Discussietopic 1.199

Idd een beetje laf om bij al die geweldige verbeteringen deze topper voor de herhaal missie's niet te vermelden.
Ik denk dat ik maar gewoon stop met die missie's...
 

SonnyWeg

Actief lid
Idd een beetje laf om bij al die geweldige verbeteringen deze topper voor de herhaal missie's niet te vermelden.
Ik denk dat ik maar gewoon stop met die missie's...

Niet vergeten om ook meteen je CF te slopen, heb je ook meteen niks meer aan aangezien de munten geen reden zijn om die te behouden. Weer een GG die op de "Niet plaatsen lijst" kan.
 

nietje52

Actief lid
Mijn gildie kreeg dit terug van support:

trage herhaalmissies - We zijn reeds op de hoogte van deze fout. De ontwikkelaars zijn dit aan het onderzoeken en komen hopelijk spoedig met een oplossing.



Bedankt voor je melding



Met vriendelijke groeten,

Dimitryb

Senior Spelmoderator


Ik krijg hoop van het woord 'fout'
 
Herhaalmissies gingen op app al een stuk soepeler dan desktop, maar nu helemaal...

Die GT verandering slaat compleet nergens op. Het is nu een GG die VME goederen kost, maar verder niet te vergelijken is met een andere VME GG... Wat was daar nu precies het idee achter?

Het blijft me verder verbazen dat INNO bij elke nieuwe ontwikkeling ervan uit gaat dat alle spelers binnen de bedachte lijntjes zullen kleuren. Ze houden er nooit rekening dat spelers en gilden eventueel met elkaar communiceren en naast tegen elkaar vechten ook gewoon dealtjes kunnen sluiten... Toetsen ze bij INNO wel eens gewoon hoe het er in het spel zelf aan toe gaat? Waarschijnlijk hebben ze geen tijd om FoE te spelen naast hun werk door al die tijdrovende onderdelen die ze er de laatste jaren in hebben gepropt... De ranglijst heeft niets te maken met het zijn van een goede speler of het hebben van een goede stad.. Tegenwoordig gaat het over zo veel mogelijk uren maken met vechten. Helaas blijken sommige spelers er trots op te zijn als ze hun computer dit zelf kunnen laten doen met auto-klik of script..

Uiteindelijk kunnen we als spelers feedback geven wat we willen, maar verwacht niet dat hier heel veel mee gebeurt... Er gaat zo veel live wat op beta al met de grond gelijk is gemaakt kwa commentaar, dat ik me ook afvraag waarom we ons er überhaupt nog druk om maken...
 

jovayana

Actief lid
Mijn gildie kreeg dit terug van support:

trage herhaalmissies - We zijn reeds op de hoogte van deze fout. De ontwikkelaars zijn dit aan het onderzoeken en komen hopelijk spoedig met een oplossing.

Fout ????? dat kregen wij niet op de beta hoor , integendeel daar zei men ons dat het geen bug was maar intentioneel.
Wij zitten al twee weken te klagen op de beta en als het een fout is waarom komt het dan op onze wereld ook ??? en dan nog wel stoemelings tussen de soep en de patatten door en vooral niet aangekondigd bij de nieuwe upgrade versie xx
 
Laatst bewerkt:
En achter dat misbruik komen ze dan al na 7 jaar ?
Wat is het nut van CF als je geen herhaalmissies kunt doen dan?
 
ik denk dat het gaat over het misbruik om in de herhaalmissies van astroiden tp een oneindige hoeveelheid gevechten te doen met behulp van macro's of auto klickers
naar mijn gevoel lijkt het met beter om hierop af en toe controle te doen, moet niet zo moeilijk zijn om eerst een groep potentiele kandidaten uit te filteren en nadien te controleren op ritme
 

DarthRonin

Actief lid
Ze dreigen foe helper ermee ze te verbieden terwijl die addon alleen beschikbare informatie inventariseert, maar een herkenningstool voor autoclickers toevoegen lukt blijkbaar niet.
En dan begin ik er nog geeneens over dat de huidige aanpassing helemaal niks voorkomt, maar alleen zorgt dat het allemaal wat trager gaat.
Dat trager gaan heeft een script geen last van, MAAR IK WEL als ik mijn inning met HH'tjes wil doen!!

