Beta discussietopic (met spoilers!)

DeletedUser974

Guest
Ik denk over een maand of zo of na nieuw jaar. Denk ik maar het lijkt me wel leuk.:)

Heb even rond gesnuffeld voor het artelry zo gaat het artelery er uit zien
AS-90_self-propelled_artillery.JPG
Het ziet er in elk geval heel gaaf uit.:D Alleen word het design van FoE blauw. Vermoedelijk geïnspireerd op de VN.:)

Lijkt meer op een plaatje uit World of Tanks
 

DeletedUser

Guest
hoop dat er ooit een bijzondere missie reeks komt een maffiabaas die opdrachten geeft.
 

DeletedUser3195

Guest
Een maffiabaas zouden de makers tijdens het progressieve tijdperk kunnen gedaan hebben :) Zoals Al Capone in de jaren '20. Ze zouden ook iets met de Drooglegging moeten gedaan hebben. De Zwarte Donderdag (het begin van de grote crisis) hadden ze wel leuk gemaakt met Greva Darn, maar hier dan Zwarte Vrijdag genaamd :) Dit was gewoon even ter informatie ;)
 

DeletedUser

Guest
Denk jij dat er misschien een speciale maffia missie komt.
Ik dacht trouwens meer aan de legendarische John Dillinger.
Maar el capone is ook leuk,

Hoop wel dat er een extra bonus missie komt een maffia missies lijkt me wel tof.
In de tijd van progressieve tijdperk/moderne tijdperken waren veel maffioso's
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een beetje rond gezocht naar info over het moderne tijdperk om me beter te kunnen voorbereiden en nu heb ik gezien dat koloniale goederen maar iets van 100 per stuk direct nodig zijn maar dat deze mogelijk wel nodig zijn om de moderne goederen te produceren, nu vroeg ik me af of grootse gebouwen (die goederen opbrengen) dan nog wel direct deze moderne goederen gaan leveren net als voorheen?
 

DeletedUser275

Guest
Ik heb een beetje rond gezocht naar info over het moderne tijdperk om me beter te kunnen voorbereiden en nu heb ik gezien dat koloniale goederen maar iets van 100 per stuk direct nodig zijn maar dat deze mogelijk wel nodig zijn om de moderne goederen te produceren, nu vroeg ik me af of grootse gebouwen (die goederen opbrengen) dan nog wel direct deze moderne goederen gaan leveren net als voorheen?
Nee, ze leveren geen ME goederen op tenzij ze dat nog gaan veranderen.
GGs en wensputten leveren in de ME kol goederen op, maar dan wel dubbel zoveel als een GG normaal zou geven.
 

DeletedUser5742

Guest
Nee, ze leveren geen ME goederen op tenzij ze dat nog gaan veranderen.
GGs en wensputten leveren in de ME kol goederen op, maar dan wel dubbel zoveel als een GG normaal zou geven.

Dat is raar. In de beschrijving van de GG's staat duidelijk dat ze willekeurig goederen uit het huidige tijdperk produceren. Het lijkt mij beter als ze dat in het ME ook zo houden, anders krijgen we straks pagina's vol koloniale goederen op de markt.
 

DeletedUser1623

Guest
Het lijkt mij beter als ze dat in het ME ook zo houden, anders krijgen we straks pagina's vol koloniale goederen op de markt.

Wat ik heb begrepen is dat je om goederen uit het moderne tijdperk te maken koloniale goederen nodig hebt (zoals je nu voorraden/munten nodig hebt). Dus ik denk dat dat wel zal vallen ;)
 

DeletedUser275

Guest
De uitleg in de GGs wordt normaal nog aangepast, want dat is op beta ook gebeurt.

Om ME goederen te maken heb je koloniale goederen, munten en voorraden nodig.
Er zullen inderdaad heel veel kol goederen in het spel komen, vooral bij de spelers die GGs hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ook niet cool!
Dat je koloniale goederen nodig hebt om ME goederen te krijgen.
 

DeletedUser1924

Guest
De uitleg in de GGs wordt normaal nog aangepast, want dat is op beta ook gebeurt.

