Discussietopic 1.199

mister mister

Nieuw lid
Kan die update op de herhaal missies terug gezet worden aub. Nu super irritant traag.
Gewoon een aanpassing dat als je de missies niet afmaakt je ook de gevechtpunten niet krijgt lijkt me een beter optie tegen misbruik.
 

nietje52

Actief lid
Wat ik eigenlijk veel liever wil weten: Is er nu een limiet op de herhalingsmissies of komt die nog en zo ja hoeveel is die limiet?
 

PrivateHead

Actief lid
Wat ik eigenlijk veel liever wil weten: Is er nu een limiet op de herhalingsmissies of komt die nog en zo ja hoeveel is die limiet?

Ik dacht dat er enkel gesproken werd over een limiet op het aantal af te breken missies. Niet op het doen van de missies zelf. Maar kan best dat het anders is want vaag doen is iets waar ze erg goed in zijn. Nog nergens heb ik iets gelezen over aantallen.
 

nietje52

Actief lid
Ik dacht dat er enkel gesproken werd over een limiet op het aantal af te breken missies. Niet op het doen van de missies zelf. Maar kan best dat het anders is want vaag doen is iets waar ze erg goed in zijn. Nog nergens heb ik iets gelezen over aantallen.

Oja dat bedoelde ik.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er is niet gelogen. Niet in opdracht van hogerhand, noch uit eigen beweging. Het was simpelweg een kwestie van miscommunicatie, waar de limiet en de vertraging beide als bewust werden beschouwd, waar dat laatste dus niet het geval was. Het duurde alleen even tot na intern overleg iedereen weer op 1 lijn stond en duidelijk was wat er wel en niet bewust was.

Er is momenteel inderdaad een limiet op hoeveel missies je per dag kan afbreken. Hoe hoog die limiet is zullen we echter momenteel niet aangeven, maar het is vrij hoog waar je bij normaal spelen geen last van zal hebben.
 

DarthRonin

Actief lid
, maar het is vrij hoog waar je bij normaal spelen geen last van zal hebben.

Dus als ik naar een nieuw tijdperk ga kan ik nog zonder angst een hoop betaal HH'tjes doen voor het vervullen van verhaal en side quests en om een voorraadje goederen op te bouwen zonder bang te zijn dat ik ergens halverwege ineens vast loop?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat zou nog steeds prima moeten kunnen, en anders verspreid je het over twee dagen.
 
Er is momenteel inderdaad een limiet op hoeveel missies je per dag kan afbreken. Hoe hoog die limiet is zullen we echter momenteel niet aangeven, maar het is vrij hoog waar je bij normaal spelen geen last van zal hebben.

Ik vraag me dan af; waarom niet, wat is daar dan zo geheim aan, transparantie is dit gewoon aangeven
 

MariMaria

Actief lid
De limiet is vrij hoog, zou je bij normaal spelen geen last van hebben.
Nog geen 2 uur later: 'zou prima moeten kunnen' en anders doe je het in 2 dagen.

Moet het nou kunnen of loop je toch vast ? Nog steeds vaag, ontwijkend en geen antwoord.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bij normaal spel zal dat prima lukken. Zoals ook aangegeven is, zullen spelers die hun spel normaal spelen hier geen hinder van merken.
 
En een patch voor dat gruwelijk irritant centreren en maximaal inzoomen waarbij ik altijd ergens uitkom in mijn stad waar ik niet wil zijn.
Waarom wordt mij dit opgedrongen?
Ik heb nog nooit zoveel het scrollwiel van mijn muis moeten gebruiken om weer uit te zoomen.
 
Laatst bewerkt:
pffff ik wil net komen melden dat ze het spel ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt, zo erger ik me aan die vertraging
lees ik nu al de aankondiging :( dat is iets wat jullie wel in iedereen zijn mailbox mogen gooien hoor.
dan maar ff afwachten, of vakantie nemen
is het nu zo moeilijk dat terug te draaien
 

jovayana

Actief lid
De wijziging is tegelijkertijd doorgevoerd op alle versies, niet specifiek in een eerdere versie die op Beta al actief was.
Zoals aangekondigd, wordt er hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Alle feedback die er komt, zijn doorgegeven, vandaar ook de aankondiging.

Toch bizar , was wel eerst al 14 dagen op de beta, en sinds gisteren met nieuwe tijdperk ook verholpen op de beta, wil dat zeggen dat we hier ook nog 14 dagen moeten wachten tot volgende upgrade ????
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoogstwaarschijnlijk wordt het gecombineerd met de nieuwe spelversie. Deze zal dan volgende week komen.
 

jovayana

Actief lid
Zag dat een speler( zal de naam niet noemen) op 1 dag 5739 gevechten deed.

24u = 86400 seconden gedeeld door 5739 = 15.05 dat betekent dus om de 15 seconden een gevecht 24u lang zonder eens op te staan om naar wc te gaan of om tijd te nemen een hapje te eten.
En er zou geen sprake zijn van botje of macro ? Wat moet inno nog meer hebben om daar tegen op te treden ??
 
hahaha mijn reactie is weg
ik wist al dat het ging gebeuren, zei niet voor niets dat spelers namen vermelden eigenlijk niet kan

en INNO verander gewoon die HH missies en maak ze zo dat er niet mee te voetelen is
 

NormaJeane

Actief lid
Ik snap het gebruik van de term 'uitbuiting' niet... ook snap ik niet dat het afbreken van herhaalmissies teveel druk op de servers zou leggen - als dit idd het geval is, is het een kwestie van slechte programmering :rolleyes:

Enfin:
Een heel simpel alternatief voor Inno zou ook wezen om enige volstrekt absurde - en imho dus overbodige - herhaalmissies te verwijderen uit de missie-reeks. Dan is er ook minder druk op de servers (waar ik alsnog een groot ? bij heb) en hebben de spelers nergens last van.

WANT: wie gaat er nu steeds een x hoeveelheid tevredenheid bij zetten etc. etc...
 
Gewoon alle gevechten uit HH missies verwijderen....het bederft het spel. je ziet nu duidelijk dat bepaalde spelers meer dan 4k gevechten per dag doen.
Wat is de zin van de ranking dan?
4000 gevechten per dag en dus min 4000 keer dat je HH missie kan afbreken....minimaal
 
Bovenaan