Blauwdrukken voor grote gebouwen.

DeletedUser

Guest
Oke dan bij deze terug ontopic, is er uberhaupt bekend wat de precieze kansen zijn bij zowel het motiveren/opknappen als het plunderen.

Ik zie mensen zeuren over 1,2,3 dagen niks maar dat gaat bij mij al wel wat langer door.
 

DeletedUser

Guest
Weer eens geen beloofde blaudrukken gekregen. Zouden er 2 moeten zijn maar wederom slechts 1, tevens als je een gebouw hebt worden je grondstoffen , medailles enz beloofd in een gebouw voor de 3e x al geen bonus gekregen dus het rommelt behoorlijk met die grote gebouwen. Wordt hoogtijd dat hier wat meer aan wordt gedaan cq duidelijkheid wordt verschaft. Misschien beter is met 1 kunnen beginnen en daar dan de kinderziektes uitgehaald, dat had een hoop irritatie vermeden.
 

DeletedUser275

Guest
Ben je zeker dat het geen dubbele blauwdruk was?
Voor die bonussen kun je best een support ticket indienen.
 

DeletedUser

Guest
Als je forgepunten investeert in een GG krijg je dan een blauwdruk van dat zelfde gebouw of een willekeurige blauwdruk ?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dan krijg je een blauwdruk van het gebouw waarin je investeert.
 

DeletedUser2049

Guest
Tja,heb in een gebouw investiert ,en niets gekregen -
omdat het gebouw bij mij niet voor komt.
Heb al 18 blaudrukken ,maar het zijn meer gebouwen dan acht....
zo in een gebouw investieren wat je zelf niet in je inventaris lijst heft ,heft keen zin
!!!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat heeft wel zin, je moet alleen wel zorgen dat je op een hoge plek eindigt voor een blauwdruk.
 

DeletedUser

Guest
Niets, je hebt gewoonweg vette pech. Helaas.

ik geloof dat het niet de bedoeling is dat mensen door dit soort gedachten motiveerd om door te spelen. Veel te lang duurt het voordat je een bluwdruk verdiend met motiveren cq opknappen. Dit stoort enorm veel mensen als ik dit zo eens lees. Ook het aantal dubbele waar je niets aan hebt, zou mogelijk moeten zijn om deze met elkaar te ruilen zodat het spel niet doodbloed want dat is op dit moment aan de orde. En geduld om iets te krijgen is er wle alleen de uitvoering van het geheel is een inbreuk op het geduld.
gr. quiksilver2
 

DeletedUser275

Guest
Je zult nog even geduld moeten hebben tot dat update 0.24 komt. Ik verwacht hem volgende week.
 

DeletedUser275

Guest
Met vechten en handel drijven ga je geen BD krijgen.
Met plunderen wel, maar je hebt meer kans om er 1 te vinden met opknappen/motiveren.
Voor de rest kun je nog BDs krijgen door forgepunten te doneren aan Grootse Gebouwen.

Ik heb ook eens 6 dagen op rij niks gevonden.
 
Bovenaan