Beta discussietopic (met spoilers!)

DeletedUser

Guest
In dit topic kunnen jullie alles bespreken dat al op onze beta-versie is geïnstalleerd maar nog niet bij ons. Het is echter niet de bedoeling om hier reeds alles uit de doeken te doen. Beperk je dus tot meer algemene discussies.

Spelers die liever geen spoilers ontdekken weten op deze manier goed welk topic ze best niet openen. Tegelijkertijd kunnen zij die wel graag discussiëren over nieuwe functies dat naar hartenlust doen zonder iemand te storen.

Van zodra een functie is aangekondigd op FoE.nl kan de discussie worden verder gezet in het discussietopic van die aankondiging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zag een vliegtuig op de kaart:),,,wanneer gaat die de lucht in,maar heb geen kerozine:confused:

moderne tijd is in zicht dus :)

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D;):);):p:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zal vast wel in januari zijn nieuwe jaar nieuwe continent lijkt me het meest logische
 

DeletedUser4155

Guest
Moderne Tijdperk is zojuist uitgerold op de Bèta. :)

Zal nog wel 2-3 weken duren voordat het ook hier uitgerold wordt.
 

Cornelis H

Actief lid
Beste Forum begeleiders is het niet mogelijk dat berichte welk op het BETA server slaan hier het forum komt vervuilen, dat melden waar het thuis hoort en niet een ander er mee lastig vallen.
 

DeletedUser

Guest
Beste Forum begeleiders is het niet mogelijk dat berichte welk op het BETA server slaan hier het forum komt vervuilen, dat melden waar het thuis hoort en niet een ander er mee lastig vallen.

sorry hoor,maar waar heb je het over??

we mogen elkaar toch wel op de hoogte houden van het een en ander?

snap niet wat jij hier op deze topic doet?:wacko:
 

DeletedUser3195

Guest
Dit topic heeft niets te maken met de Bèta-server. Iedereen die aan het einde van het progressief tijdperk zit, begrijpt het wel.
 

DeletedUser

Guest
Beste Forum begeleiders is het niet mogelijk dat berichte welk op het BETA server slaan hier het forum komt vervuilen, dat melden waar het thuis hoort en niet een ander er mee lastig vallen.

Hahahaha lachwekkend dit.. :')
Er word alleen geroepen dat op Beta versie al de moderne tijdperk gelanceerd word.
We hebben verder niet over Beta :')

Hoe was jou pakjesavond? als ik je oproep lees ben jij zeker hele jaar braaf geweest :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Kernwapens gaan wél een rol spelen, maar waarschijnlijk niet op het slagveld...

Hoi mensen,

Ik heb goed nieuws voor alle mensen die het leuk vinden dat kernwapens op FoE komen. Het moderne tijdperk zal het terreur van de wapens gedaante geven. Tot zover ik weet zullen ze niet actief te gebruiken zijn op het slagveld, maar misschien zal arterie wel iets met kernwapens te maken hebben. Er komen namelijk atoomschuilkelders die je al bij het 3e onderzoek kan vrijspelen door moderne atelier te onderzoeken. Verder wil ik niet veel kwijt over wat er gaat komen voor mensen die nog niet willen weten wat er gaat komen.;)

Voor de mensen die branden verlangen kan ik wel een klein beetje info geven wat er komen zal:

-De Drive-in bios zal géén diamanten kosten en is vrij te spelen in de tech tree (na 3 voorgaande onderzoeken)

- De tank zal verbetert worden, maar zal van jager naar prooi gaan

- De vliechtuigen zullen komen, wat hun rol zal zijn, tevredenheid leveren of producties, of munten zeg ik niet voor de verassing...

- Er gaat iets veranderen met de productie van goederen, waardoor er geen ruwe goederen vrij gespeeld hoeven te worden voor een boost, aangezien je die al eerder vrij speelde...

Ik hoop dat ik niet té veel heb vrij gegeven na de zin van de moderators. Het moderne tijdperk zal op sommige stukken een stevige kluif zijn, op sommige stukken valt het best mee ten opzichte van pro era...
 

