Discussie spelversie 0.25!

DeletedUser

Guest
Om jullie op de hoogte te houden:
De wijziging van de blokkeerperiode zal helaas pas met spelversie 0.27 worden ingevoerd. Het was niet meer mogelijk om dit nog in 0.26 te krijgen en het tegelijkertijd te laten nakijken. Ik had jullie graag gezegd dat het toch in 0.26 was ingevoerd (we hebben er ook voor gepushed), maar helaas dus. Door het in 0.27 te steken kunnen we het aanpassen en nakijken - iets wat, gezien de omvang van de code, bij elke wijziging moet gebeuren.

Hoe kom je aan 140 vrienden? Ik kon er laatst toch echt geen meer toevoegen omdat ik er al 80 had...
Je kan zelf 80 vrienden uitnodigen. Daarna kan je nog openstaande uitnodigingen van andere spelers aannemen totdat je aan 140 vrienden zit. :)

@3D... Ik hoop dat de spelmakers in de gaten hebben wat voor impact deze stap heb op menig spel. Men dat van geen kwaad bewust waren, dood eerlijk speel, en nu niet hun investeringen in GB's kunnen beschermen verdienen excuses en rectificatie voor een deel vind ik persoonlijk. Hoe denken jullie hierover?

Deze "stap" heeft 2½ weken aan werk voor een goede vriend, die me uit het sneeuw redden en me slaap plaats bood consequenties. Ik kan dus al deze forgepunten die ik niet kan verdedigen tot ziens kussen...
Ik ben het volledig eens met je dat dit een pervers neveneffect is. Dit is meteen ook 1 van de redenen waarom we de tijd grondig gaan verkorten en tegelijkertijd nadenken over andere methodes. Momenteel moeten we helaas afwachten tot de wijziging van 0.27 er is om een iets menselijker systeem te hebben.
 
Bovenaan