Discussietopic profiel & prestaties

DeletedUser

Guest
Ah, terugtrekken telt ook als een "verloren gevecht". Wat een prestatie...

25x hard wegrennen en je hebt wel mooi een Purple Heart. Dat is nog eens een militaire decoratie op waarde weten te schatten. Die moet je op zeker in je profiel gaan plaatsen. Naast dat geweldige varken natuurlijk.
 

DeletedUser6877

Guest
Kijk eens aan, alles wat destijds op de beta werd gezegd, komt hier weer terug. Hoe verrassend. Net als Olifant en anderen zou ik graag willen zien dat dit wordt terug gedraaid of dat er inderdaad een opt-out komt.
 

DeletedUser1655

Guest
WEG MET DIE TROEP.... SPEL IS SINDS DE LAATSTE 2 UPDATES MERKBAAR TRAGER, POP-UPS DUUR SOMS EEN MINUUT, FLASH LOOPT VAST!!!
 

DeletedUser6385

Guest
Ook hier regelmatig browser opnieuw starten sinds de update... en natuurlijk animaties terwijl je druk bent met iets anders. Ohja, en bij het oogsten zijn de getallen soms onleesbaar sinds de laatste update.
Maar als ik de vraag of we hier überhaupt op zitten te wachten even vergeet..: volgens mij kun je niet eens zien welke versie van een medaille iemand heeft. Dus of iemand nou 50 of 100 bomen geplant heeft, 10 keer teruggetrokken is of duizend keer...ik kan het niet zien. Of zie ik iets over het hoofd?
 

DeletedUser10486

Guest
Ook hier regelmatig browser opnieuw starten sinds de update... en natuurlijk animaties terwijl je druk bent met iets anders. Ohja, en bij het oogsten zijn de getallen soms onleesbaar sinds de laatste update.
Maar als ik de vraag of we hier überhaupt op zitten te wachten even vergeet..: volgens mij kun je niet eens zien welke versie van een medaille iemand heeft. Dus of iemand nou 50 of 100 bomen geplant heeft, 10 keer teruggetrokken is of duizend keer...ik kan het niet zien. Of zie ik iets over het hoofd?

Je kan enkel de medailles zien die de speler gekozen heeft als favorieten. En die hebben een bronzen, zilveren, gouden en platina randje.
 

DeletedUser9456

Guest
Please please please, mag dat idiote varken weg? Als ik vliegende varkens had willen zien, was ik wel carnaval gaan vieren.
Graag zsm een opt out of gewoon afschaffen die handel. De boel stagneert, slaat vast en je schiet er geen meter mee op!
 

DeletedUser

Guest
Nu iedereen zo ontzettend positief is over dit nieuwe onderdeel zullen er ongetwijfeld nog veel meer "prestaties" bijkomen.

Zelf heb ik de volgende suggesties
- een dinosaurus als je dit spel al langer dan 3 jaar speelt
- een portret van Harrty Mens voor de verkoop van 10 huizen
- een Ridderorde voor het opknappen bij al je buren
- een gouden sufferdje als je geplunderd wordt omdat er geen verdediging staat
- een bierpul voor het onder invoed uitspelen van GE
- een strandstoel voor 3 dagen niet inloggen


Er zijn vast nog veel meer "prestaties" die beloond moeten worden
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik vind de suggestie op Beta wel sympathiek :D :
Suggestion:

"Crash-Pilot"
Bronze: experience 10 crashes of the game (easilly achieved in a two or three days)
Silver: experience 50 crashes of the game
Gold: experience 100 crashes of the game (easily achieved within a month)
Platinum: experience 1000 crashes of the game

"Huh?"
Same as above, but with Internal Errors
Vertaling:

"Crash-Piloot":
Brons: ervaar 10 crashes in het spel
Zilver: etc.

"Huh?"
Zelfde als hierboven maar dan voor foutmeldingen

Daar kunnen we er nog wel een paar bij verzinnen:

- "Blijf ff hangen"
Elke keer dat het langer dan 5-10 seconden duurt voordat een item wil laden

- "GvD"
Probeer een belegering of verdediging te plaatsen in de "Alle tijdperken" kaart van GvG

- "Geschiedenis herhaalt zichzelf"
Elke keer dat de geschiedenis ongevraagd in beeld komt
 

OlifaNT

Actief lid
Ik vind de suggestie op Beta wel sympathiek :D :


Daar kunnen we er nog wel een paar bij verzinnen:

- "Blijf ff hangen"
Elke keer dat het langer dan 5-10 seconden duurt voordat een item wil laden

- "GvD"
Probeer een belegering of verdediging te plaatsen in de "Alle tijdperken" kaart van GvG

- "Geschiedenis herhaalt zichzelf"
Elke keer dat de geschiedenis ongevraagd in beeld komt


HEAR HEAR!!!!!!
 

DeletedUser7483

Guest
Ik stem ook voor uit kunnen schakelen. Nog buiten dat het een zinloze en domme toevoeging is heb ik ook sinds de update veel last van vastlopen en traagheid.
 

DeletedUser10486

Guest
Ik heb die van 75.000 goederen gehaald. De volgende is 500.000 goederen. Volgens mij hebben ze toch een nulletje te veel gezet bij de goederen, want een half miljoen goederen is echt wel héél véél. Je moet al een grote handelaar zijn om dat ooit te kunnen halen op een normale manier (dus zonder dat je zomaar wat goederen over en weer gaat schuiven met een gildelid).
 

DeletedUser

Guest
... (dus zonder dat je zomaar wat goederen over en weer gaat schuiven met een gildelid).

Dat is toch precies hoe je dit soort badges in een mum van tijd haalt.
Mijn dochter probeert me hiertoe over te halen zodat ze magnatische proporties zal aannemen :D
 

DeletedUser6877

Guest
Het vertraagt inderdaad de performance en mijn nieuwsscherm popt nog steeds up op de meest onmogelijke tijden waardoor het spel ook niet sneller wordt. Dit zijn nu zaken waar wel wat aan gedaan moet worden. Oh ja en een werkend logboek bij de gildekas en een normale performance op gvg :)
 

DeletedUser10486

Guest
Net Billy the Kid 2 gehaald (250x plunderen). Nu op naar 3 (1500x plunderen).
Bij buren die teveel zeuren kan je op "negeren" klikken.
 

DeletedUser10486

Guest
50.000 gevechten? Dat lijkt mij toch een nulletje te veel. Er zijn op Brisgard slechts een dozijn spelers die dat op 4 jaar tijd gehaald hebben...

gevechten.JPG
 
Bovenaan