'Besteed XX FP' knop toevoegen aan de GG venster.

DeletedUser10212

Guest
En wederom kom je met onzinnige redenen.
Met blind klikken verlies je ook nog eens het overzicht en stort jij die laatste fp die nu net niet gestort moet worden. Daar zullen anderen erg blij mee zijn.
Blind klikken? Hoe zie je dat voor je? We hebben een keurige GG lijst gekregen waar alle nodige info op staat. Blind klikken bestaat dus niet.
Ohja die laatste FP, gelukkig kan je zien wanneer die GG bijna vol zit.

Verder weet jij niet wat ik wel of niet gebruik of wat ik wil.
Dat weet ik wel, jij wilt geen nieuwe features zien in het spel. Noem eens 3 ideeën op die je wel goedgekeurd hebt. Ik weet 100% zeker dat je die niet kan aangeven.

Zo jammer dat voorstellers van een flutidee altijd maar weer persoonlijk moeten worden zodra ze tot het inzicht komen dat het idee inderdaad flut is.
Oh? Dan weet je meer dan ik, ik ben nog steeds niet tot het inzicht gekomen dat dit een flut idee is.
 

DeletedUser10212

Guest
Geinig, je haalt 6 topics aan, waarvan je op 1 niet eens gereageerd hebt, en met 1 niet eens bent, blijven er 4 over.
Is wel verfrissend te zien dat er toch nog ergens (heel) diep in je wat positiviteit schuilt.

Zijn er nog anderen die een mening hebben over dit idee?
 

DeletedUser

Guest
Ja, daar gaat je 100% zekerheid.
Het zal wel als een verrassing voor je komen, maar je kan ook stemmen zonder te reageren.

Met welke ben ik het niet eens volgens jou?
 

DeletedUser10212

Guest
Beter zou zijn, als 'bezoeken' niet steeds de hele stad laadt, maar alleen het GG-scherm waar je kunt storten.
Het is wel fijn dat je sneller je doel kan bereiken en vind dan het idee van Midas89 beter, het zou behoorlijk schelen als de stad niet telkens word opgeladen, maar dat je alleen het scherm van de bewuste GG ziet.

Mee eens, moet ik hiervoor een nieuw topic openen?
 

DeletedUser

Guest
Je zou in principe je originele idee aan kunnen passe. Omdat de moderator van dienst echter aan een winterslaap is begonnen, verwacht ik niet dat er snel een poll op zal komen.
 

DeletedUser

Guest
Ook dit idee is bekend bij de ontwikkelaars. En ook hier kan ik niet aangeven wat de status is.
Het topic wordt morgen gearchiveerd.
 
Bovenaan