Discussietopic 1.199

SonnyWeg

Actief lid
Enfin:
Een heel simpel alternatief voor Inno zou ook wezen om enige volstrekt absurde - en imho dus overbodige - herhaalmissies te verwijderen uit de missie-reeks. Dan is er ook minder druk op de servers (waar ik alsnog een groot ? bij heb) en hebben de spelers nergens last van.

WANT: wie gaat er nu steeds een x hoeveelheid tevredenheid bij zetten etc. etc...

Eens, die sla ik ook gewoon over. Daarnaast ook de HH van rekruteer die en die eenheden. Begrijp me niet verkeerd, deze missies zijn prima als bonusmissie of verhaallijnmissie, maar totaal ongeschikt als HH

Wat betreft de gevechtsmissies: inno zou bij dit soort HH missies in de rechterhoek een "-/-" kunnen zetten met daarin een maximum aantal. Het is makkelijk om dagelijks 50-100 gevechten bij GSP te doen of 70 buren aan te vallen. Een maximum van 100 gevechten bij deze HH is m.i. dan ook fair
 

DarthRonin

Actief lid
Wat is de zin van de ranking dan?
Gewoon niet druk maken om die onzinnige ranking, die slaat al jaren nergens op.
Het is nu hoogstens iets makkelijker, maar voorheen was het toch ook niks als secmeppen op GvG door een hoop "top" spelers.

Magoed, die HH is natuurlijk belachelijk en het is zonde dat we nu allemaal moeten boeten voor iets wat ook met 1 kleine aanpassing verholpen had kunnen worden.
Al gok ik dat ze er meer misbruik mee aan hebben willen pakken aangezien je natuurlijk ook andere missies kan doen met dezelfde clicker om zo goedjes en FP te scoren.
Deze maakte het alleen iets duidelijker voor buitenstaanders, makkelijker te herkennen dus.
 

Guillome

Actief lid
Lol, dus er wordt wel gehandhaafd op 'foute' berichten, maar reageren op inhoud ho maar :D (mijn post was verwijderd)
Okay reprhase. Het is van de zotte dat ze dit invoeren. Ze pakken precies de verkeerden: enkel de gewone gebruiker. De scripters merken er niets van.
Dat is toch een onnozele actie? Vast niet over nagedacht van ze. Althans, dat hoop je dan maar..

Maar as said, hier wordt nooit gereageerd op inhoud.

edit: mijn bericht is wederom aangepast door een mod, dus blijkbaar mag je alleen zeggen wat in hun straatje valt :)
Nog een poging: normaal spelen wordt afgestraft en scriptkiddos hebben er geen last van.. spijtig dat wij daar dan last van hebben
 
Laatst bewerkt:

jovayana

Actief lid
Ach is toch altijd zo kritiek wordt hier geweerd , maar bewuste speler met 300.000 gevechten in 100 dagen doet rustig voort haha.
 
Bovenaan