DeletedUser4100

Guest
Jep op béta zie ik al heel veel mooie dingen, maar ook al wat pitige uitdagingen.:) Decoratie die op terreur van kernwapens slaan, en heel sterke nieuwe wapens.:) Gelukkig zie ik ook dat de drive-in bios gewoon vrij te spelen is. De huizen worden wel groter 4x3 en de 2x2 wegen leveren tevredenheid op. Er word wel steeds meer gevraagd naar 2 baanwegen.
 

DeletedUser

Guest
Huizen nog groter :eek:
Word steeds gekker

nog even en we kunnen maar 10 huisjes bouwen.
 

DeletedUser5630

Guest
MODERNE TIJDPERK TECHTREE!

Jaja! na het lange wachten is 'ie er nu eindelijk!
Het munten icoontje is ook veranderd!

Screenshot_3.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_1.jpg
    Screenshot_1.jpg
    90,6 KB · Weergaven: 395
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
Als er op de beta niks veranderd aan hoe het daar nu is dan hebben we straks helemaal een probleem.
De GGs geven daar nu coloniale goederen ???????????????? Te idioot voor woorden.
Nu pak ik mijn goederen van mijn GGs, straks moet ik dan maar een paar hele GROTE goederen gebouwen gaan plaatsen, dan voor de GvG gevechten moet je ook goederen en leger voor andere tijdperken gaan maken als je daar wil mee doen.
De huizen worden ook steeds groter, die 75 uses ( San Marco) met 24 uurs huisjes is nu al veel te veel maar als het zo door gaat kan je later 15 huisjes ofzo plaatsen. Plaats gebrek gaat komend tijdperk een drama worden, zeker als je GvG en pvp wil doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als er op de beta niks veranderd aan hoe het daar nu is dan hebben we straks helemaal een probleem.
De GGs geven daar nu coloniale goederen ???????????????? Te idioot voor woorden.
Nu pak ik mijn goederen van mijn GGs, straks moet ik dan maar een paar hele GROTE goederen gebouwen gaan plaatsen, dan voor de GvG gevechten moet je ook goederen en leger voor andere tijdperken gaan maken als je daar wil mee doen.
De huizen worden ook steeds groter, die 75 uses ( San Marco) met 24 uurs huisjes is nu al veel te veel maar als het zo door gaat kan je later 15 huisjes ofzo plaatsen. Plaats gebrek gaat komend tijdperk een drama worden, zeker als je GvG en pvp wil doen

hey big moees,,,is het mss verstandig dan om nu al van alle tijdperken eenheden te gaan klonen of heeft dat nu geen zin?
 

DeletedUser1924

Guest
goeje vraag esco, ben benieuwd of dat word veranderd, tis natuurlijk allemaal een test fase op een test server.
Als je de txt van de GGs leest dan staat er dat ze goederen leveren van het tijdperk waar in je zit, een frauenkirche die zou bijv ineens weg gedaan kunnen worden als je hem nog aan het levelen bent want je gaat omkomen in de kol goederen als je al meerdere GGs hebt die goederen geven. en dus word je verplicht goederen gebouwen te plaatsen. en die zijn echt groot.
Dan idd, legers en goederen voor welke tijdperken je GvG wil gaan doen, kost ook plek. ja wat is wijsheid, maar nogmaals, het is in een testfase. Hoop niet dat het zo word want dan ga ik echt klagen hier. Ik wil niet opgelicht worden. als er staat dat GGs goederen leveren van het tijdperk waar je in zit en je daar dus dan van mag uitgaan dat ze dat blijven doen zoals het er op staat, dan word je dus belazerd. We zien het wel. maar 3 tijdperken lagere goederen ?????
 

DeletedUser

Guest
iemand enig idee wanneer nieuwe versie komt dit jaar nog of pas volgend jaar?
 

DeletedUser4100

Guest
Ik denk over een maand of zo of na nieuw jaar. Denk ik maar het lijkt me wel leuk.:)

Heb even rond gesnuffeld voor het artelry zo gaat het artelery er uit zien
AS-90_self-propelled_artillery.JPG
Het ziet er in elk geval heel gaaf uit.:D Alleen word het design van FoE blauw. Vermoedelijk geïnspireerd op de VN.:)
 
Bovenaan