Discussietopic profiel & prestaties

DeletedUser10486

Guest
Moet ik nu opzettelijk gevechten gaan VERLIEZEN om die prestatie toch maar te halen?
 

DeletedUser5986

Guest
Ok weer iets nieuws:)...maar nu iets waar je echt niks aan hebt:(. Je krijgt er helemaal niks, noppes, nade, nothing voor:mad::mad::confused:. alleen n melding dat je n bepaald level behaald hebt:eek::oops:...zuchto_O...als t nou nog wat opleverde :rolleyes:...maar helaas:mad:

waar ik wel van baal :mad:is dat me handelsvoorraad lijst nu alleen in handel te zien is.o_O..op zich is dat niet erg, maar ik kan niet meer zien hoeveel promethium :eek:(en dat andere nog te komen goed :p) is.
want dat wordt in handel NIET weergegeven:confused: en ik kan t elders ook niet te vinden:eek:
 

OlifaNT

Actief lid
Ok weer iets nieuws:)...maar nu iets waar je echt niks aan hebt:(. Je krijgt er helemaal niks, noppes, nade, nothing voor:mad::mad::confused:. alleen n melding dat je n bepaald level behaald hebt:eek::oops:...zuchto_O...als t nou nog wat opleverde :rolleyes:...maar helaas:mad:

waar ik wel van baal :mad:is dat me handelsvoorraad lijst nu alleen in handel te zien is.o_O..op zich is dat niet erg, maar ik kan niet meer zien hoeveel promethium :eek:(en dat andere nog te komen goed :p) is.
want dat wordt in handel NIET weergegeven:confused: en ik kan t elders ook niet te vinden:eek:

In je inventaris.
 

DeletedUser3976

Guest
Dit is echt zo ontzettend slecht! Het is super kinderachtig. Met de huidige spelprestaties is het bovendien het volgende element dat die prestaties verslechterd. Ben ik bezig in het spel, moet ik ineens weer gaan wachten omdat er een stom varken over mijn beeld vliegt. Allemaal zinloze en onnodige vertragingen. Zorg er alsjeblieft voor dat dit uitgeschakeld kan worden.
-Mee eens.
Iemand bij inno heeft duidelijk teveel kinderspelltjes gespeeld de laatste tijd. Dit past echt fantastisch in een spelletje voor 6jarigen.
-Mee eens.
Wat een kansloze meuk. Ik weet zeker dat de spelers het zouden waarderen als de codeeruren en -inspanningen zinvoller besteed zouden worden. Can you say "schatzoektocht en GvG op tablet"?
-Mee eens.
yeah rigth
Als ik wil weten wat m'n voortgang is, kijk ik wel in m'n stadje, of desnoods in de gilderanking of de globale ranking. Dit niveau van stickertjes naast je goed afgreonde taakjes is echt meer iets voor de kleuterschool.
-Mee eens.
Wederom een update die niet noodzakelijk is, wederom geen verbeterd logboek bij de gildekas en geen verbetering van de algehele performance. Ik zou me richten op de wezenlijke zaken, want door de slechte performance zullen meer spelers afhaken, dan er zullen blijven door dat ze een schouderklopje krijgen door voortgangsbadges.
-Mee eens. Vooral "want door de slechte performance zullen meer spelers afhaken" komt mij bekent voor...ik heb t wel ff gehad met FoE en z'n waardeloze performance. De fun is er af.
 

DeletedUser7282

Guest
Ik stel voor dat er naast de taverne ook een soort van bioscoop in onze stad komt. Waar we dan kunnen meegenieten met filmpjes van vergaderingen bij inno (daar waar nieuwe toevoegingen worden bekokstoofd). Hebben we tenminste nog een beetje lol van die toevoegingen...

En die prestatie slaan helemaal nergens op. De meeste mensen die hoog staan hebben al 25.000+ gevechten gevoerd. En dan krijg je een medailletje voor 25 gevechten ;-S



Een tv met de vergaderingen van Innogames? Die gaan we dan aanprijzen bij Comedy Central, dat wordt namelijk lachen
 
In de nieuwe prestatie apps berichtgeving staat het woord "geweid"... tenzij je het misschien over koeien hebt is het niet goed geschreven. Gewijd is beter ;)
 

OlifaNT

Actief lid
Wanneer wordt de opt-out geactiveerd? Hopelijk vanavond nog!

Als ik varkens wil zien vliegen neem ik wel pillen die daar beter in zijn dan dit infantiele gedoe.

Bovendien lijkt het net of alles even hangt; echt.. irritanter dan dit wordt het niet.... maar daar zal ook wel iets op verzonnen worden... toch?
 

DeletedUser

Guest
precies dit idd.
En dan ook meteen voor die onzinnige schattenzoektocht.

Die schattenzoektocht kan je gewoon mee stoppen en dan verdwijnen de meldingen.

