Discussietopic voetbalbeker 2020

DeletedUser13441

Guest
de poppetjes geven de sterkte van je team weer (niveau van je spelers) en de sterretjes het aantal punten die je hebt verkregen door wedstrijden te spelen.
 

Felair

Actief lid
Inderdaad, de som van de levels in je team:

1593183568190.png
 

bonke35

Actief lid
wat ik een beetje jammer vind is dat je het niveau van je speler zo slecht kan zien
geel sterretje en witte cijfers?
 
Ik vind het nog best wel duidelijk. Heb er geen enkel probleem mee om het te kunnen zien. Maar kan begrijpen dat het voor sommigen wat minder duidelijk is. Hadden ze misschien anders kunnen doen.
 
een ranglijst om elkaar meer dia's te doen spenderen is wat mij betreft overbodig, laat alle prijzen daarvan maar aan fake spelers
Als ik me niet vergis, zijn die fake spelers enkel bij het kiezen van tegenstanders, en staan die niet ook in de ranglijst met de beloningen. Het zou me sterk lijken als inno zó erg doordraait in geld verdienen. Ze zijn dan wel een commercieel bedrijf, maar beloningen weggeven aan fake spelers zou denk ik een heleboel echte spelers wegjagen.
 
klopt inderdaad dat die spelers niet in de ranglijst voorkomen, zou pas helemaal schaamteloos zijn zo die lijst te boosten. verder vind ik dia's spenderen voor die ranglijst net zo gek als een mega-mei aanbieding, toch zullen er hier meer in de val trappen.

amuseer me wel met het tornooi maar verwacht daar ook niet veel van, hoop alleen dat het winnaarsplein niveau 2 dat speciaal voor deze event gemaakt werd niet alleen als dagprijs in tornooi langskomt maar ook bij training.

beetje achterdochtig na laatste event, maar dat lijkt me niet onverstandig... we zouden hier ook zomaar een gemaskerd bal kunnen krijgen
 
Laatst bewerkt:
Spijt me maar ik vind het heel slecht georganiseerd of het moest zijn dat het met opzet gedaan is. Min nr1 De aanbieding om het diamanten pakket met de drankjes moet heel het evenement duren en niet 1 dag. min nr2 dag opdrachten zijn niet realistisch, zaken zoals eerst 80 goederen verzamelen en daarna nog eens 160 dat is niet haalbaar als beginnend speler in één dag. vb 2 eerst 630 happyness erbij krijgen is bouwen anders lukt dat niet. daarna twee opdrachten verder twee goederen gebouwen moeten bouwen van minstens 3x4 terwijl je de eerste dagen niet aan grond kan geraken en uw stad staat vol is absurd!!! 100 drankjes per opdracht is belachelijk want je bent al gauw twee dagen bezig met verzamelen van drankjes om 1 oefenmatch te kunnen spelen. Drankjes verzamelen via incidenten, wat een klucht, 3 DRANKJES OP 4 DAGEN??? ERGSTE van al, als je een opdracht niet kan volbrengen is het gewoon gedaan met spelen en zie je de dagen en kansen aan je neus voorbij gaan, TOF, NOT! OFWEL WIL INNOGAMES NIET DAT JE IETS BEREIKT of is dit spel enkel bedoeld voor spelers die een mega stad hebben en massa's geld en goederen krijgen en er door rollen alsof het niets is en en daardoor de goede prijzen krijgen waar je als vrij nieuwe speler naar kan fluiten. Echt bedenkelijke boel en twijfel om op die manier verder te doen.
 

nietje52

Actief lid
Ik heb een babydorp op F en heb daar het vorige evenement gewoon volbracht.
Beetje anticiperen en het is wel zaak om een stukje grond vrij te houden voor bouwsels tijdens een evenement.
Je hoeft de gebouwen nooit tegelijk te hebben dus bouwen/afbreken en door.
Goederen verzamelen kan ook met de markt dus als je het slim speelt kost het 1 fp.
Als je in een gilde zit is het nog goedkoper, gewoon onderling ruilen.
Voor tevredenheid (happyness) kun je ook gewoon wegen bouwen en verwijderen tot je aan het aantal zit.
Doe ik in mijn megastad ook nog steeds.
 