Om ME goederen te maken heb je koloniale goederen, munten en voorraden nodig.
Er zullen inderdaad heel veel kol goederen in het spel komen, vooral bij de spelers die GGs hebben.

Ik vind dat we gewoon besodemieterd worden, veel mensen waaronder ikzelf hebben die GGs juist voor goederen uit het tijdperk waarin we zitten. Mijn gedachte en ervaring daarover is negatief, foe wil maar meer en meer geld binnen harken. De fanatiekelingen gaan dat wel weer met dias vrijkopen. Weer een mooi extra inkomen voor foe. ikzelf zit al enige tijd vast omdat ik weiger om hier aan mee te doen. Ik ga er hier ook niet aan mee doen. Die GGs beloofden goederen te geven uit het tijdperk waar je in zit, die zijn daardoor ook bewust geplaatst en dit vind ik ronduit smerig wat er nu gebeurd. Alle dia gebouwen etc worden ook stukken duurder, uitbreidingen, huizen etc. een goederengebouw gaat zelfs 1000 dias kosten. Harken en harken, Dat is mijn mening. Mensen die al zo ver zijn zullen wel door gaan met dias uitgeven zal de gedachte wel zijn.
Voor mij word het langzamerhand de vraag hoe lang ik er nog aan meewerk. Ik heb maar een uitkering maar wil wel mooie dia gebouwen, maar er is een grens wat de kosten ervan betrefd.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben daar inderdaad ook niet blij mee.

Ik ben wel benieuwd wil eerst zelf zien dan oordelen.
Maar het idee van de GG's vind ik wel erg belachelijk.
Ik heb met geld gesmeten voor de GG's die goederen uit huidige tijdperk geef.
Met de nieuwe aanpassing word de GG's minderwaardig.

Gewoon het huidige systeem behouden.
Maak dan het tech tree duurder meer tijdperk goederen voor een tech tree ;)

Mensen hebben betaald voor hun GG's dan kan je zo iets niet maken naar de klanten vind ik.

Maar ben wel benieuwd naar nieuwe tijdperk.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ook best vervelend maar de gg's die goederen geven hebben dat niet als belangrijkste bonus, dat geld alleen voor de fraukenkirche die ik nu dus ook niet meer van plan ben om te bouwen.
Verder ben ik wel heel blij dat ze voordat deze nieuwe manier van goederen produceren de alcatraz als gebouw hebben gemaakt ik anders lang niet aan het produceren van deze goederen had kunnen komen.
Ook zal het zo zijn dat de bonussen op goederen uit de bronstijd uitmaken om meer goederen van het moderne tijdperk te maken en deze overeen komen met de bonussen op de koloniale goederen die je moet hebben om deze te produceren.

Is er trouwens al wat bekend over het 2e gg van de moderne tijd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
is de 1e GG al bekend dan zo ja wat en wat levert het allemaal ?
 

DeletedUser3195

Guest
Gepikt van onze gilde:

Het (eerste) GG uit de Moderne Tijd is de Seattle's Space Needle

Wikipedia-info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Space_Needle


Beschrijving (Engels):

Seattle's Space Needle, built for the 1962 World's Fair, featured innovative design and engineering.
It continues to be a major landmark of the American Northwest, drawing in millions of visitors from around the globe.

Afmetingen: 6x5

Goederen nodig om te bouwen:

500 gewapend beton
450 smaakstoffen
200 luxe materialen
100 verpakkingen
500 conserven
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed heb moet ik nu dus koloniale goederen gaan verzamelen??
 

DeletedUser

Guest
Gepikt van onze gilde:

Het (eerste) GG uit de Moderne Tijd is de Seattle's Space Needle

Wikipedia-info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Space_Needle


Beschrijving (Engels):

Seattle's Space Needle, built for the 1962 World's Fair, featured innovative design and engineering.
It continues to be a major landmark of the American Northwest, drawing in millions of visitors from around the globe.

Afmetingen: 6x5

Goederen nodig om te bouwen:

500 gewapend beton
450 smaakstoffen
200 luxe materialen
100 verpakkingen
500 conserven

op niveau 1 geeft ie 11600 munten en 1200 tevredenheid.
 
Bovenaan