Discussietopic profiel & prestaties

DeletedUser

Guest
yeah rigth
Als ik wil weten wat m'n voortgang is, kijk ik wel in m'n stadje, of desnoods in de gilderanking of de globale ranking. Dit niveau van stickertjes naast je goed afgreonde taakjes is echt meer iets voor de kleuterschool.

Lagere school eerder. Daar kreeg je een stempeltje of een sticker in je schrift als je een opdracht goed gedaan had.
 

DeletedUser

Guest
Sl8yer heb jij nog wel plezier in dit spel!!!!

Het spel wel, maar al die aanpassingen om 13 jarigen te plezieren niet. Het is een prima spel voor op de PC. Er is geen enkele reden om dat aan te passen, zodat het lijkt alsof je op een app voor kleuters speelt.
 

DeletedUser7156

Guest
Meest waardeloze update ever! Dit is nou al de derde DQWNgrade op rij, besteed die energie liever aan het oplossen van de bugs die voor een deel al meer dan een jaar voor irritatie zorgen. De mogelijkheid om het aantal fp-pakketten dat je wil gebruiken te kunnen selecteren en dan in 1x te storten zou wenselijk zijn, tientallen keren moeten klikken om het gespaarde te gebruiken werkt niet lekker (zo zijn er nog wel wat meer dingen die gebruiksvriendelijker kunnen).
Gooi dat varken op de gril, het bonusoverzicht in je stadhuis is verre van compleet, te schreeuwerig vormgegeven en van de kolom "bonus toevoegen" zie ik de toegevoegde waarde echt niet in, het bouwmenu geeft die mogelijkheid namelijk al. Bovendien had dit als extra tab geplaatst kunnen worden zodat het goederenoverzicht behouden bleef.
Het wordt hoog tijd om de bezem te halen door het team wat deze onzin bedenkt of ze op een ander spel te zetten, op deze manier helpen ze dit spel om zeep.
 

DeletedUser7282

Guest
Dit is echt zo ontzettend slecht! Het is super kinderachtig. Met de huidige spelprestaties is het bovendien het volgende element dat die prestaties verslechterd. Ben ik bezig in het spel, moet ik ineens weer gaan wachten omdat er een stom varken over mijn beeld vliegt. Allemaal zinloze en onnodige vertragingen. Zorg er alsjeblieft voor dat dit uitgeschakeld kan worden.

Ben ik bezig in het spel, moet ik ineens weer gaan wachten omdat er een stom varken over mijn beeld vliegt.
Ik lig helemaal dubbel hahahaha. Geniale opmerking!

Ik ben sowieso deze onzin van Innogames meer dan spuugzat. Onnozele toevoegingen die het spel alleen maar vertragen, terwijl er al een lange tijd een schreeuw naar soepelere lopende servers is.

Ach, denk dat het alsnog een goede reden is om andere games te gaan spelen. Sinds de tijd dat ik dit spel speel, zie ik het voornamelijk bergafwaarts glijden.
 
Die purple heart achievement... Het is toch juist de bedoeling die NIET te halen?
Ik weet nu hoe ik een behaalde achievement kan tonen in m'n profiel maar hoe kan ik laten zien dat ik nog steeds onverslagen ben in een gevecht?
Het zou natuurlijk leuk zijn om over een half jaar te laten zien dat je een echte vechtkampioen bent en nog steeds deze achievement niet hebt.
 

FencyS

Nieuw lid
Goed ik niet verder ingaan op de wat mij betreft overbodige prestaties, maar eh...
Stadshuis dat opent op bonussen en niet gewoon op het laatste tabblad dat je hebt gebruikt. Das echt niet handig he.
Bugje?

PS. Volgens mij zijn er nu twee plaatsen om iets te zeggen over de nieuwe release. Dus dan maar dubbel.
 

DeletedUser6792

Guest
Who gives a fluit
Wat een prestatie als ik 25 gevechten win ?!?!

Wat een prestatie als ik 100 wegen kan bouwen????
 
oh, blijkbaar willen jullie hierover alle kritiek dubbel, dus bij deze, die prestaties zijn totaal niet boeiend maar leveren wel weer extra belasting op de serverprestaties. Ik begrijp dat het moeilijk is maar soms is het toch nodig iets naar de prullenbak te verwijzen ook al is er een hoop tijd (en dus geld) in gaan zitten. Dat geldt dus voor dit fijne nieuwe element in het spel, asap verwijderen en nooit meer aan denken.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik ben het volledig eens met olifant, er zijn nog genoeg zaken die verbetering behoeven, hier zitten we niet op te wachten. Als er nu een opbouw zat in de prestaties en er iets tegenover het behalen van prestaties stond. Dit doet me denken aan Lewis Caroll, de schrijver van Through the looking glass. "and wether pigs have wings".
 

DeletedUser9882

Guest
ik ben het helemaal eens met Lord Lazy. Daarbij vind ik dat je 2 taveerne bonussen moet kenne doen tegelijk zonder dat het dia's kost zodat je bv aanval+verdediging beide kan selecteren. Ik speel om te vechten tegen mensen die mij aanvallen en plunderen en niet zien dat all mijn GG's met aanval bonussen niet alleen maxed out zijn maar veeeeel hoger als dat. Nu kan ik met deze nieuwe toevoegingen mijn favoriete prestaties niet instellen omdat die het gewoonweg niet eens doen! Waardeloos dus want mijn vecht dingen kan ik niet instellen en al wat er een beetje mee te maken heb ook niet, das dus geen vooruitgang lol. teleurgesteld in dit nieuwe toevoeging die niet meer brengt maar minder want wat ik als favoriet wel instel zijn geen favoriet van mij, maar de enige die ik kan laten zien, waardeloos dus!
 

DeletedUser

Guest
Vriendelijk verzoek om de prestatie 'Mijn God' aan te passen in 'Jouw God', of in lijn met de andere titels 'Mijn Goed'.;)

Er heeft er eentje zitten pitten tijdens de vertaling. In het Engels is het "Good God". Vertaler kent waarschijnlijk het spel niet en denkt dat alle goederen uit een mijn komen.:rolleyes:
 

DeletedUser1655

Guest
Vind dit niet veel toevoegen... prestaties uit de verleden tellen niet mee, en je wint toch niks voor toekomstige prestaties. Wat mij betreft weghalen, dit maak het spel alleen maar langzamer...dat het al is!
 

DeletedUser6792

Guest
Ik stel voor dat er naast de taverne ook een soort van bioscoop in onze stad komt. Waar we dan kunnen meegenieten met filmpjes van vergaderingen bij inno (daar waar nieuwe toevoegingen worden bekokstoofd). Hebben we tenminste nog een beetje lol van die toevoegingen...

En die prestatie slaan helemaal nergens op. De meeste mensen die hoog staan hebben al 25.000+ gevechten gevoerd. En dan krijg je een medailletje voor 25 gevechten ;-S

 

DeletedUser5435

Guest
Mijn eerste reactie was positief, maar hierop moet ik helaas terugkomen.

Waardeloze uitvoering. Geen uitdaging, geen beloning, totaal nutteloze toevoeging op deze manier.
 
Bovenaan