Min nr1 De aanbieding om het diamanten pakket met de drankjes moet heel het evenement duren en niet 1 dag.
hier heeft inno misschien nog wel oren naar, maar kan je wel aanraden als je dan toch dia's koopt dat te doen als er een aanbieding is voor dubbel dia's, en niet voor event valuta. Levert je veel meer drankjes op

verder is geduld een mooie deugd in een spel dat ofwel tijd ofwel veel geld kost, beetje voorbereiding en een event uitspelen is niet zo moeilijk als het eerst lijkt..
als je weet dat ik gisteren berekend heb dat ik 520 herdenkingsplaatsen moest bouwen voor 37500 tevredenheid dan lijkt 10 bouwen snel gedaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Die manier van spelen is onzin want je zit telkens tegen een ander tekort op te boksen. Met al dat voor niets bouwen om dezelfde dag terug af te breken voor een ander geintje bereik je enkel dat je voorraden en munten als sneeuw voor de zon smelten zeken als je dag opbrengsten aan munten en voorraad moet afstaan bovenop de kosten van bouwen van nieuwe gebouwen, sneuvelen van legers en vier uur wachten om één soldaatje of gebouw rond te krijgen. Vandaag 7 potdekselhuizen moeten afbreken 1 productie gebouw afgebroken, 4 galgen gebouwd, 1 goederen gebouw neergepoot en nu moet ik nog eens twee productie gebouwen zetten terwijl ik maar voor 1 meer munten heb.
Alles behalve realistisch!!!
 
En twee dagen bezig zijn aan een oefenmatch omdat je per dag niet meer dan 300 drankjes kan verdienen is ridikuul. Zeker als je in dag één een leuke prijs kan winnen en in dag twee regelrechte brol.
 
even in een tijdperk blijven om een goede basis voorraden en munten te sparen is nooit een slecht idee
ervaren spelers gaan ook pas hun drankjes gebruiken als er een leuke dagprijs komt
 
Die manier van spelen is onzin want je zit telkens tegen een ander tekort op te boksen. Met al dat voor niets bouwen om dezelfde dag terug af te breken voor een ander geintje bereik je enkel dat je voorraden en munten als sneeuw voor de zon smelten zeken als je dag opbrengsten aan munten en voorraad moet afstaan bovenop de kosten van bouwen van nieuwe gebouwen, sneuvelen van legers en vier uur wachten om één soldaatje of gebouw rond te krijgen. Vandaag 7 potdekselhuizen moeten afbreken 1 productie gebouw afgebroken, 4 galgen gebouwd, 1 goederen gebouw neergepoot en nu moet ik nog eens twee productie gebouwen zetten terwijl ik maar voor 1 meer munten heb.
Alles behalve realistisch!!!
Niemand heeft ook gezegd dat je om die cultuurgebouwen of goederengebouwen of voorradengebouwen of eender wat je moet bereiken, dingen uit je huidige tijdperk moet bouwen.
Bouw voor de cultuur gebouwen uit het bronzen of ijzeren tijdperk, en je zal zien dat het bedrag dat je moet betalen véél lager is dan hetgeen dat je zou moeten betalen als je enkel gebouwen uit je huidige tijdperk bouwt en afbreekt. Voor bevolking hetzelfde, je hebt een paar gebouwen die op 10s klaar zijn, en amper munten/voorraden kosten.
En als ik de plaats niet heb voor dat soort dingen, laat ik het event gewoonweg schieten. Niemand dwingt je om het te spelen, en niet alle beloningen zijn de moeite waard om ervoor te gaan! En onaffe beloningen door ruimtegebrek zijn al helemáál de moeite niet waard. Events zijn iets extra's, je wordt er niet door gehinderd als je het niet speelt.

Ps. Zou je je bericht in het vervolg in alinea's willen plaatsen? Dat is een pak overzichtelijker en leest aangenamer, en dan zou ik gemakkelijker begrip kunnen opbrengen.
 
Pfff, waardeloos spel. van alle wedstrijden met 70-80% kans verlies ik de helft. Van alle wedstrijden met 50-60% kans heb ik er nog nooit 1 gewonnen.
 
Vraag: ik speelde zojuist een wedstrijd uit. Dan krijg je toch altijd die hoofdprijs? Ik kreeg niets namelijk
 

MariMaria

Actief lid
Weet je zeker dat het een wedstrijd was en geen training ?
Gisteren was de dagprijs bij de training een Reno kit. Deze krijg je niet, die moet je winnen. Als je een training voltooid krijg je een doelpuntbeloning. Deze staan helemaal rechts in het midden van je scherm. Als daar een Reno kit stond moet je deze uiteraard wel krijgen.
 
Weet je zeker dat het een wedstrijd was en geen training ?
Gisteren was de dagprijs bij de training een Reno kit. Deze krijg je niet, die moet je winnen. Als je een training voltooid krijg je een doelpuntbeloning. Deze staan helemaal rechts in het midden van je scherm. Als daar een Reno kit stond moet je deze uiteraard wel krijgen.
Sorry, ik bedoelde inderdaad een training. Ik kreeg wel een prijs (die bij de speler waarnaar ik schoot stond), maar de upgrade kit kreeg ik niet.
Als ik het goed begrijp, krijg je toch de prijs die bij de speler staat waarnaar je schiet EN de hoofdprijs van het uitspelen van de training?
 
Bovenaan