Beta discussietopic (met spoilers!)

DeletedUser6867

Guest
Het is een gloednieuw event gebouw, dat onderdeel is van een set voor
Barokke tuinen. Het is de eindbeloning voor het historisch event Sisi en
biedt meerdere productie opties. Waaronder 2 fp's/d, maar geen
goederen. Die 2 fp's/d zullen vast veel mensen wel zien zitten.:D

hoe meer FP hoe beter :D
 

DeletedUser6877

Guest
Nee jij zegt dat ik niet mag klagen, wat ik niet doe, omdat dit gratis is. Nou ik betaal er soms voor, dus dan heb ik recht om een goed product te verwachten. :)
 

DeletedUser6867

Guest
Je betaald ergens voor wat optioneel is je word nergens verplicht in FOE om te betalen om het spel te kunnen spelen dan blijft het product gratis je betaald geen maandelijkse kosten of een eenmalig aankoop bedrag voor het basis spel.
Het basis product blijft gratis de extra's kun je kopen.
 

DeletedUser6877

Guest
Met mijn betalingen maak ik dit spel mede mogelijk voor iedereen, dus ja als ik wat tegen kom wat verbetering kan hebben, dan mag ik dat aankaarten. Met een betaling of die nu maandelijks wekelijks of eenmalig is wordt ik een consument en heb ik rechten ;) Zo zit het juridisch nu eenmaal in elkaar.
 

DeletedUser6867

Guest
Tuurlijk mag je dat aankaarten daar heb je het ideeen forum immers voor.
Als je ergens extra voor betaald maakt je een consument dat zeker maar dat geeft je nog niet het recht om dingen te veranderen want het product blijft altijd in handen van de verkoper.
Als de verkoper niet wil veranderen kan je hoog of laag springen maar dan zal je er niks aan kunnen doen dan heb je 2 opties je erbij neerleggen en verder spelen of er mee stoppen zo simpel is het
 

DeletedUser10486

Guest
Het is een gloednieuw event gebouw, dat onderdeel is van een set voor
Barokke tuinen. Het is de eindbeloning voor het historisch event Sisi en
biedt meerdere productie opties. Waaronder 2 fp's/d, maar geen
goederen. Die 2 fp's/d zullen vast veel mensen wel zien zitten.:D

Als het kleiner is dan 4x5 en geen inwoners kost. Anders schiet ik er geen meter mee op. Ik heb nog genoeg voetbalvelden in mijn inventaris zitten.
 

DeletedUser6867

Guest
Als het kleiner is dan 4x5 en geen inwoners kost. Anders schiet ik er geen meter mee op. Ik heb nog genoeg voetbalvelden in mijn inventaris zitten.

Hij is 3x4 kost 110 inwoners (basis van ijzertijd) en geeft 163 happiness en heeft een weg nodig :)
 

DeletedUser6877

Guest
Elke onderneming dient een afdeling te hebben die klachten afhandelt. (EU wetgeving). Kom je er onderling niet uit dan kan je naar een geschillencommissie of naar de rechter. Gaat wel wat ver he? Dus ik heb liever dat ze het hier afhandelen en luisteren naar hun klanten ;)
 

DeletedUser6867

Guest
Elke onderneming dient een afdeling te hebben die klachten afhandelt. (EU wetgeving). Kom je er onderling niet uit dan kan je naar een geschillencommissie of naar de rechter. Gaat wel wat ver he? Dus ik heb liever dat ze het hier afhandelen en luisteren naar hun klanten ;)

Dat is een stap wat je kan doen maar of je via die weg ook kan winnen is altijd onzeker.
Als Mensen aangeven dat ze het niet kunnen of misschien niet mogen doen dan heb je weinig keuze.
Moderators hebben maar beperkte ruimte voor handelingen , Community managers iets meer maar die zullen zich ook moeten houden aan wat de hogere hand bepaald.
Soms is het ook een kwestie van niet kunnen/mogen.
 

DeletedUser6877

Guest
Het is niet zozeer een probleem van niet kunnen, kijk als het echt niet kan dan zij dat zo, het is een probleem van slechte communicatie met klanten en misschien het verkeerd leggen van prioriteiten.
 

DeletedUser4100

Guest
Als het kleiner is dan 4x5 en geen inwoners kost. Anders schiet ik er geen meter mee op. Ik heb nog genoeg voetbalvelden in mijn inventaris zitten.
Zoals FunckyEendje al zei is ie kleiner dan 4x5. In toekomst vraagt ie 600 inwoners en levert ie
967 tevredenheid. Dus zal je waarschijnlijk ergens in de 200-300 inwoners kosten schat ik zo
in. Ken de stats. (nog) niet van alle tijdperken, maar zal wel even posten voor je zodra die
stats bekend zijn, dan kan je erover nadenken.:) voor die andere producties (munten,
voorraden & een heel klein beetje medailles) hoef je het niet te doen.
 

DeletedUser4100

Guest
Het nieuwe deel van Arctische toekomst is op beta. Je hebt Promethium nodig voor sommige
technieken en kan dit niet verhandelen. Wel is het mogelijk om dit te krijgen via je haven
en een beetje via de kaart.

Voor uitgebreide info verwijs ik door naar de beta aankondiging.

Sommige mensen beweerden dat ''er niks zoude gebeuren met Arctische gildegoederen voordat
er iets met de haven zoude gebeuren'' wel, die gildegoederen zijn nog steeds nutteloos. Alleen
goed voor punten van de leden die ze doneren.:cool:
 

DeletedUser6867

Guest
zal over een kleine 2 a 3 weken komen denk ik na het zomerevent gok ik zo :)
 

DeletedUser7483

Guest
In de beta aankondiging lees ik toch echt dat je arctische goederen nodig hebt om je schip op pad te kunnen sturen en om te repareren. Het klinkt nog ingewikkeld maar zal zichzelf wel wijzen. leuk!
 

DeletedUser

Guest
In de beta aankondiging lees ik toch echt dat je arctische goederen nodig hebt om je schip op pad te kunnen sturen en om te repareren. Het klinkt nog ingewikkeld maar zal zichzelf wel wijzen. leuk!

Arctische goederen voor jou persoonlijk. Met de arctische goederen die in je gildekas verdwijnen kan je nog steeds niets.
 

DeletedUser4100

Guest
When there are news to be shared on that front, they will be shared. As pointed out in the AF discussion thread something is being worked on. What, is not something we can answer at this time.
Er komt wat aan voor AF gildegoederen...
 

DeletedUser4100

Guest
De Arctische kaart van episode 2. Met een nieuwe uitbreiding.
AFE_Continent_Part_2.jpg
 
Bovenaan