Blauwdrukken voor grote gebouwen.

DeletedUser275

Guest
Sommigen mensen hebben veel geluk en anderen niet.
Gisteren op Arvahall ongeveer een 125 mensen gemotiveerd/opgeknapt en niks gevonden.
Gisteren op Brisgard voor de eerste keer in een week tijd een BD gevonden. Ik heb er hier nog maar 3.
Vandaag wordt het 2 maal 0, want ik heb geen tijd om te motiveren/opknappen.
 

DeletedUser2442

Guest
nou ben al dagen bezig om iedereen ook buren te motiveren, en krijg er niks bij , wat ik niet snap is dat een ander veel meer krijgt, ik doe dit spel met m,n vriend die is ook bezig en die heeft er al meerdere van die blauwdrukken, en nee even voor de duidelijkheid hij is geen diamantspeler ik ook niet , hetzelfde met de opdrachten de een krijgt bijvoorbeeld 5000 vooraden bij de zelfde opdracht en de ander maar 5 zijde nou sorry als je een spel bedenkt laat het dan teminste eerlijk verlopen en niet de ene meer als de ander klaar en dat met de zelfde opdracht :wacko:
 

DeletedUser

Guest
Ja, je moet alle 9 de blauwdrukken hebben en alle gevraagde goederen vooraleer je kunt gaan bouwen.

ja maarten je heb gelijk,maar als je het gebouw bouwt dan ben je ze weer kwijt die b,d.je moet dan weer opzoek naar de 9 printen.het gebouw verdwijn uit je inventaris,en die komt weer terug zodra je daar een b.d van krijgt.en dan moet je er nog 8.die kan je sneller verdienen door medeleden met het zelfde gebouw te helpen bouwen.hoge nifo geeft 2 a 3 blauwprinten kijk dan schiet het op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2395

Guest
ik heb op de dag dat de de blauwdruk werden geïntroduceerd 2 blauwdrukken gehad daarna niets. ben een zeer actieve speler die iedere dag motiveert opknapt ect. Het is raar als je dan hoort sommigen al meerdere hebben. Ik snap dat het verkrijgen van een blauwdruk random gaat maar vind 2 tot op heden erg weinig als ik eerlijk ben.

Maar we wachten af.
 

FantasyFan

Actief lid
ja maarten je heb gelijk,maar als je het gebouw bouwt dan ben je ze weer kwijt die b,d.je moet dan weer opzoek naar de 9 printen.het gebouw verdwijn uit je inventaris,en die komt weer terug zodra je daar een b.d van krijgt.en dan moet je er nog 8.die kan je sneller verdienen door medeleden met het zelfde gebouw te helpen bouwen.hoge nifo geeft 2 a 3 blauwprinten kijk dan schiet het op.

Als je het gebouw eenmaal hebt staan heb je de blauwdrukken ervan helemaal niet meer nodig. Het heeft totaal geen zin om die weer te verzamelen, want je kunt er niets mee. Je kunt het gebouw maar eenmaal plaatsen, dus heb je de blauwdrukken ervan niet meer nodig als je het eenmaal geplaatst hebt. Het heeft eventueel alleen zin als je het gebouw dat je hebt weer verwijdert, maar waarom zou je dat doen als je het weer terug zou willen hebben.
 

DeletedUser2395

Guest
Nog maar steeds 2 blauwdrukken vanaf het begin klopt dit wel ?
 

DeletedUser

Guest
Zal het niet zo zijn dat er maar een zeer beperkt aantal blauwdrukken is te verdienen (misschien wel met een maximum per speler) met het domweg motiveren/opknappen van gebouwen? Ik heb al een 8 blauwdrukken verdiend. 1x via een missie, 7x via het gebruik van forgepunten in het "level-uppen" van andermans grote gebouwen.
Daarover gesproken.. Wat gebeurd er als twee personen op een gelijkspel eindigen met het aantal forgepunten bij het verhogen van een groot gebouw?
 

DeletedUser

Guest
Wat gebeurd er als twee personen op een gelijkspel eindigen met het aantal forgepunten bij het verhogen van een groot gebouw?
de speler die als eerst die punten aantal heeft gehaald staat een plaats hoger

dus jij geeft totaal 43 puntjes en staat op 1
vervolgens komt speler X een uur later geeft ook puntjes zodat hij op 43 punten komt dan staat hij op 2

en als dat dan de laatste benodigde punten waren dan krijg jij de bonus behorend bij plaats 1 en speler X die van plaats 2
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn pharos compleet.
En ik heb zelfs mijn pharos bijna dubbel compleet!
ik kan bijna 1 complete gebouw weg geven..

Daarbij heb ik ook bijna mijn colleseum af nog 2 blauwdrukken..
In totaal heb ik 30 blauwdrukken..
waarvan 9 dubbel.
 

DeletedUser2395

Guest
ik blijf steken op de 2 blauwdrukken op de eerste dag.Daarna niets ach ja pech
 

DeletedUser

Guest
Waar slaat dit allemaal nou op? :D

Ik deel de mening van Stokstaartje.

Het is hier een topic dat gaat over vragen/opmerkingen omtrent blauwdrukken, dat kan ik helaas niet meer afleiden van voorbije posts. Dus ik stel voor dat we nu weer gewoon terug ontopic gaan :)
 
Bovenaan