Alcatraz eenheden (FOE-17601)

Bij het innen van de Alcatraz weergeven welke eenheden er worden gegeven


  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Enquête gesloten .

Joey-the-king

Actief lid
Hoi,

Ik zou 't leuk en handig vinden, als je kon zien welke eenheden je kreeg uit Alca.
Want, bij alle gg's zie je wat je krijgt, bij alca alleen x eenheden.
Hier heb je niet echt wat aan, maar het is gewoon leuk om te zien welke eenheden je krijgt :).
Wat vinden jullie?

Groetjes,
Joey

-Je krijgt dan een pop-up die je ook bij een oase krijgt als je 'm int-
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6867

Guest
Kan begrijpen als je heel veel eenheden hebt dat het erg onduidelijk is als je een klein leger hebt kan je het wel zien.
Maar oe zou je het willen verwerkt zien zoals in je geschiedenis ? een pop-up als je alcatraz int?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk net zoals alle andere pop-ups, wanneer je int + 4 schurken + 4 kampioenen.
 

DeletedUser

Guest
Je zou kunnen denken aan eenzelfde pop-up die de oase nu geeft bij innen.
 

Seconddream

Actief lid
Ja prima idee ik ben voorstander, en wat sly8er zegt lijkt me een prima oplossing die vrij simpel geregeld kan worden. :)
 

DeletedUser6867

Guest
K tijd voor een poll


Bij het innen van de Alcatraz weergeven welke eenheden er worden gegeven net zoals de Oase doet.
 

DeletedUser7160

Guest
met 34 legers zeg ik IDEAAL...!!!!

DOEN NU INVOEREN ........:)

onafhankelijke scheiden van afhankelijke en hvl legers je van dat soort hebt aan laten duiden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4031

Guest
ja ja we weten het nu wel je ziet door de bomen het bos niet meer met al je legers ;):p , maar buiten dat lijkt het mij een prima idee
 

DeletedUser7160

Guest
ja ja we weten het nu wel je ziet door de bomen het bos niet meer met al je legers ;):p , maar buiten dat lijkt het mij een prima idee

whahahhaha GAPPIE..!!!!!!!!!!!!


alles lekker jah moet wel joh is een goeie optie
 
Bovenaan