Hier ben ik bezig mijn produktie te innen en sleep ik langs mijn gebouwen en dat wordt dan ineens onderbroken door een debiel varken dat langsvliegt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ook vervelend zo'n beeldvullend verhaal: weinig subtiel.

Op de app is het aanmaken van een profieltekst echt een bezoeking trouwens.
Op een gegeven moment worden de letters tijdens het schrijven dubbel weergegeven waardoor het onleesbaar wordt terwijl je het schrijft.
Daarnaast mag je geen nieuwe regel beginnen (enter/ return) waardoor je in het duister tast wat je aan het schrijven bent omdat de text verdwijnt in de rechterkant van het frame: je moet maar zien hoe het uitpakt.
 

DeletedUser3975

Guest
ik lees hier mensen schrijven dat het spel al traag genoeg is en over trage server, betekend dit dat ik niet de enige ben van wie het spel al een jaar telkens vasthangt en ik dus tig keer op een avond moet refreshen of afmelden?
 

Mr.Quib

Actief lid
ik lees hier mensen schrijven dat het spel al traag genoeg is en over trage server, betekend dit dat ik niet de enige ben van wie het spel al een jaar telkens vasthangt en ik dus tig keer op een avond moet refreshen of afmelden?
Een jaar pas? :D
Nee, je bent niet de enige, er zijn hier en daar wel wat discussies over te vinden ;)
 

DeletedUser7153

Guest
lullige zou zijn als je bij iemand zijn GG stort en je in een keer zo'n melding krijgt van een prestatie en een ander je daardoor voorbij klapt tijdens het storten :p
 

DeletedUser9230

Guest
sorry, maar ik zie hier de meerwaarde niet van, het veroorzaakt alleen maar frustratie omdat je steeds die faantjes krijgt en dan schiet het niet echt op allemaal.
wat mij betreft mag dit weer weg.
 

DeletedUser

Guest
Ik moest wel lachen mijn dochter heeft 250 Bronstijd boompjes neergezet omdat ze die decoratie batch wil hebben :D
Gelukkig zijn sommige er weer wel blij mee: het beloningssysteem werkt.
Op naar de 500 bomen voor haar lol
 

DeletedUser2225

Guest
irritant, stront vervelend en het spel word nog trager door die prestatie TROEP.

mvg Wesley
 

OlifaNT

Actief lid
Wanneer wordt dit teruggedraaid? Als je zo'n infantiel vliegend varken voor je smoel krijgt tijdens het oogsten hangt je fp balk en moet je F5 doen.
Tevens is de internal error weer geïntroduceerd als je een GG open hebt van iemand dat levelt. Het aantal fp's dat dan op het volgende level gestort moet worden springt dan terug naar het aantal fp's van het vorige level!

Graag de troep eruit en niet de hele tijd oude bugs herintroduceren!

Dank.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7282

Guest
Goed, ik begin me mateloos te ergeren aan het feit dat mijn web-browser regelmatig volledig vastloopt vanwege Forge of Empires. Enige oplossing daarvoor is om DE VOLLEDIGE WEB-BROWSER geforceerd te sluiten!! Inclusief al het andere dat je naast Forge of Empires open had staan. De web-browser loopt volledig vast dus! En dan komt Innogames met rotzooi als dit aanzetten.

Wanneer gaat Innogames verdorie nou eens naar de spelers luisteren dan? Al een lange tijd word er geroepen dat de boel niet soepel verloopt. Constante crashes, vastlopers, bugs en weet ik veel wat voor rotzooi allemaal nog meer!
Wil je de feedback van de spelers hebben? Kort samengevat: Ga dingen fixen die relevant zijn om het spelletje soepel te laten verlopen. Stop met het introduceren van deze onnozele dingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7153

Guest
Goed, ik begin me mateloos te ergeren aan het feit dat mijn web-browser regelmatig volledig vastloopt vanwege Forge of Empires. Enige oplossing daarvoor is om DE VOLLEDIGE WEB-BROWSER geforceerd te sluiten!! Inclusief al het andere dat je naast Forge of Empires open had staan. De web-browser loopt volledig vast dus! En dan komt Innogames met rotzooi als dit aanzetten.

Wanneer gaat Innogames verdorie nou eens naar de spelers luisteren dan? Al een lange tijd word er geroepen dat de boel niet soepel verloopt. Constante crashes, vastlopers, bugs en weet ik veel wat voor rotzooi allemaal nog meer!
Wil je de feedback van de spelers hebben? Kort samengevat: Ga dingen fixen die relevant zijn om het spelletje soepel te laten verlopen. Stop met het introduceren van deze onnozele b*llsh*t.
we roepen het al jaren maar ik roep niks meer want er word toch niet geluistert
 

DeletedUser10486

Guest
Ah, terugtrekken telt ook als een "verloren gevecht". Wat een prestatie...
 
Bovenaan