Discussietopic voetbalbeker 2020

Markus

Actief lid
ja die hoogste "spelers" zijn vaak fake, namelijk tegenstanders die je op de provinciekaarten ooit bent tegengekomen :)

wat ik kwalijker vind, is dat een groot aantal teksten niet in hun ruimte passen, bijv. "wedstrijd spelen" op het toernooi scherm, en de tekst die aangeeft of je gewonnen/verloren hebt :)
 

DeletedUser5986

Guest
snap t niet...zijn echte spelers niet uitdagend genoeg om te willen winnen?
moet daar fake voor neergezet worden? Er bestaat in mijn geval geen Shabla, Woka of Kumy op Cirgard.
ik maak me er eigenlijk boos over, denkt Innogames dat we dom zijn ofzo. Alleen om uit te lokken om diamanten te kopen.
Ik vindt t gewoon heel erg fout dat men zo bedrog uitoefend hier.
 
Shabla bestaat wel, zit bij LIb...het gaat wel om de spelers voor de 'moeilijkste kist'. Ze zijn fake, met fake aantal punten, team samenstelling en sterkte
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Sommige spelers zijn inderdaad fake, zodat er altijd iemand is van een gepast niveau waar je tegen kan vechten.
 

nietje52

Actief lid
Wat is dan precies het nut van het upgraden van spelers?
Als je altijd voor dezelfde prijs dezelfde percentages winkans hebt?
Zelfs al zou ik een miljoen dias gebruiken om mijn spelers op te leiden, verzinnen jullie dus spelers om het moeilijk te houden?
 

DeletedUser5986

Guest
Shabla bestaat wel, zit bij LIb...het gaat wel om de spelers voor de 'moeilijkste kist'. Ze zijn fake, met fake aantal punten, team samenstelling en sterkte
Dat is Shlabla, niet Shabla :eek:

Maar dat doet niet terzake. het feit is dus bevestigd dat we gewoon bedrogen worden.
Spelers die top 1 willen halen tegen de andere spelers (ik niet --ik vind dit event geen reet aan, en doe t zover ik er nog iets uithaal) zullen dus altijd bedrog tegenkomen en tegen fake spelers moeten spelen...
Dit slaat dus nergens op.
Sommige spelers zijn inderdaad fake, zodat er altijd iemand is van een gepast niveau waar je tegen kan vechten.

Dan is t concept van de beste willen zijn gewoon weg.
En is dus bedrog, want het wordt wel als dusdanig neergezet.
Het blijft fake, en dus bedrog
STOP FAKE NEWS en dus ook STOP FAKE PLAYERS
 

Butterflyer

Nieuw lid
Vraagje, hoe werkt de puntentelling bij de wedstrijden? Ik krijg de ene keer meer punten voor een overwinning dan de andere keer. Het is afhankelijk van de sterkte van de tegenstander. maar hoe ziet die puntentabel er uit? En ik neem aan dat sterkte niet gaat over het aantal spelers in het team, maar over het aantal behaalde punten met overwinningen...
 

Felair

Actief lid
Denk dat moeilijkere spelers meer punten geven voor het bepalen van je klassement en je rang als je in de top zoveel komt.

Zonder deze fake toevoegingen zou het dan denk ik minder snel gaan met je punten. Gezien je sterkere teams aan kan dan degene die er zijn of waar er misschien niet genoeg van zijn. Dus zo voorkom je ook dat je telkens dezelfde treft in de top denk ik..

Zie het probleem niet zo eigenlijk. Slim opgelost denk ik dan.
 

DeletedUser6877

Guest
Waarom staan die fake spelers niet in de aankondiging. Je had er ook gewoon eerlijk over kunnen zijn. Tjonge jonge
 

Koekverslaafde

Nieuw lid
Sjongejonge jongens, waar maak je je druk om? Wat boeit het dat je tegen neppe spelers speelt? Dat maakt toch geen verschil.
Ik vind het veel vervelender dat je niet kan zien hoeveel punten je voor een winst kan krijgen. Zou daar graag mijn statistieken op los laten. Niet dat statistieken zin hebben. Ik heb net 3 keer achter elkaar een kans van meer dan 50% verloren en dat lijkt het hele evenement al zo te gaan. Volgens mij is dat het punt waarop we bedrogen worden
 

Wildstorter

Actief lid
Sjongejonge jongens, waar maak je je druk om? Wat boeit het dat je tegen neppe spelers speelt? Dat maakt toch geen verschil.
Ik vind het veel vervelender dat je niet kan zien hoeveel punten je voor een winst kan krijgen. Zou daar graag mijn statistieken op los laten. Niet dat statistieken zin hebben. Ik heb net 3 keer achter elkaar een kans van meer dan 50% verloren en dat lijkt het hele evenement al zo te gaan. Volgens mij is dat het punt waarop we bedrogen worden

Misschien moet je jezelf eens verdiepen in kansberekening in plaats van statistieken:rolleyes:
 
het tornooi gedeelte lijkt sowieso weinig kans op een dagprijs, een ranglijst om elkaar meer dia's te doen spenderen is wat mij betreft overbodig, laat alle prijzen daarvan maar aan fake spelers zodat innoGames er een les uit trekt en volgende event niet opnieuw met dit soort onzin komt.
nu ja, je kan ook de ranglijst negeren en de rest van het tornooi bekijken als een leuke extra waar je wat goederen en fp mee kan winnen.. en met wat geluk toch een dagprijs.. :)

ik focus me dan liever op het training gedeelte, voor tornooi pak ik mee wat er komt en kijk ik alleen naar divisie resultaat
 
Laatst bewerkt:

Graecus 002

Actief lid
Met 72% winstkans is er 28% kans dat je verliest, dus zeker mogelijk. Er is zelfs een kans van +/-2,2% dat je drie keer na elkaar verliest...
 

DeletedUser6877

Guest
1593182655807.png


Wat is exact de betekenis van de icoontjes achter een spelersnaam?
 
Bovenaan