubbele gekregen en hier iets van 200k er bij (inc. dat gekke zwaard).

FoE veranderd veel...Veel anders dan vroeger... Gaat met de tijd mee ( :p).. En huilen heeft geen zin..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10255

Guest
op alle werelden honderden plaatsen gezakt in de rankings!!!!!!!!!

als vrije speler, zonder gilde, alles gedaan volgens het boekje van de oude regels is me niet in dank afgenomen!!

laat ik duidelijk zijn IK BETAAL niets voor een spel wat overloopt van bugs en conflicten.

na een kleine analyse over er wat er is veranderd kom ik tot de conclusie dat de pvp-kaart overbodig is geworden (in ieder geval om te vechten) als je m met goederen betaald krijg je veel meer ptn en stijgt je ranking aanzienlijk.
bouw een stad met een sw, atomium en arc op giga hoge lvl's, sluit je aan bij een gilde die blijft bestaan produceer zo veel mogelijk goederen tot en met progressief en je ranking zal net zo scheef gaan als voorheen met een alca en andere gg's op hoge lvl's.
pas als je aan het eind van je onderzoeken ben ga je eens vechten voor een nog betere ranking, zolang je maar onderdeel van een gilde ben!!!

hoezo dwang om in een bepaald gareel te lopen?????

aan mensen die een spelletje willen doen en geen verplichtingen willen wordt niet gedacht, wel aan de klagers die vinden dat een ander niet boven de massa uit mag stijgen, waar ze veel tijd en energie in steken!
 

DeletedUser3175

Guest
op alle werelden honderden plaatsen gezakt in de rankings!!!!!!!!!

als vrije speler, zonder gilde, alles gedaan volgens het boekje van de oude regels is me niet in dank afgenomen!!

laat ik duidelijk zijn IK BETAAL niets voor een spel wat overloopt van bugs en conflicten.

na een kleine analyse over er wat er is veranderd kom ik tot de conclusie dat de pvp-kaart overbodig is geworden (in ieder geval om te vechten) als je m met goederen betaald krijg je veel meer ptn en stijgt je ranking aanzienlijk.
bouw een stad met een sw, atomium en arc op giga hoge lvl's, sluit je aan bij een gilde die blijft bestaan produceer zo veel mogelijk goederen tot en met progressief en je ranking zal net zo scheef gaan als voorheen met een alca en andere gg's op hoge lvl's.
pas als je aan het eind van je onderzoeken ben ga je eens vechten voor een nog betere ranking, zolang je maar onderdeel van een gilde ben!!!

hoezo dwang om in een bepaald gareel te lopen?????

aan mensen die een spelletje willen doen en geen verplichtingen willen wordt niet gedacht, wel aan de klagers die vinden dat een ander niet boven de massa uit mag stijgen, waar ze veel tijd en energie in steken!

Doddo je kunt toch je eigen gilde oprichten met alleen jou als speler, dan krijg je weer veel voordelen terug en qua spel veranderd er niks voor je.
 
Bovenaan