Zoveel mogelijke oplossingen, inno kiest degene die alleen de spelers naait die niet valsspelen...
 

jovayana

Actief lid
From another forum:

" The current overall RP leader is averaging 200K fights per month since mid October. Call it an average of 6500 per day. That's roughly 4 per minute every minute of every hour of every day for over 4 months. Yesterday they did 17K Fights. That's one every 5 seconds "

Om misbruik te voorkomen zeggen ze dan , maar laten dit wel toe, want als dit waar is wat hier boven staat waarom treden ze daar dan niet tegen op , is toch duidelijk dat hier van macro en autoclicker gebruik gemaakt wordt.
Neen het is makkelijker om de gebruiksvriendelijkheid voor iedereen te verpesten dan die twee herhaalmissies van doe een gevecht er uit te halen.
 
HOE WAARDEloos is dit: een dagelijkse inning, met herhalende missies, duurt nu gewoon 3x zo lang. Wie heeft dit bedacht? Is er nog iemand bij Inno die het spel zelf nog speelt, want anders verzin je dit toch niet. Er zijn zoveel mensen die echt verstand er van hebben hoe je dit spel beter zou kunnen maken en veiliger, benader deze spelers eerst voor je iets verzint waar niemand op zit te wachten.
 
Laatst bewerkt:

Plofpinda

Nieuw lid
Eerste keer dat ik iets op het forum plaats, maar dit wil ik even kwijt: die herhaalmissie vertraging is hinderlijk. Zou naar mijn mening top zijn als die weer verdwijnt!

Joe
 

AlliDeS

Nieuw lid
Die vertraging op de herhaalmissies is zo hatelijk.. Ik hoop dat ze hier weer van afstappen, anders is het spelplezier grotendeels weg..
 
helemaal mee eens pimbolientje.
vertragingen aanbrengen in het spel om macros tegen te gaan werkt de eerlijke speler tegen en niet de macros.
er zijn legio manieren om macros op te sporen en die gasten te bannen for life op ip adres.
maar vertragingen aanbrengen in het spel wordt wereldwijd onacceptabel gevonden.
zo zijn er al wat filmpjes op you tube die aansporen om hier keihard tegen in te gaan en te ventileren dat deze manier van inno om macros tegen te gaan ONACCEPTABEL is.
veel wijsheid toegewenst inno..want dit gaat je spelers kosten

ben wel heel erg benieuwd wat hieruit voortkomt allemaal..en openheid naar de spelers toe zou wel gepast zij in plaats van jullie standaard antwoorden

click tracking heet dat inno..kennen jullie dat?..er is zelfs al uitgezocht of dat dit volgens europeese normen de privicy schend..niet dus...dus waar wachten jullie op..de oplossing ligt voor je neus klaar ...das beter dan de gewone eerlijke speler pesten toch?
 

jovayana

Actief lid
Eindelijk een nietszeggend antwoord op de beta , "we hebben jullie grieven doorgegeven ,maar of we er iets mee gaan doen ???"
beta forum02.jpg
 

MariMaria

Actief lid
Ik gebruik de herhaalmissies voor het innen van mijn stad. CF niveau 102 en San Marco niveau 82 om zoveel mogelijk missies te halen. Wat doe ik in vredesnaam fout ? Het spel gebruiken waarvoor het gemaakt is ? Als dat al niet meer mag doek dat het hele FoE dan maar op. Spoor de mensen op die het voor ons verpesten, geef ze een levenslange ban, maar ga niet de eerlijke speler treiteren omdat je anders moeite moet doen. Dat is wel heel erg laag. !!
 
Bovenaan