Discussietopic profiel & prestaties

DeletedUser5435

Guest
Leuk, die prestaties heb ik een tijd (twee jaar ofzo?) geleden voorgesteld. Hopelijk is het een echte uitdaging! :)
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt zo ontzettend slecht! Het is super kinderachtig. Met de huidige spelprestaties is het bovendien het volgende element dat die prestaties verslechterd. Ben ik bezig in het spel, moet ik ineens weer gaan wachten omdat er een stom varken over mijn beeld vliegt. Allemaal zinloze en onnodige vertragingen. Zorg er alsjeblieft voor dat dit uitgeschakeld kan worden.
 

DeletedUser8210

Guest
Dit is echt zo ontzettend slecht! Het is super kinderachtig. Met de huidige spelprestaties is het bovendien het volgende element dat die prestaties verslechterd. Ben ik bezig in het spel, moet ik ineens weer gaan wachten omdat er een stom varken over mijn beeld vliegt. Allemaal zinloze en onnodige vertragingen. Zorg er alsjeblieft voor dat dit uitgeschakeld kan worden.

Och och och daar hebben we hem weer hoor, het zonnetje in huis!
 

DeletedUser9703

Guest
Ik heb dit soort dingen ook in andere spellen meegemaakt. Voegt weinig toe. Als je lang speelt haal je al die prestaties wel. Binnen een paar dagen zal ik wel wat vliegende varkens (ben nu toch wel heel benieuwd) hebben gehad. En daarna merk ik wel als er weer 1 voorbij komt. Na 4 levels ben je er immers toch vanaf.

De enige prestaties die in de andere spellen wel telden, waren de dag-prestaties. Dus wie heeft de meeste legers vernietigd op 1 dag enzo. Maar een prestatie maken van het domweg innen van munten.....
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Na het testen op 1 van onze taalversies bleek een onderdeel helaas niet te werken, we zullen het dus volgende week woensdag activeren.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat app spelers nu ook een profieltekst kunnen schrijven/ lezen bedankt.
 

DeletedUser8667

Guest
Wat een kansloze meuk. Ik weet zeker dat de spelers het zouden waarderen als de codeeruren en -inspanningen zinvoller besteed zouden worden. Can you say "schatzoektocht en GvG op tablet"?
 

DeletedUser10111

Guest
Onderschat de waarde van bevestiging "je maakt vooruitgang" niet, hoe stom het ook mag klinken. Alles draait uiteindelijk om het regelmatig creeren van "win" momenten zodat de speler bij het spel blijft. Alle events doen dat, dit doet dat op veel grotere schaal, en vele malen goedkoper dan events.
 
Onderschat de waarde van bevestiging "je maakt vooruitgang" niet, hoe stom het ook mag klinken. Alles draait uiteindelijk om het regelmatig creeren van "win" momenten zodat de speler bij het spel blijft. Alle events doen dat, dit doet dat op veel grotere schaal, en vele malen goedkoper dan events.

yeah rigth
Als ik wil weten wat m'n voortgang is, kijk ik wel in m'n stadje, of desnoods in de gilderanking of de globale ranking. Dit niveau van stickertjes naast je goed afgreonde taakjes is echt meer iets voor de kleuterschool.
 

DeletedUser10486

Guest
Wat heb je daar in 's hemelsnaam aan als er geen beloning gekoppeld is aan het behalen van een prestatie? (wat FP's of diamanten of zo...)
 

DeletedUser10111

Guest
Wat heb je daar in 's hemelsnaam aan als er geen beloning gekoppeld is aan het behalen van een prestatie?
Ha dat is een ander diepgeworteld verlangen bij velen, winnen is niet de eindstreep halen, winnen is iets krijgen voor het halen van het eindstreep :)

In algemene zin, wij zijn niet de doelgroep hier. Iedereen die pakweg KOL haalt heeft geen last van de weinige feedback van het spel over vooruitgang, en heeft ook niet echt behoefte aan meer feedback.
 

DeletedUser10486

Guest
Ah, men wil bronstijdspelers laten geloven dat ze "goed bezig" zijn zodat ze niet meteen kappen met het spel?
 

DeletedUser10111

Guest
Geen idee, maar ze hebben vast marktonderzoek gedaan.

Van mensen die beginnen heb je in ieder geval meer kans om ze te houden, dan dat je heb om echt nieuwe mensen te vinden die willen spelen. Proberen om spelers vast te houden lijkt me een zinnige optie als je geld wilt verdienen.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad dat wij app spelers ook een profiel kunnen lezen en schrijven binnenkort vind ik fijn.
Maar die badges, bah!
Ik wil het kunnen zien en ontvangen ervan graag kunnen uitschakelen.
 

DeletedUser6877

Guest
Wederom een update die niet noodzakelijk is, wederom geen verbeterd logboek bij de gildekas en geen verbetering van de algehele performance. Ik zou me richten op de wezenlijke zaken, want door de slechte performance zullen meer spelers afhaken, dan er zullen blijven door dat ze een schouderklopje krijgen door voortgangsbadges.
 
Bovenaan