Feedbacktopic nieuwe Ranking

DeletedUser

Guest
Mijn mening hierover is dat vechten altijd meer moet opleveren dan bouwen, of ggs laten vullen met het sanctioneren van crossdeals die voorheen verboden waren.

Dat mag, maar waar precies wordt ook maar ergens in het spel aangegeven dat vechten het belangrijkdste spelonderdeel is?


Het proberen te verhinderen van de groei van spelers door sectortje meppen van hen af te pakken is tamelijk triest en komt voort uit rancune van hen die het niet wilden doen.

En sectortje meppen is niet triest? :rolleyes:

Hoe kom je er trouwens bij dat die spelers groeien? Ze krijgen alleen maar meer punten.

Dan krijg je weer het argument dat het tijd kost en dat dit de werkenden benadeelt, en dan zeg ik weer alles van waarde kost moeite. Het was een onderdeel van het spel, het was niet illegaal of oneerlijk, want iedereen kon het doen. wat mij betreft wordt die update dan ook zsm terug gedraaid.

Crossdeals zijn ook een onderdeel van het spel. Het zo hoog mogelijk brengen van je GG is ook een onderdeel van het spel. Uw reactie mijnheer is nogal hypocriet. U praat in uw eigen straatje.[/QUOTE]
 

ThaMartin

Actief lid
Lieve mensen, ik heb even de laatste paar reacties hier verwijderd omdat ze volledig off-topic gingen. Houd het alsjeblieft bij het onderwerp, dank jullie wel :)
 

DeletedUser10486

Guest
Ik ben het er mee eens dat vechten meer punten moet opleveren dan bouwen, maar dan wel vechten op een normale manier.
Expres een sector vullen of een siege zetten met raketten zodat men die daarna kan pakken met helikopters zonder 1 streepje schade, dat is geen normale manier van vechten.
 

DeletedUser6877

Guest
het is gebruik maken van een optie van het spel, dus het is een normale manier van vechten. ik snap het probleem niet, behalve dan dat een aantal zielepieten er niet tegen kon dat anderen rap groeiden op de ranglijst. pfff....
 

DeletedUser5889

Guest
Lieve mensen, ik heb even de laatste paar reacties hier verwijderd omdat ze volledig off-topic gingen. Houd het alsjeblieft bij het onderwerp, dank jullie wel :)
Is het niet per definitie al een hele tijd off-topic? Ik zie vooral discussies over het niet meer mogen vrijgeven, maar die wijziging staat los van de nieuwe ranking.
 

ThaMartin

Actief lid
Is het niet per definitie al een hele tijd off-topic? Ik zie vooral discussies over het niet meer mogen vrijgeven, maar die wijziging staat los van de nieuwe ranking.

Niet helemaal want de reden daarachter heeft wel degelijk ook met de ranking punten te maken. Het persoonlijke gebash tussen jou en Sl8yer naar elkaar toe echter, stond helemaal los van het gesprek hier en dat is ook niet waar het forum voor bedoeld is. Mocht je meer uitleg daarover willen, stuur dan gerust een support ticket in, gericht aan mij en laten we het verder in dit topic weer over de discussie m.b.t. de ranglijstpunten hebben :)
 

DeletedUser5889

Guest
Niet helemaal want de reden daarachter heeft wel degelijk ook met de ranking punten te maken. Het persoonlijke gebash tussen jou en Sl8yer naar elkaar toe echter, stond helemaal los van het gesprek hier en dat is ook niet waar het forum voor bedoeld is. Mocht je meer uitleg daarover willen, stuur dan gerust een support ticket in, gericht aan mij en laten we het verder in dit topic weer over de discussie m.b.t. de ranglijstpunten hebben :)
Nee joh. Verwijder lekker waar jullie zin in hebben. Er is een nieuwe bug waardoor ik niet meer kan zien wat jullie verwijderd hebben, dus inhoudelijk klagen hierover kan ik toch niet meer. Zo goed is mijn geheugen op mijn oude dag niet meer ;)
Wat ik wel vind is dat je zou mogen zorgen dat de discussie dan bij de bijbehorende topics gedaan wordt, en de discussies over vrijgaves hoort bij die update en niet bij de al veel oudere rankingherberekening. Op die manier worden er echt zaken door elkaar gegooid; deze discussies gaat dan ook al een tijdje alle kanten op behalve de kant "gevolgen en noodzaak van de herberekening" die gedaan is vanwege de te hoge GGs en niet vanwege sectortje-meppen.
 
Bovenaan